Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
VW e-Golf 2017: facelift i pro elektrickou verzi. Je výkonnější a dojede dál
17.11.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Elektrická verze evropského bestselleru má motor o výkonu 135 koní. Zlepšilo se zrychlení na stovku i dojezd na nabití, jinak ale v EU a jinak v USA.
Na facelift Volkswagenu Golf jsme čekali opravdu dlouho. Nakonec se německá automobilka pochlapila teprve před pár dny. Během virtuálního debutu nám ukázala standardní hatchback a kombík, stejně jako výše postavené varianty GTI a GTE. Zároveň přitom bylo oznámeno, že v Los Angeles můžeme čekat i modernizovaný e-Golf.
Stejně jako v případě základního modelu se i VW e-Golf zvenčí proměnil jen nepatrně. K většímu množství změn došlo pod kapotou, kam se místo dosavadních akumulátorů s 24,2 kilowatthodinami nastěhoval nový paket lithium-iontových baterií o kapacitě 35,8 kWh. Dle Volkswagenu se tak dojezd zvětšil takřka o 50 procent na udávaných 300 km dle cyklu NEDC, podle standardů americké EPA je to reálnějších 200 km.
Kromě dojezdu došlo také k navýšení výkonu a točivého momentu. Namísto 115 koní a 270 Nm nyní e-Golf produkuje 135 koní a 290 Nm, což vylepšilo akceleraci z klidu na stovku - ta nyní proběhne za 9,6 sekundy. Vylepšeno bylo také dobíjení, jenž skrze domácí zásuvky proběhne za méně než šest hodin. Při využití rychlodobíjecích stanic, jež jsou k mání za příplatek, postačí k 80procentní kapacitě pouhá hodina.
Zmínit můžeme také rozšířenou selekci bezpečnostních asistentů, mezi nimiž nechybí přednárazový systém s autonomními brzdami. Za příplatek je pak možné pořídit paket Drive Assistance Package, jehož součástí je adaptivní tempomat, detekce chodců či vozů ve slepém úhlu, monitoring jízdních pruhů či automatické přepínání světel. Dále pak paket zahrnuje i 12,3palcový virtuální kokpit.
V případě interiéru lze rovněž zmínit 9,2palcovou centrální obrazovku, se kterou jsou spojeny systémy Apple CarPlay, Android Auto či MirrorLink, stejně jako ovládání pomocí gest. Zákazníci pak mohou již v základu počítat se službami e-remote, které umožňují dálkové zapnutí klimatizace či zahájení dobíjení. Cenu Volkswagen upřesní později.








Faceliftovaný Volkswagen e-Golf dostal do vínku vyšší výkon i delší dojezd
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Čínský elektromobil prodávaný i v Evropě se při nehodě rozpůlil, jeho baterie začala hořet opodál
včera„Není mezera, do které bych se nevešel.” Řidič natočil, jak se dá proplétat dopravní zácpou, klaustrofobiky z toho trefí
15.6.2025Unikla data o skutečné spotřebě a ceně brutálního Mustangu GTD, bankovní účet vám zruinuje hned dvakrát
12.6.2025
Nejnovější články
Ukázalo se, že klimatické kampaně vlád jsou jen vyhozené peníze, na chování lidí nemají žádný vliv
před 3 hodinamiBugatti chtělo po zákazníkovi 331 tisíc Kč za opravu malého ovladače, nakonec si ho sám spravil díly za 26 korun
před 11 hodinamiTesla po 13 letech prodeje opět jen faceliftovala Model S a s ním i X, největší „inovací” je zvýšení cen
včeraCeny aut vzrostly za pět let o krutých 40 procent, říká studie. Nevadí to jen u těch, která začínala nízko
včeraNová nejlevnější Lada prošla crash testem. 84 interních zkoušek skončilo na jedničku, toto byl ten 85.
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva