před 5 hodinami | Petr Prokopec
Popravdě řečeno jsme se vždy divili, že to sám nezačal dělat už dávno. A tím spíš jsme se divili, když to s takovou vehemencí zatrhl vlastnímu prodejc...
před 9 hodinami | Petr Prokopec
Pokud má dnes auto víc než tisíc koní, jde stále častěji o elektrický vůz, který sice daleko nedojede, okamžitě dostupný výkon ale může být skoro neko...
před 10 hodinami | Petr Miler
Naposledy zaperlil s tím, že firma dostane do prodeje „nejlepší elektrický osmiválec na trhu”. Takto uvažující člověk by měl v automobilové firmě čist...
včera | Petr Miler
Prodeje elektrických Volkswagenů se letos zdály být zdravé, než se ovšem ukázalo, že za nimi stojí poněkud „nemocné” a zcela neudržitelné praktiky. Pr...
včera | Petr Prokopec
Je to i na Italy zdánlivě moc velký protimluv, ale skutečně to dokázali. Tušíme však, že ani jeden z těchto „titulů” zákazníky zajímat nebude, ti chtě...
včera | Petr Prokopec
Už to nejde zastřít, už to nejde bagatelizovat jako selhání neschopných nebo odpadnutí malých ryb. Jde o systémový problém, který postihuje i špičky o...
včera | Petr Prokopec
Jestli si něco jako zajetá „západní” značka nepřejete, pak je to to, aby přímo na jednom z vašich největších světových trhů začal někdo nabízet hotový...
včera | Petr Prokopec
Tohle auto by si mohlo říkat Škoda Mihule a nezarazilo by to nikoho. Bohužel to má být novodobá obdoba legendární 110 R, místo poklony nadčasově krásn...
včera | Petr Prokopec
Asi to není auto, které by nadšence zvedalo ze židlí, své kupce ale mělo. A s postupným zdražováním řady alternativ se dalo očekávat, že by jeho akcie...
včera | Petr Miler
A to nemluvíme o Seatu, Suzuki, Jeepu nebo Mazdě a Hondě, ty už prohrály dávno. A to je prosím řeč jen o jediné z čínských značek, dohromady už zastiň...
včera | Petr Miler
Co je toto za drzost? Jak si šéf firmy bojující primárně o přízeň koncových uživatelů vlastních produktů vůbec může něco takového dovolit vypustit z ú...
25.9.2025 | Petr Prokopec
Konec amerických dotací vyžene ceny Tesel citelně výš a značka na to zkouší reagovat novým úplným základem. Ten se v rámci úspor zjevně nezastaví před...
25.9.2025 | Petr Prokopec
Je to největší dodavatel svého druhu a vynálezce centrálního zamykání. Nejde tedy o žádnou malou rybu či neschopnou firmu, právě naopak. Přesto se i o...
25.9.2025 | Petr Prokopec
Jeho kontrakt měl vypršet až v květnu, navíc se počítalo s jeho prodloužením. To je ale dnes minulostí, Markus Schäfer u Mercedesu úplně končí. Minulo...
25.9.2025 | Petr Prokopec
Nedává vám smysl zastavovat výrobu v momentě, kdy zájemce nestíháte uspokojovat? Pak jste si ještě neočistili brýle a nepochopili, že žijeme v plánova...
25.9.2025 | Petr Prokopec
Podívejte se na tohle auto a zkuste říct, že ve vás vyvolává pocit noblesního produktu. Nám tak jednoduše nepřijde. Působí jako náhražka, je kýčovitý,...
25.9.2025 | Petr Prokopec
Když se řekne vlajková loď, člověk si představí něco velkého a okázalého. O tomhle autě to vlastně platí, jen je to relativní. Suzuki historicky moc v...
25.9.2025 | Petr Miler
Není všechno zlato, co se třpytí, museli si potenciální zákazníci ve velkém říkat po pohledu na prezentační fotky tohoto auta. Teď končí jako totální ...
24.9.2025 | Petr Prokopec
Nic nesvědčí o úpadku tradiční německé značky víc než neschopnost činit dlouhodobá strategická rozhodnutí, která skutečně zůstanou dlouhodobě v platno...
24.9.2025 | Petr Miler
Německo je po totální kapitulaci dlouholeté pýchy svého automobilového průmyslu v šoku z toho, jak rychle se jedna z nejziskovějších automobilek vůbec...