K mání je Škoda Superb TSI 4x4 „po dědovi”. Najela 13 tkm za 7 let a není drahá

Tohle auto je ztělesněním bazarového klišé o vozu po starém pánovi, jenže kilometrový proběh, servisní historie a stav tomu odpovídají.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Zajímavosti

K mání je Škoda Superb TSI 4x4 „po dědovi”. Najela 13 tkm za 7 let a není drahá

31.3.2016 | Marek Bednář | Přidat příspěvek

K mání je Škoda Superb TSI 4x4 „po dědovi”. Najela 13 tkm za 7 let a není drahá

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Tohle auto je ztělesněním bazarového klišé o vozu po starém pánovi, jenže kilometrový proběh, servisní historie a stav tomu odpovídají.

Tip: Přesně na toto auto jsme se zajeli i osobně podívat. Podívejte se, v jakém stavu je ve skutečnosti.

Když člověk chce novou nebo zánovní Škodovku do 350 tisíc korun, většinou se dívá po Fabiích nebo Rapidech. Ne že by to byla špatná auta, v Rapidu je i akceptovatelné množství místa vpředu a docela dost prostoru na zadních sedačkách, ale pořád to je základ nabídky. Naopak Superb je na špici - výkonem, prostorem, komfortem i výbavou. Jenže v souladu s tím také stojí docela jiné peníze.

Zánovní Superb za 350 tisíc zkrátka nepořídíte, tedy, alespoň obvykle. Narazili jsme na vůz, který vypadá stejně jako statisíce ostatních Superbů druhé generace na našich silnicích - je to liftback a je stříbrný. Útroby jsou obvyklé trochu méně, není tu všudypřítomné TDI, nýbrž benzínová přeplňovaná osmnáctistovka a navíc pohon všech kol - příjemná to kombinace, jak kdysi ukázal náš test. Jeho výjimečnost přesto tkví v něčem jiném - od roku 2009, kdy bylo poprvé registrováno, najelo pouhých 13 559 km. To je vůz této třídy extrémně malý proběh.

Příběh k autu zní jak klasické bazarové klišé - starý pán, zde konkrétně ročník 1934, s vozem jezdil minimálně, pečlivě se o něj staral a jezdil jen do autorizovaného servisu. Kliše tady ale není kompletní, protože zapomnětlivý pán neztratil servisní knížku - ta je k vozu i s úplnou servisní historií a najeté kilometry dokládá i 11 záznamů v evidenci Cebie. A víme také o jedné méně příjemné věci - nehodě, pojistné události s opravou v ceně 17 tisíc korun, která byla také provedena v autorizovaném servisu. Nově je lakovaný pravý bok a levý práh.

Je potřeba připomenout, jak může vypadat auto po 600 tisících kilometrech a že je může klidně najet za čtyři roky provozu. Zrovna Superb je navíc velmi častým služebním polykačem kilometrů a sedm let je dlouhá doba, to se dá najet i víc než 600 tisíc. Na druhou stranu, stáčet tachometr na třináct tisíc třeba ze tří, čtyř set by bylo opravdu hodně troufalé a prodávající by musel hodně vysvětlovat, to by asi radši nechal snáze obhajitelných 150 - 200 tisíc km.

Vysvětlovat musel v tomto případě i nám, protože takhle nízkému číslu na tachometru jsme nechtěli věřit. Mimo jiné i proto, že vůz stojí v pro mnohé kontroverzním bazaru - AAA Auto. Na fotkách ale vypadá docela dobře, i když by mu neuškodilo důkladné vyčištění interiéru. Stav řidičovy sedačky a ovladačů oken je otázkou, fotografie nejsou dost kvalitní, ale to případný zájemce jistě zhodnotí při návštěvě či probere s mechanikem.

Cena, jak už bylo naznačeno výše, je 350 tisíc korun. Na webu AAA Auto, kde je vůz vystaven, svítí 290 tisíc korun, ale ta platí jen při nákupu na úvěr a v takové chvíli byste vůz stejně přeplatili, takže počítejme s 350 tisíci. Je to zajímavá cena, uvážíme-li opotřebovanost vozu, jeho verzi a výbavu - je to vrcholná Elegance s mj. navigací, automatickou klimatizací, elektricky ovládanými a vyhřívanými sedačkami, bi-xenony, Bluetooth handsfree nebo parkovacím asistentem. Že jde o „milionovou nabídku” vám pochopitelně nezaručíme, je to ale nabídka, která minimálně stojí za bližší průzkum - auto této třídy, v takové verzi a v takovém stavu se za podobné peníze objevuje v prodeji jen zřídka...


K mání je Škoda Superb TSI 4x4 „po dědovi”. Najela 13 tkm za 7 let a není drahá - 1 - skoda superb 18 tsi 4x4 13kkm prodej 01K mání je Škoda Superb TSI 4x4 „po dědovi”. Najela 13 tkm za 7 let a není drahá - 2 - skoda superb 18 tsi 4x4 13kkm prodej 02K mání je Škoda Superb TSI 4x4 „po dědovi”. Najela 13 tkm za 7 let a není drahá - 3 - skoda superb 18 tsi 4x4 13kkm prodej 03K mání je Škoda Superb TSI 4x4 „po dědovi”. Najela 13 tkm za 7 let a není drahá - 4 - skoda superb 18 tsi 4x4 13kkm prodej 04K mání je Škoda Superb TSI 4x4 „po dědovi”. Najela 13 tkm za 7 let a není drahá - 5 - skoda superb 18 tsi 4x4 13kkm prodej 05K mání je Škoda Superb TSI 4x4 „po dědovi”. Najela 13 tkm za 7 let a není drahá - 6 - skoda superb 18 tsi 4x4 13kkm prodej 06K mání je Škoda Superb TSI 4x4 „po dědovi”. Najela 13 tkm za 7 let a není drahá - 7 - skoda superb 18 tsi 4x4 13kkm prodej 07K mání je Škoda Superb TSI 4x4 „po dědovi”. Najela 13 tkm za 7 let a není drahá - 8 - skoda superb 18 tsi 4x4 13kkm prodej 08K mání je Škoda Superb TSI 4x4 „po dědovi”. Najela 13 tkm za 7 let a není drahá - 9 - skoda superb 18 tsi 4x4 13kkm prodej 09K mání je Škoda Superb TSI 4x4 „po dědovi”. Najela 13 tkm za 7 let a není drahá - 10 - skoda superb 18 tsi 4x4 13kkm prodej 10K mání je Škoda Superb TSI 4x4 „po dědovi”. Najela 13 tkm za 7 let a není drahá - 11 - skoda superb 18 tsi 4x4 13kkm prodej 11K mání je Škoda Superb TSI 4x4 „po dědovi”. Najela 13 tkm za 7 let a není drahá - 12 - skoda superb 18 tsi 4x4 13kkm prodej 12K mání je Škoda Superb TSI 4x4 „po dědovi”. Najela 13 tkm za 7 let a není drahá - 13 - skoda superb 18 tsi 4x4 13kkm prodej 13K mání je Škoda Superb TSI 4x4 „po dědovi”. Najela 13 tkm za 7 let a není drahá - 14 - skoda superb 18 tsi 4x4 13kkm prodej 14K mání je Škoda Superb TSI 4x4 „po dědovi”. Najela 13 tkm za 7 let a není drahá - 15 - Skoda Superb II 18 tsi 4x4 13 tkm prodej dalsi 01K mání je Škoda Superb TSI 4x4 „po dědovi”. Najela 13 tkm za 7 let a není drahá - 16 - Skoda Superb II 18 tsi 4x4 13 tkm prodej dalsi 02
Tento Superb má mít najeto jen 13 tisíc kilometrů

Zdroj: AAA Auto

Marek Bednář

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.