Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Nový německý superkombík ukázal svou dynamiku po první úpravě, teď má 786 koní
24.1.2020 | Mirek Mazal
Všechny představy o nudnosti kombíků definitivně berou za své při pohledu na schopnosti tohoto stroje. Pořád ještě komfortní rodinné auto akceleruje rychlosti nekompromisního supersportu.
Audi sotva uvedlo na trh zcela nový superkombík RS6 a již existují způsoby, jak zlepšit jeho už tak raketovou dynamiku. Čtvrtá generace pětidveřového teleportu napíná krční svalstvo zátahem čtyřlitrového osmiválce TFSI dotovaného turbem a elektřinou do zběsilého výkonu 441 kW (600 koní) a 800 Nm. Tovární parametry nepotřebují komentář, racionální opodstatnění pro další tuning RS6 C8 neexistuje, ale o to jsou úžasnější jsou první nabídky povoleného dopingu.
Německá společnost HGP Turbonachrüstung nabízí troufalou modifikaci, která sedí na pohonné ústrojí nových RS6, RS7 Sportback a RS Q8. Všechny mašiny drtí asfalt stejným stylem a po instalaci první fáze úprav roste výkon na brutálních 786 koní (578 kW) a 1 061 Nm točivého momentu. Skok o třídu výše zajišťuje jednoduchá změna přívodu většího množství vzduchu spojená s jinak nastavenými hodnotami řídící jednotky.
HGP provádí citelné změny za poplatek 9 990 Eur (258 tísíc Kč), což je při ceně nového vozu přes tři miliony Kč akceptovatelná částka. Úprava přináší zkrácení doby už tak excelentní akcelerace, původních čas dosažení 100 km/h se zkrátí o půl sekundy na 3,1 sekundy a ze 100 na 200 km/h to autu trvá jen 6,8 sekundy. Nemusíte být silní v počtech, abyste zjistili, že z 0 na 200 km/h tento stroj zrychlí za méně než 10 s - to je teritorium donedávna vyhrazené jen těm nejrychlejší supersportům.
Změny nejsou vidět, o to více o nich slyší celé město. Z výfuků se line strašidelné hromobití a při podřazení do vysokých otáček koncovky děsivě střílí. Digitální přístrojový štít skoro nestíhá přepisovat číslice rychloměru, přitom zůstává možnost naložení 1 680 litrů nákladu a se standardním podvozkem i výfukem přepnutelným do tiššího režimu také veškerý komfort. Bez nadsázky rodinná střela.










Upravné Audi RS6 C8 zvládá stovku za 3,1 sekundy a maximální rychlost překračuje 330 km/h
Vylepšení pochází z dílny HGP Turbonachrüstung
Zdroje: HGP Turbonachrüstung, MotorOli.de@Youtube
Bleskovky
Při hodinové honičce jako z GTA dva muži zmizeli policii s pomocí čtyřech aut včetně těžkého tahače s cisternou
před 4 hodinamiMuž skončil v poutech za to, že si „ukradl” své vlastní auto poté, co mu bylo ukradeno
10.8.2025První majitel najel s novým Volvem za 21 let přes 1 milion kilometrů. Celou dobu jezdil k jednomu dealerovi, toto ho u něj čekalo za odměnu
9.8.2025
Nejnovější články
Šéf Mercedesu, který chtěl zakázat vlastním zákazníkům spalovací auta od roku 2030, teď volá po zrušení jejich zákazu od roku 2035
před hodinouNástupci nechtěných elektromobilů Fordu jsou u ledu, dědicové firmy ale přesto dál blouzní v elektrické křeči
před 2 hodinamiPři hodinové honičce jako z GTA dva muži zmizeli policii s pomocí čtyřech aut včetně těžkého tahače s cisternou
před 4 hodinamiZákazníci Audi začali v panice z nástupce kupovat končící RS6 nejvíc v historii, firma to vůbec nechápe
před 5 hodinamiPrý nejlépe jezdící Subaru historie si někdo spletl s investičním autem, teď ho chce prodat za ohromné peníze
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva