Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Muž najel s Pagani Huayra za tři dny víc kilometrů než ostatní majitelé za rok dohromady
21.10.2019 | Mirek Mazal
Tato auta jsou sice výjimečná hlavně kvůli tomu, jak jezdí, naprostá většina majitelů je ale jen sbírá. Ne tak muž vlastnící tento fialový roadster, za tři dny s ním přejel celý americký kontinent.
Jakkoli to může znít smutně, ta nejlepší a nejvzácnější auta ze současné produkce putují po převzetí novým majitelem nejčastěji do klimatizovaných garáží, nejlépe na korbě nákladních aut. Ty nejlepší z nejlepších strojů sice obvykle rostou na ceně bez ohledu na cokoli, s každým ujetým kilometrem se ale zhodnocení zmírňuje. A tak si kupci raději nechají náklad dopravit rovnou na místo dalšího uložení, kde jej nechají zrát jako víno.
Skupováním vzácných exemplářů vznikají ty největší sbírky nejezděných superaut, obdivované vozy tím ale ztrácí svůj původní význam. Automobil má jezdit, což je přístup, který preferuje i majitel Pagani Huayra Roadster na fotkách níže. A to bez ohledu na vliv kilometráže na hodnotu roadsteru vyrobeného uvnitř malé automobilky sídlící v San Cesario sul Panaro.
Vlastník nejsilnější a nejlehčí Huayary, který si říká prostě Bob, vůbec neřešil opatrný převoz přímo pod střechu a hned po převzetí vyrazil osobně zajet vidlicový dvanáctiválec M158 od AMG na několik epických výletů. Ten poslední vedl napříč americkým kontinentem, přesně jako v závodech Cannonball Run, jen o čas tu nešlo.
Pomalá jízda to ale stejně být nemohla, neboť cesta mezi břehy oceánů zabrala necelé tři dny. Italský klenot tak na jeden zátah zvládl 4 736 kilometrů - tolik nenajedou snad všichni ostatní majitelé Huayry za celý rok dohromady. Cestu nedoprovázely žádné problémy, Pagani tak zjevně vyrábí auta nemající problém sloužit svému primárnímu účelu. Škoda, že toho většina majitelů nevyužívá. Nad výjimkami, jako je tato, je ovšem třeba smeknout.
Z Pagani Huayra zjevně může být i dobrý společník na dlouhé trasy, skoro 5 000 km ujetých za tři dny hovoří za vše
Zdroj: @Instagram
Bleskovky
- Je těžké, je ošklivé, je drahé, ale pořád je rychlé a aspoň trochu pravověrné. M4 CS je druhé nejrychlejší BMW na Ringu
včera - Číňané rozjíždí novou levnou značku aut s cílem zaútočit s ní na Evropu. Se zvoleným jménem v Česku nemají šanci
8.5.2024 - Moderní Ferrari ukázalo svou maximální rychlost v běžném provozu, ani 350 km/h neznamenalo konec
7.5.2024
Nejčtenější články
- Nová naděje Alfy Romeo dostala hodně bizarní příď. Na oficiálních fotkách ji Italové maskují, na živých až šokuje
11.4.2024 - Nejlevnější moderní Dacia v poměru prostor/cena skončila bez nástupce. V bazarech chytla druhou mízu
11.4.2024 - Mika Häkkinen prodává svůj McLaren P1. Kousek jen pro vyvolené bude stát majlant, Mika vás v něm i naučí jezdit
11.4.2024 - Opuštěná Polárka padá k zemi. Z minimálních čísel se propadla o víc jak 40 procent, ex-manažer Škody to zkouší zamluvit
12.4.2024 - K mání je nejeté moderní BMW za míň než základní Fabia. Je ošklivé a slabé, ale je vážně jako nové
12.4.2024
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 05.10. 21:27 - M.Z.
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 05.10. 15:29 - pavproch
- Auto pro kapelu za cca. 100k Kč 05.10. 10:56 - volfi
- S větrem ve vlasech.... 05.10. 10:52 - pavproch
- Koupě lakované Octavie 05.10. 10:31 - HondaMan
- Elektromobily a vse kolem nich 05.10. 08:53 - řidičBOB
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 05.09. 18:41 - bojler
- BMW Divize 05.09. 11:32 - jerry