Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Irmscher Opel Astra GTC Turbo i 1400: 170 koní a čtyři koncovky výfuku
22.8.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Čtrnáctistovka Astry GTC dostala 30 koní navíc, možná i díky změněnému výfuku. Upraveny jsou nárazníky a prý také interiér. Vnikne jich pouze stovka.
Názory na vzhled třídveřového Opelu Astra GTC se různí, někomu přijdou všemožné vlny a prolisy zajímavé, jinému nikoliv. Německý tuner Irmscher představil svůj názor nejen na vzhled, ale také na výkon tohoto vozu. Astra GTC Turbo i 1400 pokračuje v trendu dopřát každému válci vlastní koncovku výfuku.
Samozřejmě že vůz má pod sebou jednu trubku s jedním katalyzátorem, rozvětvení přichází na řadu až u koncového tlumiče výfuku. Ten kryje nový zadní nárazník s imitací difuzoru. Přední nárazník také doznal úprav, stejně jako prahy. Pátým dveřím přibyl spoiler, po stranách vidíme černočervené polepy, snad inspirované dřívější okřídlenou Insignií OPC, a sériová kola nahradila nová, patrně devatenáctipalcová.
Na silnici vás spolu s koly bude držet také podvozek snížený o 30 milimetrů. Podle zprávy Irmscheru pod kapotou najdeme přeplňovanou čtrnáctistovku, která nabízí 170 koní. Jak se tuner dostal na tento výkon, zpráva neuvádí, ale očekávejme zejména práci elektroniky. Upravený výfuk však dost možná také pomohl. Nárůst výkonu oproti sériové čtrnáctistovce je 30 koní, točivý moment stejně jako jízdní parametry neznáme.
Fotografie interiéru také zatím nejsou na světě, úpravce však slibuje možnost přečalounění sedadel prémiovou kůží. K tomu si jistě bude možno vybrat cokoliv z katalogu, tisková zpráva zmiňuje například koberečky s logem Irmscher. Všechny součásti, jak do interiéru tak na zevnějšek vozu, bude možno si také objednat samostatně.
Irmscher plánuje vyrobit jen stovku Aster GTC Turbo i 1400, proto pokud máte zájem, doporučovali bychom neotálet. Ceny známy nejsou, očekávejme ale nemalý příplatek k téměř půlmilionové ceníkové ceně Astry GTC se 140koňovou čtrnáctistovkou.





Čtrnáctistovka v Opelu Astra GTC dostala od Irmscheru 30 koní navíc, zevnějšku přibyly úpravy nárazníků a příliš koncovek výfuku
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Levnější verze nových Mercedesů dají ostatním lidem na palubě jasně najevo, jak moc jste na nich šetřili
9.9.2025Mercedes začal odhalovat novou třídu C, devastace jednoho modelu za den mu zjevně nestačí
8.9.2025Řidič elektromobilu dostal pokutu za příliš hlučný výfuk, i to je v roce 2025 možné. Policista o tom odmítal diskutovat
7.9.2025
Nejnovější články
Příplatkové karbonové stěrače na Porsche 911 jsou výsměch v době, kdy auto s faceliftem nabralo 82 kilo jako nic
včeraKdyž už, tak už: Ford ohlásil svou už 110. letošní svolávací akci. Týká se skoro 1,5 milionu aut, firma o problému ví už 10 let
včeraČínský výrobce vysavačů nepřeháněl, když říkal, že postaví své vlastní Bugatti, jen rychlejší. Ukázal první fotky
včeraČíňany placený šéf automobilky vlastněné Číňany předpovídá, že automobilový svět brzy ovládnou Číňané
včeraJaká je nejlevnější ojetá moderní škodovka? Vtip je, že už vlastně ani není levná, často stojí víc než ještě nedávno nová
10.9.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva