Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
BMW M135i dostalo příď kupé M235i, můžete si nechat předělat i to své
8.12.2014 | Adam Šrámek | Přidat příspěvek
Na aktuální jedničce je dozajista nejméně zdařilou věcí design přídě. Nadcházející facelift na tom asi mnoho nezmění, řešení přesto existuje.
BMW řady 1 má mezi všemi kompakty na dnešním trhu nejzajímavější koncepci pohonu, protože ještě stále jezdí na původní platformě, nikoliv na modulárním UKL1 jako jeho nejmladší bratr krtek. Podélně uložené motory vpředu pohánějí kola zadní osy, a tak je jízdní zážitek na jiné úrovni než u konkurenčních vozů s předním pohonem. To však ani v nejmenším neznamená, že vůz nemá chyby. Stačí letmý pohled na jeho příď „vzor masařka“ a hned je vám jasné, že jednička o výhru v designových soutěžích od počátku neusilovala.
Někteří majitelé tento stav už dávno začali řešit, protože nadcházející facelift zase tak velkou nápravu zřejmě nepřinese, i když se občas zdálo, že by to mohlo dopadnout opačně. Lze si ale pomoci i bez BMW, což jsme mohli vidět už po konverzi společnosti Individual Car Consulting z německého Augsburgu, která se rozhodla z „čumáku“ jedničky udělat čumák dvojky. Tato transplantace čelních partií nového kupé řady 2 za tři tisíce Euro (cca 83 tisíc korun) se nám už tehdy opravdu zalíbila a posílali jsme vzkaz do Mnichova, že takový facelift by se dozajista nejvíce líbil nejen nám, ale také automobilce, která by si nemusela dávat žádnou práci s vývojem nějaké modifikované varianty. Stačilo by vzít a dát i jinam...
Další ukázkou, jak by to ve finále vypadalo, ukazuje jeden z britských majitelů jedničky. Ten vzal své M135i ve třídveřovém provedení a narouboval na něj mistrně příď M235i, aniž by se dopustil jakýchkoliv přešlapů. Majitel dále nepopisuje, zda využil služeb nějaké tuningové firmy, nebo vsadil pouze na dodávku od BMW, každopádně tu opět máme hezčí auto než od samotné automobilky, které vám na požádání jistě rádi stvoří i v autorizovaném servisu.
Šikovnou možnost porovnání typického „předtím a potom“ umožňuje přiložená fotogalerie, jejíž první dvě fotografie náleží vozu před konverzí a všechny ostatní pak vozidlu po přestavbě. Přední světlomety a nárazník skutečně v tomto případě nadělají kopec parády, už podle ohlasů členů diskuzního fóra, odkud čerpáme a také podle samotného majitele, který je teď evidentně konečně spokojený.














BMW M135i přestavěné na tří nebo pětidveřové M235i dá evidentně jen minimum práce. Výsledek však jednoznačně stojí za to
Zdroj: F20.Addicts.com
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
1914koňový elektromobil ohromil při pohodové jízdě po nejnáročnějším okruhu světa leda tím, kolik při ní ztratil kapacity baterií
včeraPřímé klání dvou dvanáctiválcových italských klenotů je jako z jiné doby, majitele vyšly na 240 milionů korun
24.6.2025Expert před summitem NATO varuje ty, kteří se lepí k silnici: Limuzína prezidenta USA vás klidně přejede
23.6.2025
Nejnovější články
Devastace a sebemrskačství až do hořkého konce: Škoda ukáže novou Octavii v podobě, o níž ví, že vzbudí rozpaky. A klidně na ní prodělá
před 2 hodinamiŠkoda Kodiaq v bazarech dokazuje, že za spolehlivost a svobodu volby nemusíte ani dnes dát ranec
včeraNové Suzuki za 167 tisíc dostalo svěží tvář a jezdí teď za 3,6 litru na 100 km. I u nás bývalo populární
včeraAsi nikdy nepochopím, jak mohly evropské automobilky dopustit tak ohromný rozklad svých obchodních aktivit
včeraTechnik popsal, jak se nová 1267koňová Corvette při vývoji ukázala být příliš rychlá pro své vlastní dobro
včera
Živá témata na fóru
- Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které? 06.26. 07:35 - Vrooom
- Lampárna (stěžovatelna) 06.25. 22:04 - Stepan
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 06.25. 18:25 - Truck Daškam
- Nejlepsi silnice v Ceske republice ( + SK) 06.24. 14:43 - janom
- kola e89+Tiguan+Scout 06.24. 13:46 - pavproch
- OT: pavproch pomalu likviduje svou firmu 06.24. 13:45 - pavproch
- Pneu koutek 06.24. 11:44 - Brus
- Politický koutek 06.24. 09:47 - Stepan