Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Nový německý superkombík ukázal svou dynamiku po první úpravě, teď má 786 koní
24.1.2020 | Mirek Mazal
Všechny představy o nudnosti kombíků definitivně berou za své při pohledu na schopnosti tohoto stroje. Pořád ještě komfortní rodinné auto akceleruje rychlosti nekompromisního supersportu.
Audi sotva uvedlo na trh zcela nový superkombík RS6 a již existují způsoby, jak zlepšit jeho už tak raketovou dynamiku. Čtvrtá generace pětidveřového teleportu napíná krční svalstvo zátahem čtyřlitrového osmiválce TFSI dotovaného turbem a elektřinou do zběsilého výkonu 441 kW (600 koní) a 800 Nm. Tovární parametry nepotřebují komentář, racionální opodstatnění pro další tuning RS6 C8 neexistuje, ale o to jsou úžasnější jsou první nabídky povoleného dopingu.
Německá společnost HGP Turbonachrüstung nabízí troufalou modifikaci, která sedí na pohonné ústrojí nových RS6, RS7 Sportback a RS Q8. Všechny mašiny drtí asfalt stejným stylem a po instalaci první fáze úprav roste výkon na brutálních 786 koní (578 kW) a 1 061 Nm točivého momentu. Skok o třídu výše zajišťuje jednoduchá změna přívodu většího množství vzduchu spojená s jinak nastavenými hodnotami řídící jednotky.
HGP provádí citelné změny za poplatek 9 990 Eur (258 tísíc Kč), což je při ceně nového vozu přes tři miliony Kč akceptovatelná částka. Úprava přináší zkrácení doby už tak excelentní akcelerace, původních čas dosažení 100 km/h se zkrátí o půl sekundy na 3,1 sekundy a ze 100 na 200 km/h to autu trvá jen 6,8 sekundy. Nemusíte být silní v počtech, abyste zjistili, že z 0 na 200 km/h tento stroj zrychlí za méně než 10 s - to je teritorium donedávna vyhrazené jen těm nejrychlejší supersportům.
Změny nejsou vidět, o to více o nich slyší celé město. Z výfuků se line strašidelné hromobití a při podřazení do vysokých otáček koncovky děsivě střílí. Digitální přístrojový štít skoro nestíhá přepisovat číslice rychloměru, přitom zůstává možnost naložení 1 680 litrů nákladu a se standardním podvozkem i výfukem přepnutelným do tiššího režimu také veškerý komfort. Bez nadsázky rodinná střela.










Upravné Audi RS6 C8 zvládá stovku za 3,1 sekundy a maximální rychlost překračuje 330 km/h
Vylepšení pochází z dílny HGP Turbonachrüstung
Zdroje: HGP Turbonachrüstung, MotorOli.de@Youtube
Bleskovky
Čínské Porsche za cenu Škody vyzvala násobně dražší vrcholná Tesla. Neměla to dělat
před 6 hodinami (3)Nové Audi RS6 nachytali při testech. Má znovu spalovací motor, i když takové auto už vůbec nemělo existovat
včera (4)První elektrické Ferrari poprvé nachytali v provozu ve vlastní kůži, působí spíš jako dodávka
25.9.2025 (4)
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
Nový VW T-Roc je venku a vypadá dobře, jeho nabídka motorů i kabina jsou ale po všech slibech zklamání
28.8.2025Německé automobilové firmy propustily jen za poslední rok přes 51 tisíc lidí, účet za všechny obory je ještě násobně horší
28.8.2025Skončila jedna velká éra. Za Godzillou se zavřela voda, zůstává po ní jenom prázdnota
28.8.2025Levný rodinný zázrak Renaultu se ukázal v novém. Stojí jen 150 tisíc Kč a vypadá zatraceně dobře
28.8.2025Snad nevětší bazarová ikona mezi německými auty láká i po konci svých zlatých časů, může dnes vyjít překvapivě levně
28.8.2025
Živá témata na fóru
- IT poradna 09.28. 15:28 - pavproch
- whitelist & blacklist 09.28. 12:17 - M.Z.
- Za kolik jezdíte s benzínem? 09.28. 12:11 - Snowman000
- OBD diag pro moje brmbrmbrm 09.28. 11:27 - pavproch
- Politický koutek 09.28. 10:39 - řidičBOB
- Onboard videa 09.28. 09:18 - řidičBOB
- Řidiči, co to mají v ruce... 09.27. 20:55 - řidičBOB
- phev sup/passat vs EV vs rav4? 09.27. 18:48 - řidičBOB