Elegán s V12 za cenu tříválce. BMW 750i E38 s 38 tisíci km je už raritou

Chcete luxus, komfort a noblesu za cenu tuctového mini? Tohle BMW je sice 20 let staré, ale moc nejezdilo, má pětilitrovou V12 a může být vaše.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Zajímavosti

Elegán s V12 za cenu tříválce. BMW 750i E38 s 38 tisíci km je už raritou

5.2.2016 | Marek Bednář | 16 příspěvků

Chcete luxus, komfort a noblesu za cenu tuctového mini? Tohle BMW je sice 20 let staré, ale moc nejezdilo, má pětilitrovou V12 a může být vaše.

Jezdit luxusním autem - skutečně luxusním, ne jen vybaveným Passatem - je jistě příjemné. Nabídne luxus, prostor a komfort, který nemůže vyrovnat sebelépe poskládaný vůz nižší třídy a platí to tím spíše, je-li jeho noblesa podtržena dvanáctiválcovým motorem. Jenže není mezi námi zas tolik lidí, kteří si takové auto mohou dovolit jako nové. Mercedes S 600 L začíná na 4,4 milionu a S 65 AMG je ještě o další dva výš. A podobný příběh bude i u nového BMW řady 7, až se takový motor zase objeví v nabídce.

Naštěstí ale máme trh ojetých aut, kde se dají dvanáctiválce pořídit za slušné ceny. Ty nejlevnější kousky budou kasičky, do kterých bude člověk jen sypat peníze a opravy těchto aut nejsou z levného kraje. Stroj, který máme před sebou dnes, do tohoto scénáře zdánlivě zapadá. Je to tedy BMW 750iL generace E38, podle mnohých poslední krásná „sedma”, kterou bude už navždy provázet aura fantastického služebního vozu Jamese Bonda. Sehnat ji na trhu ojetin není zase takový problém, jenže zkuste se po nějakém pěkném kousku podívat - nejsou, dávno, většina nabízených aut má najeto statisíce kilometrů a z jejich stavu je patrné, že poslední majitel, který měl na jejich provoz, se vozu zbavil už dávno. Tento kus je ale z úplně jiného soudku.

Je z roku 1995 a má za sebou 38 386 km. I když by od takového auta člověk čekal deseti- i dvacetinásobek, vážně má tohle auto najeto jen necelých 40 tisíc kilometrů v rukou jednoho jediného majitele. A vypadá jako nové od předního nárazníku po zadní, všechno, co si můžeme prohlédnout na fotkách níže, je v pořádku, i když černý lak je stále původní. Trochu volnější kůže na sedačkách má příčinu v tom, že BMW tehdy (a v 90tých letech to bylo obvyklé nejen u BMW, podívejte se třeba na dobová Porsche) prostě při čalounění dávalo kůži trochu víc prostoru. Na všech místech vypadá podobně.

Je to královská verze, někdejší nejsilnější, nejluxusnější a nejdražší vůz v nabídce BMW. Jeho motor je perla, atmosféricky plněný dvanáctiválec o objemu 5,4 litru, který pouští na zadní kola klus 326 pečlivě vyhřebelcovaných koní z toho nejlepšího německého chovu. Činí tak už při 5 000 ot./min, ostatně točivý moment 490 Nm vrcholí v 3 900 ot./min. Hmotnost vozu se tehdy i v prodloužené verzi vešla do dvou tun, a tak nezajímavá není ani dynamika - stovka za 6,6 sekundy je pěkný čas, maximální rychlost 250 km/h obstarává jen omezovač.

Přesně tohle všechno si teď můžete koupit. A na svůj stav je tento vůz ke koupi za pěkné peníz - pořídíte jej za 58 tisíc zlotých, tedy asi 355 tisíc korun, což je cena, za kterou vám dnes spousta automobilek prodá leda subkompakt či maximálně kompakt s tříválcovým motorem a ničím k tomu. Tady máte ve srovnání s tím v rukou skoro vše, co si lze od auta představit.

Tato sedma navíc nejenže má najeto skoro nic od jediného majitele, na voze bylo před prodejem opraveno několik věcí - mimo jiné centrální zamykání, alternátor, podsvětlení středové konzole nebo roleta zadního skla. Motor také prošel diagnostikou u specializované wrocławské firmy. Auto je prý připraveno tak, abyste v něm odjeli a nemuseli se alespoň chvíli o nic starat. Pokud vás to láká, víte, kam vyrazit...


Elegán s V12 za cenu tříválce. BMW 750i E38 s 38 tisíci km je už raritou - 1 - bmw 750iL e38 prodej 01Elegán s V12 za cenu tříválce. BMW 750i E38 s 38 tisíci km je už raritou - 2 - bmw 750iL e38 prodej 02Elegán s V12 za cenu tříválce. BMW 750i E38 s 38 tisíci km je už raritou - 3 - bmw 750iL e38 prodej 03Elegán s V12 za cenu tříválce. BMW 750i E38 s 38 tisíci km je už raritou - 4 - bmw 750iL e38 prodej 04Elegán s V12 za cenu tříválce. BMW 750i E38 s 38 tisíci km je už raritou - 5 - bmw 750iL e38 prodej 05Elegán s V12 za cenu tříválce. BMW 750i E38 s 38 tisíci km je už raritou - 6 - bmw 750iL e38 prodej 06Elegán s V12 za cenu tříválce. BMW 750i E38 s 38 tisíci km je už raritou - 7 - bmw 750iL e38 prodej 07Elegán s V12 za cenu tříválce. BMW 750i E38 s 38 tisíci km je už raritou - 8 - bmw 750iL e38 prodej 08Elegán s V12 za cenu tříválce. BMW 750i E38 s 38 tisíci km je už raritou - 9 - bmw 750iL e38 prodej 09Elegán s V12 za cenu tříválce. BMW 750i E38 s 38 tisíci km je už raritou - 10 - bmw 750iL e38 prodej 10Elegán s V12 za cenu tříválce. BMW 750i E38 s 38 tisíci km je už raritou - 11 - bmw 750iL e38 prodej 11Elegán s V12 za cenu tříválce. BMW 750i E38 s 38 tisíci km je už raritou - 12 - bmw 750iL e38 prodej 12Elegán s V12 za cenu tříválce. BMW 750i E38 s 38 tisíci km je už raritou - 13 - bmw 750iL e38 prodej 13Elegán s V12 za cenu tříválce. BMW 750i E38 s 38 tisíci km je už raritou - 14 - bmw 750iL e38 prodej 14Elegán s V12 za cenu tříválce. BMW 750i E38 s 38 tisíci km je už raritou - 15 - bmw 750iL e38 prodej 15Elegán s V12 za cenu tříválce. BMW 750i E38 s 38 tisíci km je už raritou - 16 - bmw 750iL e38 prodej 16Elegán s V12 za cenu tříválce. BMW 750i E38 s 38 tisíci km je už raritou - 17 - bmw 750iL e38 prodej 17Elegán s V12 za cenu tříválce. BMW 750i E38 s 38 tisíci km je už raritou - 18 - bmw 750iL e38 prodej 18Elegán s V12 za cenu tříválce. BMW 750i E38 s 38 tisíci km je už raritou - 19 - bmw 750iL e38 prodej 19Elegán s V12 za cenu tříválce. BMW 750i E38 s 38 tisíci km je už raritou - 20 - bmw 750iL e38 prodej 20Elegán s V12 za cenu tříválce. BMW 750i E38 s 38 tisíci km je už raritou - 21 - bmw 750iL e38 prodej 21Elegán s V12 za cenu tříválce. BMW 750i E38 s 38 tisíci km je už raritou - 22 - bmw 750iL e38 prodej 22Elegán s V12 za cenu tříválce. BMW 750i E38 s 38 tisíci km je už raritou - 23 - bmw 750iL e38 prodej 23Elegán s V12 za cenu tříválce. BMW 750i E38 s 38 tisíci km je už raritou - 24 - bmw 750iL e38 prodej 24Elegán s V12 za cenu tříválce. BMW 750i E38 s 38 tisíci km je už raritou - 25 - bmw 750iL e38 prodej 25Elegán s V12 za cenu tříválce. BMW 750i E38 s 38 tisíci km je už raritou - 26 - bmw 750iL e38 prodej 26Elegán s V12 za cenu tříválce. BMW 750i E38 s 38 tisíci km je už raritou - 27 - bmw 750iL e38 prodej 27Elegán s V12 za cenu tříválce. BMW 750i E38 s 38 tisíci km je už raritou - 28 - bmw 750iL e38 prodej 28Elegán s V12 za cenu tříválce. BMW 750i E38 s 38 tisíci km je už raritou - 29 - bmw 750iL e38 prodej 29Elegán s V12 za cenu tříválce. BMW 750i E38 s 38 tisíci km je už raritou - 30 - bmw 750iL e38 prodej 30Elegán s V12 za cenu tříválce. BMW 750i E38 s 38 tisíci km je už raritou - 31 - bmw 750iL e38 prodej 31Elegán s V12 za cenu tříválce. BMW 750i E38 s 38 tisíci km je už raritou - 32 - bmw 750iL e38 prodej 32Elegán s V12 za cenu tříválce. BMW 750i E38 s 38 tisíci km je už raritou - 33 - bmw 750iL e38 prodej 33Elegán s V12 za cenu tříválce. BMW 750i E38 s 38 tisíci km je už raritou - 34 - bmw 750iL e38 prodej 34Elegán s V12 za cenu tříválce. BMW 750i E38 s 38 tisíci km je už raritou - 35 - bmw 750iL e38 prodej 35Elegán s V12 za cenu tříválce. BMW 750i E38 s 38 tisíci km je už raritou - 36 - bmw 750iL e38 prodej 36Elegán s V12 za cenu tříválce. BMW 750i E38 s 38 tisíci km je už raritou - 37 - bmw 750iL e38 prodej 37Elegán s V12 za cenu tříválce. BMW 750i E38 s 38 tisíci km je už raritou - 38 - bmw 750iL e38 prodej 38Elegán s V12 za cenu tříválce. BMW 750i E38 s 38 tisíci km je už raritou - 39 - bmw 750iL e38 prodej 39Elegán s V12 za cenu tříválce. BMW 750i E38 s 38 tisíci km je už raritou - 40 - bmw 750iL e38 prodej 40Elegán s V12 za cenu tříválce. BMW 750i E38 s 38 tisíci km je už raritou - 41 - bmw 750iL e38 prodej 41Elegán s V12 za cenu tříválce. BMW 750i E38 s 38 tisíci km je už raritou - 42 - BMW 750iL E38 1995 zanovni prodej dalsi 01
Takhle krásnou E38 aby člověk pohledal

Zdroj: Klasyka Gatunku

Marek Bednář

Diskuze 16 příspěvků

Reklama
Reklama

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše