Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Irmscher Opel Astra GTC Turbo i 1400: 170 koní a čtyři koncovky výfuku
22.8.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Čtrnáctistovka Astry GTC dostala 30 koní navíc, možná i díky změněnému výfuku. Upraveny jsou nárazníky a prý také interiér. Vnikne jich pouze stovka.
Názory na vzhled třídveřového Opelu Astra GTC se různí, někomu přijdou všemožné vlny a prolisy zajímavé, jinému nikoliv. Německý tuner Irmscher představil svůj názor nejen na vzhled, ale také na výkon tohoto vozu. Astra GTC Turbo i 1400 pokračuje v trendu dopřát každému válci vlastní koncovku výfuku.
Samozřejmě že vůz má pod sebou jednu trubku s jedním katalyzátorem, rozvětvení přichází na řadu až u koncového tlumiče výfuku. Ten kryje nový zadní nárazník s imitací difuzoru. Přední nárazník také doznal úprav, stejně jako prahy. Pátým dveřím přibyl spoiler, po stranách vidíme černočervené polepy, snad inspirované dřívější okřídlenou Insignií OPC, a sériová kola nahradila nová, patrně devatenáctipalcová.
Na silnici vás spolu s koly bude držet také podvozek snížený o 30 milimetrů. Podle zprávy Irmscheru pod kapotou najdeme přeplňovanou čtrnáctistovku, která nabízí 170 koní. Jak se tuner dostal na tento výkon, zpráva neuvádí, ale očekávejme zejména práci elektroniky. Upravený výfuk však dost možná také pomohl. Nárůst výkonu oproti sériové čtrnáctistovce je 30 koní, točivý moment stejně jako jízdní parametry neznáme.
Fotografie interiéru také zatím nejsou na světě, úpravce však slibuje možnost přečalounění sedadel prémiovou kůží. K tomu si jistě bude možno vybrat cokoliv z katalogu, tisková zpráva zmiňuje například koberečky s logem Irmscher. Všechny součásti, jak do interiéru tak na zevnějšek vozu, bude možno si také objednat samostatně.
Irmscher plánuje vyrobit jen stovku Aster GTC Turbo i 1400, proto pokud máte zájem, doporučovali bychom neotálet. Ceny známy nejsou, očekávejme ale nemalý příplatek k téměř půlmilionové ceníkové ceně Astry GTC se 140koňovou čtrnáctistovkou.
Čtrnáctistovka v Opelu Astra GTC dostala od Irmscheru 30 koní navíc, zevnějšku přibyly úpravy nárazníků a příliš koncovek výfuku
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
včera - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024 - Pagani Utopia málem dostálo svému jménu, zámožný majitel s ním během povodní vjel do vody
20.4.2024
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
- Ford pořád umí ohromit, začal prodávat nový motor V8 s až 821 koňmi od pouhých 271 tisíc Kč
před 2 hodinami - Mercedes zkouší prezentovat novou elektrickou třídu G jako spalovací auto, zjevně se děsí neúspěchu
před 4 hodinami - Nové SUV Opelu je sexy a neváže si oprátku jen elektrickým pohonem, přesto bude hledat zákazníky těžce
před 5 hodinami - Zánovní Octavia Combi se spoustou výbavy, 180 koňmi a 4x4 může být vaše za cenu, za jakou vám Škoda brzy neprodá ani Fabii
před 6 hodinami - Vrcholné Subaru po 36 letech končí. Bývalo hitem, nakonec ale i takové auto pro „konzervy” dostihly trendy
před 8 hodinami
Živá témata na fóru
- Onboard videa 04.24. 18:17 - Lachende Bestien
- Lampárna (stěžovatelna) 04.24. 15:55 - řidičBOB
- Fiat a vše kolem nich 04.24. 12:51 - pavproch
- Elektromobily a vse kolem nich 04.24. 12:23 - Zajda
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.23. 21:30 - řidičBOB
- Audi multitronic - cvrlikání 04.23. 16:56 - Pedro22
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 04.23. 12:57 - mattonecz
- Peugeot 207-problém po nastartování 04.23. 08:42 - Arkis