Irmscher Opel Astra GTC Turbo i 1400: 170 koní a čtyři koncovky výfuku

Čtrnáctistovka Astry GTC dostala 30 koní navíc, možná i díky změněnému výfuku. Upraveny jsou nárazníky a prý také interiér. Vnikne jich pouze stovka.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Tuning

Irmscher Opel Astra GTC Turbo i 1400: 170 koní a čtyři koncovky výfuku

22.8.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek

Irmscher Opel Astra GTC Turbo i 1400: 170 koní a čtyři koncovky výfuku

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Čtrnáctistovka Astry GTC dostala 30 koní navíc, možná i díky změněnému výfuku. Upraveny jsou nárazníky a prý také interiér. Vnikne jich pouze stovka.

Názory na vzhled třídveřového Opelu Astra GTC se různí, někomu přijdou všemožné vlny a prolisy zajímavé, jinému nikoliv. Německý tuner Irmscher představil svůj názor nejen na vzhled, ale také na výkon tohoto vozu. Astra GTC Turbo i 1400 pokračuje v trendu dopřát každému válci vlastní koncovku výfuku.

Samozřejmě že vůz má pod sebou jednu trubku s jedním katalyzátorem, rozvětvení přichází na řadu až u koncového tlumiče výfuku. Ten kryje nový zadní nárazník s imitací difuzoru. Přední nárazník také doznal úprav, stejně jako prahy. Pátým dveřím přibyl spoiler, po stranách vidíme černočervené polepy, snad inspirované dřívější okřídlenou Insignií OPC, a sériová kola nahradila nová, patrně devatenáctipalcová.

Na silnici vás spolu s koly bude držet také podvozek snížený o 30 milimetrů. Podle zprávy Irmscheru pod kapotou najdeme přeplňovanou čtrnáctistovku, která nabízí 170 koní. Jak se tuner dostal na tento výkon, zpráva neuvádí, ale očekávejme zejména práci elektroniky. Upravený výfuk však dost možná také pomohl. Nárůst výkonu oproti sériové čtrnáctistovce je 30 koní, točivý moment stejně jako jízdní parametry neznáme.

Fotografie interiéru také zatím nejsou na světě, úpravce však slibuje možnost přečalounění sedadel prémiovou kůží. K tomu si jistě bude možno vybrat cokoliv z katalogu, tisková zpráva zmiňuje například koberečky s logem Irmscher. Všechny součásti, jak do interiéru tak na zevnějšek vozu, bude možno si také objednat samostatně.

Irmscher plánuje vyrobit jen stovku Aster GTC Turbo i 1400, proto pokud máte zájem, doporučovali bychom neotálet. Ceny známy nejsou, očekávejme ale nemalý příplatek k téměř půlmilionové ceníkové ceně Astry GTC se 140koňovou čtrnáctistovkou.


Irmscher Opel Astra GTC Turbo i 1400: 170 koní a čtyři koncovky výfuku - 1 - irmscher opel astra gtc i1400 01Irmscher Opel Astra GTC Turbo i 1400: 170 koní a čtyři koncovky výfuku - 2 - irmscher opel astra gtc i1400 02Irmscher Opel Astra GTC Turbo i 1400: 170 koní a čtyři koncovky výfuku - 3 - irmscher opel astra gtc i1400 03Irmscher Opel Astra GTC Turbo i 1400: 170 koní a čtyři koncovky výfuku - 4 - irmscher opel astra gtc i1400 04Irmscher Opel Astra GTC Turbo i 1400: 170 koní a čtyři koncovky výfuku - 5 - irmscher opel astra gtc i1400 05
Čtrnáctistovka v Opelu Astra GTC dostala od Irmscheru 30 koní navíc, zevnějšku přibyly úpravy nárazníků a příliš koncovek výfuku

Marek Bednář

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.

Živá témata na fóru

zobrazit vše