Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Škoda Octavia RS Combi III 2013: O3 dále pózuje na R10, teď jako praktičtější RS
29.1.2013 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Na silnicích už opět probíhají mediální hrátky mající za cíl „nenápadně“ zviditelnit novou Octavii Combi. Pro větší atraktivitu rovnou ve verzi RS.
Na téma Octavia třetí generace jste od nás nic nečetli už celé čtyři dny, takže bychom to mohli trochu napravit. Na rozdíl od předchozích materiálů však tento vzniká tak trochu z vaší iniciativy. Několik čtenářů totiž zaregistrovalo, že se na silnicích už zase vyskytují lehce maskované Škody. A jejich řidiči se tak dlouho promenádovali po dálnici D11 z Prahy na Hradec Králové, až si jich ostatní začali všímat.
Ostatně ignorovat je dost dobře ani nešlo. Poslat ven „utajovaný“ testovací prototyp lakovaný ve žluté barvě, vybavený zvláštními espézetkami a rozpoznatelným maskováním, je stejně nenápadné, asi jako odstřelovač v růžové krinolíně schovávající se zelené louce. Ale proč ne, je milé, že se nám Škoda i nepřímo snaží naznačit, co pro nás v nejbližší době chystá. A zdá se, že to nebude pouze druhá, tradiční karosářská varianta.
Pochopitelně možná se mýlíme, ale podle provedení spodní, černé části zadního nárazníku se zdá, že Škoda chce udat svůj nový kombík přímo v nejsilnějším provedení RS. Pokud se podíváte na stejné partie loni nafocené Octavie Combi, kterou jsme kvůli přizvednutému podvozku považovali za verzi 4x4 anebo je srovnáte se záběry z Chile, je tam jeden nezanedbatelný rozdíl. Žlutý vůz má podle všeho zdvojené koncovky výfukového systému a vypadají na chlup stejně jako ty u Octavie RS liftback ze slovenského konfigurátoru.
Samozřejmě tvrdit to se stoprocentní jistotou nemůžeme, už třeba proto, že Škoda ví, že víme a čistě teoreticky mohla použít na obyčejné Octavii z modelu RS akorát zadní nárazník a udělat dvě koncovky z jedné by asi taky nebyla žádná věda. Každopádně brát to jako potvrzení chystané verze RS i v poněkud praktičtější karoserii můžeme.
Děkujeme za fotografie, Marcusi!
Maskovací páska se snaží vytvořit dojem, že jde o druhou generaci Octavie před faceliftem - z dálky poměrně přesvědčivě
Kamufláž si ale po spatření „ne-eresového” kombiku a a liftbacku RS snadno odmyslíte
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Je těžké, je ošklivé, je drahé, ale pořád je rychlé a aspoň trochu pravověrné. M4 CS je druhé nejrychlejší BMW na Ringu
před 50 minutami - Číňané rozjíždí novou levnou značku aut s cílem zaútočit s ní na Evropu. Se zvoleným jménem v Česku nemají šanci
8.5.2024 - Moderní Ferrari ukázalo svou maximální rychlost v běžném provozu, ani 350 km/h neznamenalo konec
7.5.2024
Nejnovější články
- Je těžké, je ošklivé, je drahé, ale pořád je rychlé a aspoň trochu pravověrné. M4 CS je druhé nejrychlejší BMW na Ringu
před 51 minutami - „Pitomá vize” Fordu s rychlým přechodem jen na elektromobily se zhroutila i v Evropě. Až příliš pozdě zjistil, že to nepůjde
před hodinou - Bentley odhalilo své poslední auto s legendárním motorem W12, jeho náhrada mu nesahá ani po kotníky
před 2 hodinami - Tento nenápadný 32 let starý kompakt se právě prodal za 1,35 milionu Kč. Není to vtip ani výsledek aukce pro charitu
před 3 hodinami - Audi by se mělo zbavit svého šéfa, než firmu skutečně přivede ke krachu, jak na 50 procent očekává jeho kolegyně
včera
Živá témata na fóru
- Koupě lakované Octavie 05.10. 09:39 - NedIam
- Řidiči, co to mají v ruce... 05.10. 09:31 - M.Z.
- Auto pro kapelu za cca. 100k Kč 05.10. 09:19 - petr_riha
- Elektromobily a vse kolem nich 05.10. 08:53 - řidičBOB
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 05.09. 18:41 - bojler
- S větrem ve vlasech.... 05.09. 14:04 - pavproch
- BMW Divize 05.09. 11:32 - jerry
- Samosvorné diferenciály pro BMW 05.09. 10:10 - Předseda