Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
VW Golf VII 4Motion: pohon všech kol pro 1,6 a 2,0 TDI a tři nové motory navrch
10.10.2012 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Volkswagen udělal radost hlavně milovníkům pohonu všech kol. K dispozici je ale nově i pár dalších motorů a také paket asistenčních systémů.
Pokud uvažujete nad koupí nového Volkswagenu Golf a český ceník jste si prohlíželi před několika dny, možná byste na stránky českého zastoupení měli v brzké době zavítat znovu. Německá automobilka totiž ještě před začátkem dodávek samotného auta rozšířila nabídku motorů pod kapotou a techniky vůbec.
Mezi pohonnými jednotkami jsou nováčky čtyřválce 1,2 TSI BlueMotion (105 koní), 1,4 TSI BlueMotion (122 koní) a 1,4 TSI ACT BlueMotion (verze s odpojováním válců) o výkonu 140 koní. Všechny přitom půjde kombinovat s šestistupňovým manuálem nebo sedmistupňovou automatickou převodovkou DSG.
Nově si také budete moci vybrat systém pohonu všech kol. Technologie 4Motion bude ovšem k mání jen k turbodieselu 1,6 TDI o výkonu 105 koní a pro motor 2,0 TDI naladěný na 150 koní, v obou případech navíc pouze s šestistupňovými manuálními převodovkami. V případě těchto ale ani předchozích novinek zatím neznáme konkrétnější data o dynamice a spotřebě.
Pokud by vás technické novinky nezaujaly, v k mání nově bude i řidičský asistenční paket, který si půjde objednat pro výbavy Comfortline nebo Highline. Známa je přitom již cena pro německý trh, kde za něj zaplatíte nejméně 1 690 Eur (v přepočtu 42 250 Kč). Za tuto částku dostanete adaptivní tempomat s funkcemi Front Assist a City Break, které redukují brzdnou dráhu a starají se i o případné samočinné zastavení, adaptivní světlomety Dynamic Light Assist s automatickým přepínáním mezi dálkovými a potkávacími světly, Lane Assist pro udržování vozu v jízdním pruhu, lepší zabezpečení nebo detekci dopravním značek.
Volkswagen přitom udává, že koupí celého paketu ušetříte oproti specifikování jednotlivých položek. V rámci výbavy Comfortline se vám tak „vrátí“ 605 Eur (15 125 Kč), u výbavy Highline je to 415 Eur (10 375 Kč). České ceny se zřejmě budou o trochu lišit, německý trh ale „českou budoucnost” více než naznačuje. Ta přitom není nijak zvlášť vzdálená, první prezentace sedmičkového Golfu se v našich luzích a hájích odehraje už na konci tohoto měsíce.








































































































Volkswagen Golf je nejprodávanější vůz v Evropě. Není proto divu, že se německá automobilka snaží jeho nabídku udělat maximálně komplexní
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Brutální Wankel s 12 rotory měl dávat 5 000 koní, při prvním měření výkonu ale selhal a začal hořet
před 4 hodinamiSpalovací „dinosaurus” Koenigseggu stanovil další dynamický rekord produkčních aut, nestačí mu ani nejlepší elektromobil
včeraNové Audi RS5 Avant nachytali při testech na Ringu a v okolí, jeho obrovské výfuky působivě jen vypadají
7.5.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
Tak to začíná. Anebo končí? Výroba aut v Itálii se propadla na nejnižší úroveň od roku 1956, může být ještě hůř
10.4.2025S Alfou Romeo a Maserati je to nahnuté, Stellantis už si najal agenturu, která má určit jejich osud
10.4.2025Majiteli elektrické Kie po několika selháních baterie došla trpělivost, auto teď chce automobilce vrátit
10.4.2025Jezdi 130, posílíš mír! Němci padli tak hluboko, že rychlostní limit na dálnici berou jako formu boje proti Rusku
11.4.2025Dlouholetý šéfdesignér Škody teď pracuje pro Číňany. Tohle jsou první auta, která pro ně udělal
11.4.2025
Živá témata na fóru
- whitelist & blacklist 05.10. 09:44 - Stepan
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 05.10. 07:08 - Brus
- Rychlodotazy 05.09. 16:22 - Stepan
- OT - zavírám krám, uklízím 05.09. 14:42 - pavproch
- OT: pavproch pomalu likviduje svou firmu 05.09. 14:38 - pavproch
- Detektory policejních radarů 05.09. 13:40 - řidičBOB
- BMW Divize 05.09. 13:18 - pavproch
- S větrem ve vlasech.... 05.09. 10:56 - pavproch