Test Jaguar XF 2,2 D: ostuda, nebo pýcha?

 | 10 příspěvků | 19.3.2012 Pavel Janda
Reagovat

Nepřihlášený SWEN

Líbí se mi to. Z těch pohl.. | 19.3.2012 12:57reagovat
avatar

Líbí se mi to. Z těch pohledů zastávám asi ten racionální. Pěkné auto, pro rozumné pohodlné ježdění s nízkou spotřebou, proč ne. Jen nevím ak to jde dokupy s cenou 1,2 m :-)

Nepřihlášený Radek Hlinc

Pěkný test. XF mám a je to.. | 19.3.2012 13:06reagovat
avatar

Pěkný test. XF mám a je to popsané velmi dobře. Dal jsem ale přednost atmosférické V8, teď pokukuji po XFR :)

Nepřihlášený Jirka

Nelibi se mi. Zadna origin.. | 19.3.2012 13:46reagovat
avatar

Nelibi se mi. Zadna originalita a vypada jako fadni,masova nemecka koncernova konkurence coz neni prilis povzbudive.

A ten naftovy motor je taky Shit. Slusel by mu alespon benzinovy sestivalec..

woody

Tady v UK je road tax je p.. | 19.3.2012 14:16reagovat
avatar

Tady v UK je road tax je primo odvozena od emisi CO2, takze je podle me snaha dostat tyhle auta do fleetu firem. Ocividne se to dari, protoze BMW 5, Mercedesu E, Audi 6 a a Jaguaru XF s 2.x L dieslem je tu opravdu hodne. Vubec diesel je tu velmi oblibeny. Doted sem snad nevidel ani jedno Scirocco v benzinu. Movitejsi omladina pak na sve 320d prilipne jeste ///M a jsou spokojeni.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený xpert

Reakce na: Tady v UK je road tax je p.. | 19.3.2012 16:03reagovat
avatar

tak co2-manie dneska bohuzel ovlivnuje kolem aut naprosto vsechno...

mne by asi naftovy jag nevadil, urcite teda ne xf. ale kdyz uz, tak v6, tohle je prede jen kapku nedustojny...

Nepřihlášený ExFun

K těm dogmatům je třeba ta.. | 19.3.2012 17:36reagovat
avatar

K těm dogmatům je třeba taky dodat, že současné výkony R4 dieselů sahají do oblasti, kde v ne zase tak dávných dobách byly jen benzínové V6+ ...

Nepřihlášený jakub

Test je celkem zajímavý, j.. | 19.3.2012 20:27reagovat
avatar

Test je celkem zajímavý, jen nevím co máte všichni pořád s tím mentorováním o nedůstojném motoru pro Jag. Rád bych připoměl, že Jaguar se po válce úspěšně živil menšími sedany se čtyřválci. A minimálně ještě dalších dvacet let byla jeho produkce postavena na relativně laciných sedanech střední velikosti s občas více, občas spíš méně sportovními ambicemi.

Nepřihlášený Robert

Test je to pěkný, mám dný.. | 24.3.2012 15:22reagovat
avatar

Test je to pěkný, mám dný model před facelisftem a co se týče modernizace, tak světla by byla asi tím nejmenším problémem. Osobně se mi ta "starší" světla líbí na voze víc. S čím mám problém u verze před faceliftem je ovládání pulubního počítače, které je naprosto otřesné a tam se co jsem měl možnost vyzoušet v Jaguáru opravdu zlepšili...

Nepřihlášený janosik.kopac

Ako majitel XFR suhlasim s.. | 25.3.2012 21:53reagovat
avatar

Ako majitel XFR suhlasim s Pavlom. Najvacsou slabinou (aj u XFR) je preposilovane riadenie bez spatnej vazby.

Nepřihlášený Boxster

Najkrajši sedan-prekrasne.. | 26.2.2019 17:47reagovat
avatar

Najkrajši sedan-prekrasne a pohodlne auto.

Neviem prečo tu redaktor piše o ničom ???

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše