Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Toyota Prius GT-30 Kuhl Racing: upravený hybrid je dokonalé tuningové porno
9.6.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
(+ video) Prius se proměnil zvenčí i uvnitř, kde nabízí ochrannou klec z leštěné oceli. Provedené zásahy ale více než tuning připomínají tuzing.
Japonský hybrid máme dozajista všichni zaškatulkovaný jako vůz, který se snaží o minimální spotřebu. Své majitele za volantem asi nepobaví, zábava však nebude slovo, které katalog Toyoty bude zmiňovat na každé stránce. Pokud se ovšem jedná o brožuru tuningové firmy Kuhl Racing, pak se můžete vsadit, že na jednom listu najdete minimálně desetkrát uvedené slůvko „extravagance“.
Úpravce totiž Prius třetí generace osadil rozšířeným bodykitem Kuhl Hybrid GT-30, jemuž sekunduje kapota s ventilačními otvory a mohutné karbonové zadní křídlo. Pod rozšířenými blatníky se pak nachází 19palcová kola Work Gnosis CV203, jež na obou nápravách obouvají pneumatiky o rozměru 235/35. Za nimi přitom prosvítají čtyřpístkové brzdy Arma.
Samotné ráfky přitom mohou do karoserie přímo „zaplout“, Prius totiž dostal stavitelný podvozek, který klesá až k asfaltu. Přední i zadní kola jsou navíc vyosena (o 5, respektive 10 stupňů), čímž občas vytvářejí dojem, že došlo k jejich nechtěnému odtržení. Je přitom otázkou, zda jde o efekt nebo o funkci - spíše ovšem tipujeme první zmíněnou záležitost.
Tím ovšem přestavba nekončí, zmínit můžeme rovněž výměnu světlometů. Zatímco ty zadní ledkové pocházejí přímo z dílen úpravce, ty přední spadají do příslušenství Audi A3. Pro tuningové využití jen musely být překryty čirým plastem. Dále pak nesmíme opomenout matně zlatou fólii s grafickým dekorem, jež pokryla celou karoserii.
To je ale v rámci exteriéru vše, vypravit se tedy můžete do kabiny. Ta profituje hlavně z integrované ochranné klece, která byla vyrobena z leštěné oceli. Mimo to ovšem uvnitř najdeme také skořepiny Bride Lowmax se závodními pásy HPI, volant Works Bell Rapfix II nebo karbonové dekory a přídavné budíky sledující třeba teplotu vody.
Pod kapotu se pak nastěhoval nový čip řídicí jednotky, sání Samco nebo palivový filtr HKS, o výkonu ovšem firma Kuhl Racing nehovoří. Dá se tedy předpokládat, že oproti sériovým 136 koním došlo jen k mírnému nárůstu. Jízdní parametry pak zřejmě budou s ohledem na karoserii připomínající vánoční stromek horší než před úpravami...













Toyota Prius klesla po úpravách firmy Kuhl Racing až na zem, její bodykit ovšem naopak doznal značného rozšíření
Zdroj: Carscoops
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
George Russell ukázal své nové služební auto, čekal na něj dlouhých 8 let
před 5 hodinamiNové Mini má ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
včeraBMW M2 vyzvalo na souboj stejně drahý Chevrolet Corvette, nad letištěm je dodnes slyšet řev litující té troufalosti
28.4.2025
Nejnovější články
Ferrari za cenu Škody od čínského výrobce mobilů odhalilo interiér a další detaily, tohle budou soupeři rozdýchávat těžko
před hodinouJeden z největších dodavatelů automobilek potvrdil návrat ke spalovacím motorům, své nové řešení brzy nabídne všem
před 2 hodinamiNejnovější Ferrari má 880 turbo-elektro koní jen na zadku, to bude snad až kruté svezení
před 4 hodinamiGeorge Russell ukázal své nové služební auto, čekal na něj dlouhých 8 let
před 5 hodinamiKonec her: VW už volá po odložení zákazu spalovacích aut i konci jejich postupného vybíjení, doteď oficiálně trval na opaku
před 6 hodinami
Živá témata na fóru
- Táhneme na Brusel 04.30. 11:59 - abgx1
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.30. 08:43 - řidičBOB
- Cyklistické vlákno 04.29. 21:37 - jerry
- Čínská auta v ČR 04.29. 11:08 - Brus
- VZKAZY 04.28. 20:22 - GeneHawkins
- Jednostopé okénko 04.28. 09:28 - abgx1
- Onboard videa 04.27. 15:24 - brnenska.odchytova
- Fiat a vše kolem nich 04.26. 22:46 - petr_riha