Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
VW e-Golf 2017: facelift i pro elektrickou verzi. Je výkonnější a dojede dál
17.11.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Elektrická verze evropského bestselleru má motor o výkonu 135 koní. Zlepšilo se zrychlení na stovku i dojezd na nabití, jinak ale v EU a jinak v USA.
Na facelift Volkswagenu Golf jsme čekali opravdu dlouho. Nakonec se německá automobilka pochlapila teprve před pár dny. Během virtuálního debutu nám ukázala standardní hatchback a kombík, stejně jako výše postavené varianty GTI a GTE. Zároveň přitom bylo oznámeno, že v Los Angeles můžeme čekat i modernizovaný e-Golf.
Stejně jako v případě základního modelu se i VW e-Golf zvenčí proměnil jen nepatrně. K většímu množství změn došlo pod kapotou, kam se místo dosavadních akumulátorů s 24,2 kilowatthodinami nastěhoval nový paket lithium-iontových baterií o kapacitě 35,8 kWh. Dle Volkswagenu se tak dojezd zvětšil takřka o 50 procent na udávaných 300 km dle cyklu NEDC, podle standardů americké EPA je to reálnějších 200 km.
Kromě dojezdu došlo také k navýšení výkonu a točivého momentu. Namísto 115 koní a 270 Nm nyní e-Golf produkuje 135 koní a 290 Nm, což vylepšilo akceleraci z klidu na stovku - ta nyní proběhne za 9,6 sekundy. Vylepšeno bylo také dobíjení, jenž skrze domácí zásuvky proběhne za méně než šest hodin. Při využití rychlodobíjecích stanic, jež jsou k mání za příplatek, postačí k 80procentní kapacitě pouhá hodina.
Zmínit můžeme také rozšířenou selekci bezpečnostních asistentů, mezi nimiž nechybí přednárazový systém s autonomními brzdami. Za příplatek je pak možné pořídit paket Drive Assistance Package, jehož součástí je adaptivní tempomat, detekce chodců či vozů ve slepém úhlu, monitoring jízdních pruhů či automatické přepínání světel. Dále pak paket zahrnuje i 12,3palcový virtuální kokpit.
V případě interiéru lze rovněž zmínit 9,2palcovou centrální obrazovku, se kterou jsou spojeny systémy Apple CarPlay, Android Auto či MirrorLink, stejně jako ovládání pomocí gest. Zákazníci pak mohou již v základu počítat se službami e-remote, které umožňují dálkové zapnutí klimatizace či zahájení dobíjení. Cenu Volkswagen upřesní později.








Faceliftovaný Volkswagen e-Golf dostal do vínku vyšší výkon i delší dojezd
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Max Verstappen osedlal nejbrutálnější Ford dneška, ani zkušený moderátor Top Gearu jeho jízdu chvílemi „nedával”
včeraHromadná havárie zabarikádovala Nürburgring. Řidič posledního vozu, který do všeho vlétl, natočil děsivý příjezd až po náraz
30.7.2025Ferrari jako referenční auto při vývoji používá čínský elektromobil, o evropském automobilismu to říká mnohé
30.7.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
Překvapivě výrazně faceliftovaná Lada Niva odhalila své ceny, i s novým vzhledem a motorem stojí pořád pakatel
3.7.2025Muž si v dubnu koupil vysněnou Alfu, platí za ní splátky i pojištění. Jeho auto ale dodnes stojí u dealera a nemůže si ho ani odvézt
4.7.2025Elektrické Kie nekupuje v USA už skoro nikdo, prodeje se během pár měsíců propadly na směšná čísla
4.7.2025Nová Mitsubishi pro Evropu budou zjevně už jen předělané Renaulty, na tomhle to ale skoro není poznat
4.7.2025BMW se hlásí o rekord z nejnáročnějšího okruhu světa. Pomalé jeho auto není, vše ostatní je ale diskutabilní
4.7.2025
Živá témata na fóru
- Video a Nordschleife, the best of 08.01. 20:00 - qrs13
- Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které? 08.01. 17:18 - pavproch
- Rychlodotazy 07.31. 13:47 - Zajda
- Řidiči, co to mají v ruce... 07.31. 06:45 - řidičBOB
- Detektory policejních radarů 07.30. 17:16 - pavproch
- Sen se stal skutečností - wtf?!? 07.30. 17:14 - pavproch
- Politický koutek 07.30. 16:59 - Stepan
- IT poradna 07.30. 14:31 - hyundaiclub