Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Herec tragicky zemřel, film s ním ale chtěli dotočit. Takto ho dostali zpět do sedmého Rychle a zběsile
12.5.2018 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Že byl po své smrti nahrazen svými bratry a počítačovou technikou, se vědělo. Až nyní ale víme, moc náročné vrácení Paula Walkera do filmu bylo.
Okolo filmové série Rychle a zběsile je v poslední době nadmíru živo. Devátého dílu jsme se měli dočkat již příští rok, nicméně Vin Diesel oznámil, že došlo k ročnímu posunu premiéry. Zároveň přitom uvedl, že oba dva příští díly bude režírovat Justin Lin, který má na kontě i trojku, čtyřku, pětku a šestku. Zrovna tento krok lze vítat s nadšením, neboť japonský filmař by měl sérii vrátit trochu více do reality. Diesel pak dodal, že štáb by mohl zavítat i do Afriky.
Je ale velkou neznámou, zda vše nakonec klapne. Během natáčení osmého dílu totiž došlo na souboj eg Diesela a Dwayna Johnsona známého také jako The Rock. Spory se následně ještě prohloubily, když bylo oznámeno, že The Rock bude společně s „Kurýrem“ Jasonem Stathamem hvězdou spin-offu, jenž se má soustředit pouze na jejich charaktery. Tento snímek měl přitom původně dostat přednost před hlavní sérií. I jeho premiéra přitom byla odsunuta, ovšem pouze o týden.
Zatímco natáčení spin-offu by již neměly provázet žádné problémy, Johnson uvedl, že si není jist, zda se k hlavní sérii vůbec vrátí. Důvodem jsou právě jeho zmiňované spory s Dieselem. Separátní snímek jej tak možná odvelí za jinými povinnostmi, čímž bude jeho absence v devítce vysvětlena. Otázkou pak ovšem budou tržby, neboť Johnson má v posledních letech velký komerční potenciál.
Budoucnost ale dnes nechme spát, místo toho se vraťme zpátky do minulosti. Konkrétně pak k sedmému dílu, se kterým je spojena velká tragédie - během natáčení totiž zemřel jeden z hlavních představitelů Paul Walker. Filmaři tak přemýšleli, zda snímek i celou sérii neuložit k ledu. Nakonec však bylo rozhodnuto, že vše dotočí jako poctu tehdy už slavnému herci. Využita přitom byla počítačová technika a Walkerovi bratři.
Nyní je na světě video společnosti Weta Digital (jedním z jejich zakladatelů je Peter Jackson, režisér Pána prstenů), která měla ony transformace na starosti. Ze záběrů je patrné, že nešlo o jednu či dvě scény, ale o značnou část snímku. Vše probíhalo tím způsobem, že dané pasáže byly natočeny s Calebem a Codym Walkerovými. Poté do hry zasáhla právě společnost Weta Digital, která použila Paulovu tvář z předchozích snímků.
Vše samozřejmě prošlo náročným digitálním procesováním a programy, jenž jsou užívány pro náročnou grafiku. Výsledek je přitom dechberoucí, virtuálního Walkera totiž poznáte jen ve chvílích, kdy se kamera soustředí na detaily. Právě tyto záběry bylo nejnáročnější naklíčovat, i proto, že dnes se filmy natáčí v opravdu velkém rozlišení, kdy jsou tak hercům vidět pomalu jednotlivé póry na tváři.
Lidé z Weta Digital měli ovšem pocit, že nyní musí odvést vůbec nejlepší práci, aby tak uctili jak zesnulého herce, tak i jeho fanoušky. To se stoprocentně povedlo, nicméně doufáme, že tím Walkerův návrat ze záhrobí definitivně skončil a realizovány již nebudou někdejší plány, dle kterých by se postava Briana O'Connora měla vrátit, a to opětovně za pomoci digitální techniky a Walkerových bratří...





Naklíčovat do filmu digitální auta dnes není nic náročného. Naklíčovat ovšem do filmu o autech jednoho z hlavních herců je o dost těžší práce
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nástupce tragicky zesnulého Kena Blocka se pochlubil novou brutalitou točící 9 500 otáček i s turbem, natočil s ním další Gymkhanu
včera
Srovnání hned tří moderních Porsche bez turba vám zapěje fascinující „vosí árii”, chybu neuděláte ani s jedním z nich
4.11.2025
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
2.11.2025
Nejnovější články
Nechvalně proslulý německý tuner se vyřádil na novém BMW M5, ale asi to vzal za špatný konec. Teď vypadá jako Honda Civic
včera
Vážně to není „my proti nim”? Opravdu jsou lidé vyvíjející elektrická a spalovací auta stejní nadšenci, jen pracují s „jiným materiálem”?
včera
BMW M končí s verzemi Competition. Zdánlivě logický krok je dalším nepochopením emotivní stránky věci
včera
Stellantis nezná meze, do nabídky vrací i motor 7,0 V8 s až 1 014 koňmi, navíc levně
včera
Prodeje korejských elektromobilů v USA se po konci dotací zhroutily, i když zlevnily pod úroveň dotovaných cen
včera
Živá témata na fóru
- Policejní kontroly a měření 11.06. 07:01 - řidičBOB
- Řidiči, co to mají v ruce... 11.05. 20:57 - abgx1
- Lampárna (stěžovatelna) 11.05. 20:41 - řidičBOB
- Rychlodotazy 11.05. 18:48 - pavproch
- BMW Divize 11.05. 10:19 - pavproch
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 11.04. 18:24 - Stepan
- Dříve M135i, nyní ///M2 11.04. 14:02 - Snowman000
- 1.0tsi 85kw 11.04. 10:51 - Carnby
