Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Clarkson popsal, jak dramatická událost změnila natáčení nové série Grand Tour
6.8.2019 | Petr Prokopec
První „speciál“ ze čtvrté série pořadu je již natočený a Clarkson říkal, že s ostatními tvůrci měsíce složitě chystal jeho děj. Nakonec ale museli děj změnit kvůli nedaleké smrti čtyřech lidí.
Nejspíše již víte, že pořad The Grand Tour čeká vůbec největší změna v jeho krátké existenci. Amazon se po třech sériích rozhodl zásadně pozměnit formát a studiové záběry se živým publikem učinit minulostí. To Jeremy Clarkson v poslední prozatím odvysílané epizodě doslova obrečel, přičemž uvedl, že je „starým sucharem plným emocí“ a že „miluje studio plné publika“. Nicméně jeho chlebodárce na základě výzkumu rozhodl jinak, od čtvrté série se tak již dočkáme pouze někdejších speciálů, ze kterých ale již tentokráte budou regulérní díly.
Jezza nově uvedl, že natočen již byl první takový „speciál“ z další série pořadu. Neobešlo se to však bez komplikací a jeho děj musel být pozměněn. „V plánu bylo zakončení, které nás již stálo stovky tisíc liber a jehož přípravám jsme věnovali měsíce. To ale nakonec neuvidíte. Necelé dva kilometry od místa, kde jsme se nacházeli, totiž zemřeli čtyři lidé. A výsledkem toho všeho bylo, že jsme nemohli natočit takový závěr, jaký jsme původně chtěli.“ Jak ale Jeremy dále dodává, štáb měl nakonec štěstí v neštěstí.
Právě nové okolnosti měly dodat první natočené epizodě čtvrté série nebývalý emocionální náboj. „Bude to opravdu pekelné zakončení. A bude to opravdu strhující show,“ uzavřel vzpomínky na natáčení Clarkson. Jeho vyprávění tím ovšem ani nezačalo, ani neskončilo. Jeremy se totiž dále vyjádřil i ke svým kolegům Richardu Hammondovi a Jamesi Mayovi. Dle něj má trojice tak velký úspěch hlavně díky internímu propojení díky „alespoň třísetleté spolupráci“, které konkurenci schází.
Jezza i nadále považuje Lexus LFA za nejlepší auto, které kdy řídil, přestože japonské kupé má poměrně malou palivovou nádrž a inženýři v jeho případě zapomněli na držáky na nápoje či hloupě vyřešili úchyty bezpečnostních pásů. Nicméně zvuk atmosférického desetiválce je natolik podmaňující, že zastiňuje veškeré nedostatky. Rovnat se mu proto nemohou ani elektromobily, jež Jeremymu ostatně nejsou po chuti dlouhodobě. Rovnou se proto ptá, zda byste toužili raději po intimním kontaktu s Natalií Portman, jíž je míněn onen Lexus, nebo po se šicím strojem, kterým jistě míní elektrická auta.
Stranou pak nezůstávají ani moderní vozy, konkrétně Volkswagen Golf GTI TCR a Mercedes-AMG A35, které Clarkson nedávno otestoval. Tato dvojice jej nadmíru překvapila, a to tím, kterak si je podobná. Jezza tak stále nedokáže odpovědět na otázku, který z nich je lepší. Není ale jisté, zda tomu tak je ve skutečnosti, či zda dal na své pocity. Sám je totiž majitelem Golfu GTI, načež jednoduše „lidovému vozu“ poněkud nadržuje. Na druhou stranu, doménou AMG již dávno není jen jízda v přímém směru.
Můžeme něco dodat? Snad jen skrytou narážku na současný boj proti klimatickým změnám, který probíhá po celém světě. Clarkson uvádí, že dříve byl Londýn nepříjemným městem, jak jej vyobrazují hollywoodské filmy. Nicméně nyní se nemůže nabažit pohledu na blankytně modré nebe. Stejně tak se oproti 80. letům minulého století navýšila bezpečnost, když připomíná, že v daném místě (Notting Hill) bydlel a skoro každou noc mu vykradli auto. A když si pak koupil docela drahý alarm, ukradli mu i alarm. V tomto ohledu tedy Jezza nostalgický rozhodně není, stejně jako se od něj zjevně nedočkáme sdělení, že globální oteplování je špatné.


Jeremy Clarkson se rozpovídal nejen o natáčení nové série The Grand Tour
Zdroj: Drive Tribe@Youtube
Bleskovky
Nejmíň oblíbené Porsche 911 v té správné verzi na Autobahnu ukázalo, že i na něm je co milovat a obdivovat
před 6 hodinamiIlustrace ukazují, jak by nová Škoda Octavia Combi mohla vypadat ještě před jejím zářijovým odhalením
včeraDosud neznámý sporťák zajel 5 rekordů 5 okruhů během 5 dnů, navíc mezi nimi přejížděl po vlastní ose
19.8.2025
Nejnovější články
Nejméně jeden miliardář vlastnící extrémní Bugatti s akcelerací na 500 km/h za 20 sekund si vymínil, že s ním bude jezdit po silnici
před hodinouTesla odhalila nový Model YL a nezůstala jen u toho. Vyslechla přání zákazníků a i starším autům vrací páčky pod volantem
před 2 hodinamiBugatti zjevně neodhadlo zájem o svá auta, do roku 2029 může zabalit krám
před 4 hodinamiZkrachovalý největší evropský výrobce motorek dělal i auta, jejich výrobu teď převzala nenápadná miliardářská rodina
před 5 hodinamiNejmíň oblíbené Porsche 911 v té správné verzi na Autobahnu ukázalo, že i na něm je co milovat a obdivovat
před 6 hodinami
Živá témata na fóru
- S větrem ve vlasech.... 08.21. 14:31 - pavproch
- Řidiči, co to mají v ruce... 08.21. 14:09 - řidičBOB
- Volkswagen obecne 08.21. 12:31 - abgx1
- Onboard videa 08.21. 11:42 - řidičBOB
- Dříve M135i, nyní ///M2 08.20. 20:18 - Spectral
- BMW Divize 08.20. 12:06 - pavproch
- Škoda Auto obecně 08.20. 08:36 - pavproch
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 08.19. 16:20 - Předseda