Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Irmscher Opel Astra GTC Turbo i 1400: 170 koní a čtyři koncovky výfuku
22.8.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Čtrnáctistovka Astry GTC dostala 30 koní navíc, možná i díky změněnému výfuku. Upraveny jsou nárazníky a prý také interiér. Vnikne jich pouze stovka.
Názory na vzhled třídveřového Opelu Astra GTC se různí, někomu přijdou všemožné vlny a prolisy zajímavé, jinému nikoliv. Německý tuner Irmscher představil svůj názor nejen na vzhled, ale také na výkon tohoto vozu. Astra GTC Turbo i 1400 pokračuje v trendu dopřát každému válci vlastní koncovku výfuku.
Samozřejmě že vůz má pod sebou jednu trubku s jedním katalyzátorem, rozvětvení přichází na řadu až u koncového tlumiče výfuku. Ten kryje nový zadní nárazník s imitací difuzoru. Přední nárazník také doznal úprav, stejně jako prahy. Pátým dveřím přibyl spoiler, po stranách vidíme černočervené polepy, snad inspirované dřívější okřídlenou Insignií OPC, a sériová kola nahradila nová, patrně devatenáctipalcová.
Na silnici vás spolu s koly bude držet také podvozek snížený o 30 milimetrů. Podle zprávy Irmscheru pod kapotou najdeme přeplňovanou čtrnáctistovku, která nabízí 170 koní. Jak se tuner dostal na tento výkon, zpráva neuvádí, ale očekávejme zejména práci elektroniky. Upravený výfuk však dost možná také pomohl. Nárůst výkonu oproti sériové čtrnáctistovce je 30 koní, točivý moment stejně jako jízdní parametry neznáme.
Fotografie interiéru také zatím nejsou na světě, úpravce však slibuje možnost přečalounění sedadel prémiovou kůží. K tomu si jistě bude možno vybrat cokoliv z katalogu, tisková zpráva zmiňuje například koberečky s logem Irmscher. Všechny součásti, jak do interiéru tak na zevnějšek vozu, bude možno si také objednat samostatně.
Irmscher plánuje vyrobit jen stovku Aster GTC Turbo i 1400, proto pokud máte zájem, doporučovali bychom neotálet. Ceny známy nejsou, očekávejme ale nemalý příplatek k téměř půlmilionové ceníkové ceně Astry GTC se 140koňovou čtrnáctistovkou.





Čtrnáctistovka v Opelu Astra GTC dostala od Irmscheru 30 koní navíc, zevnějšku přibyly úpravy nárazníků a příliš koncovek výfuku
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Měření „na brzdě” ukázalo, že Chevrolet neříká pravdu o výkonu motoru opěvované nové Corvette ZR1
28.6.2025Mercedes po sérii požárů svolává do servisů skoro všechny vyrobené silniční Formule 1, je to další obrovské fiasko
27.6.2025Nástupce po léta nejoblíbenějšího auta Jeremyho Clarksona byl načapán při testech v provozu, teď už jistě dorazí
26.6.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Ojetá Audi A6 a A7 lákají na image držáku ve spojení s nízkými cenami, pozor ale na typický nešvar prestižních aut
včeraKlání německých superkombíků a supersedanů znovu ukázalo pomíjivost hybridních pohonů, s prázdnými baterkami budou nahrané
včeraČíňané musí mít vždy o něco víc. Zatímco Audi končí u A8, oni ukázali A9L, na svou velikost a luxus uvnitř stojí pakatel
včeraNejvětší dnešní propadák Škody dál líže dno prodejních tabulek. Prodává se ještě 4x hůř než beztak nechtěná Scala
včeraLegendární šestiválec Toyoty se konečně dočkal nástupce, chystaný nový motor dokáže skoro zázraky
včera
Živá témata na fóru
- Alu kola Tiguan+ Oct Scout 06.30. 14:13 - pavproch
- Cyklistické vlákno 06.28. 23:30 - denis
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 06.28. 20:39 - řidičBOB
- Cupra obecně 06.28. 15:49 - Carrert93
- BMW Divize 06.28. 14:14 - pavproch
- Nejlepsi silnice v Ceske republice ( + SK) 06.28. 11:04 - pavproch
- Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které? 06.27. 16:50 - Spectral
- Lampárna (stěžovatelna) 06.26. 16:17 - Kavis