Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Seat Toledo FR Line: španělský Rapid dostal agresivnější vizáž
3.3.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
(+ živé foto) Španělský bratr české Škody Rapid dostal jiný nárazník, prahy i kola. Uvnitř nabízí Alcantaru nebo červené kontrastní prošívání.
Asi nejzásadnější novinkou španělské značky na letošním autosalonu v Ženevě je koncepční SUV 20V20, které je předobrazem sériového modelu. Od jeho příchodu si automobilka slibuje zejména pozitiva a sociální jistoty, jež by jí jednou provždy měly vyhrabat z dluhů a přivést na cestu zisku. To je však poněkud vzdálenější hudba budoucnosti. Seat však neopomíná ani přítomnost, a tak si můžeme představit model Toledo ve sportovní výbavě FR Line.
Tato novinka sice registrace zásadní způsobem zřejmě nezvýší, zcela jistě ale tomuto modelu získá více pozornosti, což je asi její zásadní úkol. Proto se ostatně pyšní novým čelním nárazníkem s většími vstupy vzduchu, pročež sedan vypadá o poznání agresivněji. V tom mu jen napomáhají modifikované boční prahy a 17palcová litá kola vyvedená v titanovo-šedé barvě. Ve stejném odstínu jsou pak vyvedeny i kryty zpětných zrcátek.
Dále můžeme zmínit zatmavená boční a zadní okna, přičemž součástí standardní výbavy budou také zadní LEDky, přední mlhovky a všudypřítomná loga edice. Za příplatek si navíc budete moci dovolit rovněž plnohodnotná čelní diodová světla, která dosahují barevné teploty 5 300 Kelvinů, jež se blíží dennímu světlu. Počítat tak můžete s ideálně osvětlenou vozovkou a navíc s nižší spotřebou energie.
Uvnitř pro změnu můžete počítat s černým interiérem, kdy volant a hlavice řadicí páky jsou obšity kůží s červenými kontrastními švy. Stejný odstín ostatně zdobí i sedadla, jejichž středy jsou čalouněny šedou Alcantarou. Aby toho nebylo málo, pak červenými švy jsou ozdobeny také koberečky a celkový dojem umocňují dekory lakované lesklou černí a podsvícené lišty dveřních prahů s logem FR Line.
Pod kapotou se ale již nepohnul ani šroubek, i když počítat můžete jen s některými pohonnými jednotkami. Ze hry je základní jedna-dvojka, nejslabším agregátem je tedy 1,2 TSI o výkonu 86 koní. Nejsilnější 1,4 TSI pro změnu produkuje koní 122, přičemž jistotou je rovněž 1,6litrový turbodiesel. Ceny budou oznámeny později.
Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2015, máme pro vás i galerii živých fotografií přímo z Ženevy.




















Novou výbavu Seatu Toledo jsme v Ženevě zmapovali do nejmenších podrobností
Seat Toledo FR Line se pyšní agresivnějším vzhledem a přitažlivým interiérem. Pod kapotou ale najdeme standardní techniku
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nejnovější články
Ojetá stylová sportovní audina je bolestivou vzpomínkou na doby, kdy jste si do takového auta mohli poručit prakticky cokoli
včeraŠéf Bugatti do detailu ukázal pohon nového Tourbillonu, jeho V16 má oproti dosavadnímu motoru W16 překvapivou výhodu
včeraCeny ojetých aut znovu rostou, jen elektromobily dál ztrácí hodnotu raketovým tempem. Přehled největších propadáků je jich plný
včeraLamborghini otočilo o 180 stupňů. Teď říká, že u spalovacích motorů zůstane „tak dlouho, jak to jen půjde”
včeraRealita Evropy v roce 2025: VW tu zkouší prodávat litrové Polo za cenu, za kterou za mořem nabízí obrovské 270koňové SUV
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva