K mání je zachovalá Škoda Rapid s 6 863 km. Jenže ve verzi, kterou nikdo nechtěl

 | 28 příspěvků | 12.2.2017 Marek Bednář
Reagovat

Nepřihlášený KamilL

Bral bych, nakonec je to j.. | 12.2.2017 18:01reagovat
avatar

Bral bych, nakonec je to jedno, nejede ani jedno ;-) Trocha péče a bude jako nová.

Nepřihlášený

Vypadá zachovale . Připomn.. | 12.2.2017 18:23reagovat
avatar

Vypadá zachovale . Připomnělo mi to dobu dávno minulou. Jak jsme na několika š 120 měnili rozdělovač za novější bezkontaktní zapalování s Favorita. Lépe to startovalo, motor více táhnul a bylo poznat, že v kopcích neztrácel tak rychle dech .

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kolemjdoucí 2

Reakce na: Vypadá zachovale . Připomn.. | 12.2.2017 18:33reagovat
avatar

Vyráběl se dodatečně i startér s reduktorem pro tyto vozy, podobně jako to měl Favorit s Felicií - oproti nim má ale opačný smysl otáčení (120 a spol měly startér "zezadu" na přírubě převodovky)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený kubic

Od pohledu do kufru prohni.. | 12.2.2017 19:47reagovat
avatar

Od pohledu do kufru prohnilé nosníky, taky jsem po 4 letech od výroby (1980) pod přeními blatníky už skoro nic nenašel

Nepřihlášený Jim

Nejlepší byly poslední kou.. | 12.2.2017 23:25reagovat
avatar

Nejlepší byly poslední kousky vyráběné v Bratislavě. Nesly označení 136i. Měly jednobodové vstřikování.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Peter

Uz z malych fotiek vidno z.. | 13.2.2017 08:45reagovat
avatar

Uz z malych fotiek vidno ze to nieje origo kus, su tam velmi velke farebne odchylky,chybaju listy na prednych blatnikoch, a naslo by sa toho viac

Nepřihlášený USA

rapid ani garde se mi nikd.. | 13.2.2017 10:54reagovat
avatar

rapid ani garde se mi nikdy nelibilo

to i S1000/100/110 je daleko zajimavejsi

a erku garde s rapidem to nesaha ani po ventilky

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený mina michalikJa jsem

Reakce na: rapid ani garde se mi nikd.. | 13.2.2017 15:39reagovat
avatar

Ja jsem mel ERKO 20let nadhera mrzi mne ze jsem ho dal pryc

Nepřihlášený Pepe

Toto auto , a nikdy nebylo.. | 13.2.2017 18:11reagovat
avatar

Toto auto , a nikdy nebylo bourané a má najeto 106 a nějaké drobné.

Nepřihlášený

Jak šel čas https://www... | 13.2.2017 18:20reagovat
avatar

Jak šel čas

https://www.youtube.com/watch?v=-2qUt_X64fw

https://www.y outube.com/watch?v=qZiCtYPCchM

Nepřihlášený

Reakce na: Vyráběl se dodatečně i sta.. | 13.2.2017 18:29reagovat
avatar

Jde pořád koupit

http://www.evv.cz/9141312-starter-skoda-120-s-reduktorem/

Nepřihlášený Škoda

Reakce na: Vyráběl se dodatečně i sta.. | 13.2.2017 19:15reagovat
avatar

Pozice startérů je stejná, otáčení taky.

Nepřihlášený Škoda

Reakce na: Vyráběl se dodatečně i sta.. | 13.2.2017 19:17reagovat
avatar

To je zase kachna. Tacho má 6t, ale k tomu ještě přidat 100t. Zadek už je dost unavený, chybí prahové lišty, vyšisované kličky na stahování....

Nepřihlášený T

Musím říct, že v téhle bar.. | 13.2.2017 19:53reagovat
avatar

Musím říct, že v téhle barvě se mi nelíbí, mám přesně takovou (taky 120), akorát v šípkové červené, zdědil jsem jí od mamky a mám k tomu i fakturu z Tuzexu, se složenkama o pojistce až do teď a s fakturama za prvních 10let ze servisů. :-) V životě ji nedám pryč. :-)

Nepřihlášený trawa

přesně tak, kachna. auto j.. | 14.2.2017 17:58reagovat
avatar

přesně tak, kachna. auto je stříkané, šroub vedle VINka to dokazuje. plasty a hadice chlazení přestříkané oživovačem. plechy v motorovém prostoru utřené narychlo. zadní světla vyšisovaná a lak na celém autě se leskne? "renovace"ušitá horkou jehlou. stejná blbost jako nedávno na tomle místě Š110LS.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ondra

Ten předek mi připadne něj.. | 16.2.2017 07:58reagovat
avatar

Ten předek mi připadne nějakej jinej jako by to bylo ťuknuté a pak přelakované

Nepřihlášený x

ale prd 6 tisíc, je to kla.. | 16.2.2017 19:45reagovat
avatar

ale prd 6 tisíc, je to klasická stočenka a nebo výměna tachometru (klasická opotřebená ozubená kolečka, měl jsem to u favoritu-2 výměny tachometru). Auto mělo dle STK v roce 2014 natočeno 102000km. Takže ano, na tachometru má 6 tisíc, ale najeto má o 110 tisíc km víc. ;-)

Nepřihlášený Pavka

Rarita, spíš ostuda, navíc.. | 16.2.2017 21:39reagovat
avatar

Rarita, spíš ostuda, navíc přední a zadní blatníky včetně prahu jsou lakované jen na oko, nejspis bude plny der a chybi hromada detailů, pěkný interiér, málo muziky za hodně peněz

Nepřihlášený Radek

Reakce na: Vyráběl se dodatečně i sta.. | 17.2.2017 07:33reagovat
avatar

Co to je za kravinu zase :D Pozice startérů je uplně stejná, smysl otáčení taky. Jen od favorita už byl starér trochu pootočený na šteftech a měl jiné ozubení pastorku, tudíž by vám u 120 bouchal do podlahy a nepasoval by pastorek na věnec. Proto udělal Magneton přestavbovou sadu, aby šel startér s reduktorem do 120. Jednalo se o jiný pastorek a o pootočené přední víko startéru, pak to tam šlo. Další problém u montáže startéru s reduktorem byl předřazený odpor, ale to vyřešilo zapálko z favorita, indučka a rozdělovač, tak asi tak.

Nepřihlášený Radek

Reakce na: Nejlepší byly poslední kou.. | 17.2.2017 11:53reagovat
avatar

Další kec :D Rapid byl označen 135Ric, šlo opravdu o jednobodové vstřikování Bendix, ale rozhodně se nedělal v BAZu.

Nepřihlášený Radek

Reakce na: přesně tak, kachna. auto j.. | 17.2.2017 12:03reagovat
avatar

šrouby v kufru lakované byly. Ale nemění to nic na tom, že měněné blatníky už jsou zase chycené a bůh ví, co podběhy. No 6000 to nemá, už se tomu jednou otočil tachometr.

Nepřihlášený

na Rapida erko nemělo ani.. | 20.2.2017 15:23reagovat
avatar

na Rapida erko nemělo ani ve snu............

Nepřihlášený Ondra S.

Tohle auto má akorát hodno.. | 20.2.2017 21:07reagovat
avatar

Tohle auto má akorát hodnotu jako veterán.

Na ježdění to ale bylo něco naprosto strašného! Každá jízda byla dobrodružstvím, že se daly uzavírat sázky, jestli nás doveze v pořádku zpět. Ztělesnění nedokonalosti ve všech možných směrech, auto systém dodo očesané bez výbavy, motor už ve své době 100let za vopicema, zastaralý, žravý a výkon tomu chyběl, bylo to líné, akorát byl celkem jednoduchý na servis, podvozek byl sice komfortní, ale jízdní vlasnosti stály za prd. Karoserie byla také hrozná, vypadala nemožně, antikorozní ochrana naprosto mizerná, tuhost nebezpečně nízká, všechno fórové, nedokonalé a nedomrlé. Je až s podivem, že se produkce tak hrozné fosilie docela prodávala ato i v zahraničí!

To rapid ze škody 100 s předkem a lištami škody 1000MB už aspoň vypadal pěkně a navíc by do něj pasovala palubovka z tohoto rapida, ale motor by to potřebovalo aspoň upravený 1,3 z favorita 136L s 5 rychlostní převodovkou a lomenými poloosami, nebo rovnou 1,6 z feldy s VW mezikusem, jinak je to mrdka z krtka! Škodovka prostě bohužel nikdy neuměla udělat vlastní sériové motory na odpovídající úrovni, které by měly slušný výkon, dynamiku, spolehlivost a vydržely, jako zahraniční konkurence a daly se s ní plně srovnávat.

Nepřihlášený trawa

ona by to škoda uměla, ale.. | 21.2.2017 14:41reagovat
avatar

ona by to škoda uměla, ale nezapomínejte, že tu vládli RUSÁCI v čele s KOMANČEMA a o penězích ani nemluvim

Nepřihlášený dingox

můžu říci, že naše rodina.. | 5.3.2017 12:16reagovat
avatar

můžu říci, že naše rodina vlastní stejný typ Rapid z 1985 4 kvalt, olivová barva s černou střechou z BAZ vše původní...takže to není zas tak ojedinělé

Nepřihlášený Peto...

dvere boli menené... už to.. | 13.3.2017 23:00reagovat
avatar

dvere boli menené... už to originál nieje aj keď má papiére ;)

Nepřihlášený ignac

K mání je aj Favorit 135LS.. | 16.3.2017 09:49reagovat
avatar

K mání je aj Favorit 135LS, karburátor, 24 000, v zime stál (nikdy na soli - bez stopy korózie). :D

Nepřihlášený Jan Tarant

Když má ty plastové nárazn.. | 25.3.2017 17:06reagovat
avatar

Když má ty plastové nárazníky, tak by se mohlo za Rapid připsat Scout a hned by jeho cena narostla.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

Reklama