Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Kdo jsou majitelé Ferrari a jak používají svá auta?
7.6.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
„Ferraristé” nejvíce jezdí s Californií, kterou také často často vozí jednoho i více spolujezdců. U jiných modelů je situace odlišná, někdy překvapivě.
Majitele Ferrari máme často zapsané jako zámožnou klientelu, která ve svých klimatizovaných garážích skrývá celou řadu dalších dopravních prostředků. Kupé a kabriolety pak tito lidé užívají zejména o víkendech, rozhodně však nikoliv na každodenní bázi. To je víceméně pravda, ovšem pouze v případě těch, kteří vlastní vozy jako 488 GTB nebo Spider. O úroveň výše či níže je již situace zcela odlišná.
Aktuální statistiky automobilky naznačují, že sedm z deseti kupců Ferrari California T je pro značku zcela nových. Majitelé tohoto modelu přitom každý den urazí o 30 procent kilometrů více než lidé vlastnící jakýkoliv jiný vůz se vzpínajícím se koníkem ve znaku, přičemž jeden z pěti dokonce Californii T používá každodenně. Dvě třetiny všech majitelů pak mívají ve voze vždy jednoho či dokonce dva spolujezdce.
V případě modelu F12 bylo zase zjištěno, že jeho majitelé ročně najedou více kilometrů než ti, kteří si pořídili zmiňované 488 GTB či Spider. Tito lidé navíc patří mezi nejvěrnější zákazníky značky, neboť dvě třetiny z nich v minulosti již nějaké to Ferrari vlastnily. Více než polovina zákazníků značky pak dokonce má v garážích zaparkováno alespoň pět vozů z Maranella.
Aby těch dat nebylo málo, můžeme ještě dále dodat, že věk většiny klientů značky se pohybuje mezi 35 a 55 roky, přičemž jejich roční příjmy startují na jednom milionu dolarů (cca 24,3 milionů korun). Na vysokoškolský diplom dosáhlo hned 79 procent majitelů, přičemž 98 procent klientely tvoří muži a 82 procent je samo sobě šéfem.


















Ferrari California T někteří majitelé používají každý den, řada z nich navíc jezdí minimálně ve dvou
Zdroj: Autocar
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Srovnání s Ferrari teprve ukázalo nesmyslnost nového BMW M5. Už nikdy nebude jako dřív, říká úpravce
včeraBrutální Wankel s 12 rotory měl dávat 5 000 koní, při prvním měření výkonu ale selhal a začal hořet
10.5.2025Spalovací „dinosaurus” Koenigseggu stanovil další dynamický rekord produkčních aut, nestačí mu ani nejlepší elektromobil
9.5.2025
Nejnovější články
Němcům otrnulo, ve srovnání elektrického a spalovacího VW vyhlásili jasným vítězem benzinové auto. A to nevybrali žádného krasavce
před hodinouHammond a May překvapili novým soubojem jako ze starých časů Top Gearu. Zkusili, jestli je na cestování rychlejší auto nebo letadlo
před 2 hodinamiDevastace v přímém přenosu: BMW 540d přišlo s novou generací reálně o 49 koní. Jako podstatně těžší vůz je i zásadně pomalejší
před 4 hodinamiSlovenské létající auto je s novým motorem konečně připravené na sériovou výrobu, jako jediné nevypadá úplně směšně
před 5 hodinamiMajitel krutě poznal úskalí aukčního prodeje bez rezervní ceny, jeho milované auto mu někdo vyfoukl za drobné
před 7 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva