Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Mansory Huracán nabízí už 1 250 koní, na stovce je za 2,7 s
13.9.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Již třetí letošní pokus firmy Mansory vylepšit Lamborghini Huracán je stroj s 1 250 koňmi a 1 000 Nm. Startovací tlačítko je na stropě jako v letadle.
Kdo by neznal firmu Mansory, úpravce, který se nebojí sáhnout na ta nejexkluzivnější auta na světě - včetně značek Rolls-Royce či Bugatti - a leckdy jeho kreacím více či méně chybí vkus. Neuniká ani značka Lamborghini a po 850koňovém Huracánu a 1000koňovém Torofeu je to, na co se díváte, třetí a nejsilnější upravený Huracán jen v letošním roce.
Začněme od toho nejpodstatnějšího - od motoru. Stále je tu 5,2litrový desetiválec, jen už samozřejmě není atmosférický, nýbrž má dvě turbodmychadla. Upravena byla také spousta dalších věcí, takže má tenhle motor víc než dvojnásobek svého původního výkonu - přesně 1 250 koní. Točivý moment je elektronicky omezen na 1 000 Nm, což je pořád mamutí síla.
Jízdní parametry odpovídají - na stovce je tohle auto údajně za 2,7 vteřiny a maximálka je prý přes 340 km/h. V takových rychlostech jistě víc než pomůže upravená aerodynamika; motoru se jednak lépe dýchá a jednak byl karbonový bodykit vytvořen tak, aby zlepšil aerodynamické vlastnosti tohoto stroje. Nejspíš se tak nestane letadlem, ale zůstane na silnici.
Bodykit rozšířil karoserii vozu o 3 cm vpředu a o 4 cm vzadu. Také se sem nastěhovala nová kovaná kola, obutá do pneumatik 245/30 ZR20 vpředu a 325/25 ZR21 vzadu. V kabině najdeme více kůže a alcantary, než tam bylo sériově, volant dostal trochu podivnou texturu a je tu spousta karbonových detailů a hliníkové pedály.
Největší změna je nicméně startovací tlačítko, které se přestěhovalo ze středové konzole na strop, to aby si řidič tohoto stroje připadal ještě víc jako v letadle. Ceník samozřejmě není známý, ale levná tahle úprava zcela jistě nebude.









Tahle úprava Mansory patří k těm vkusnějším. Mohla mít růžový lak
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nástupce tragicky zesnulého Kena Blocka se pochlubil novou brutalitou točící 9 500 otáček i s turbem, natočil s ním další Gymkhanu
před hodinou
Srovnání hned tří moderních Porsche bez turba vám zapěje fascinující „vosí árii”, chybu neuděláte ani s jedním z nich
včera
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
2.11.2025
Nové na MotoForum.cz
- Grand Prix se vrací do Evropy včera 09:57
- Joe Roberts mimo hru v Portimãu a Valencii, Xabi Zurutuza jako náhrada včera 08:00
- Miguel Oliveira: Poslední domácí závod v MotoGP? 3.11.2025
- Hakim Danish místo Yamanaky 3.11.2025
- Marquez je o 2 kroky vpřed před ostatními 2.11.2025
Nejnovější články
Prodeje korejských elektromobilů v USA se po konci dotací zhroutily, i když zlevnily pod úroveň dotovaných cen
před 28 minutami
Nástupce tragicky zesnulého Kena Blocka se pochlubil novou brutalitou točící 9 500 otáček i s turbem, natočil s ním další Gymkhanu
před hodinou
Dacia chystá nový kombík, který se postaví i drahým verzím Škody Octavia, stát má vedle nich pakatel
před 2 hodinami
Nový Renault Twingo kompletně odhalil únik ještě před premiérou. Vypadá skvěle, v nitru ale skrývá nepříjemné překvapení
před 3 hodinami
Vážně to není „my proti nim”? Opravdu jsou lidé vyvíjející elektrická a spalovací auta stejní nadšenci, jen pracují s „jiným materiálem”?
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
