Škoda Octavia Scout je nejlepší čtyřkolka

Škoda to zase vyhrála, Scout je nejlepší čtyřkolka, i když nemá ani „pořádný” pohon všech kol...
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Zajímavosti

Proč má tohle auto tolik displejů v hlavových opěrkách, směrem dopředu?

22.5.2017 | Marek Bednář | 19 příspěvků

Když má vůz dva displeje v opěrkách hlavy směřující k očím cestujících vzadu, dává to smysl. Tento jich má ale ještě víc. A čtyři z nich míří dopředu.

Není dnes nic až tak mimořádného, když má auto integrované displeje v hlavových opěrkách. Jsou běžně umístěny v opěrkách před předních sedadel a míří směrem dozadu, aby je mohli využívat cestující na zadních sedadlech, typicky děti. Obdobně tomu může být mezi druhou a třetí řadou sedadel, pokud máte tak velké auto. Tenhle Dodge Challenger má displeje v hlavových opěrkách také, jenže trochu jinak, než by člověka napadlo.

Displeje jsou zepředu, navíc v opěrkách všech sedadel, takže pokud neumíte otočit hlavu o 180° jako sova nebo nemáte oči aspoň navrch hlavy, neuvidíte na ně. Proč jsou takhle umístěné, nemáme nejmenší tušení. Nenapadá nás ani žádný kloudný důvod, proč by někdo takhle instaloval displeje, protože sériová zástavba to určitě není, ne v Challengeru se základním 3,5 V6 a látkovým čalouněním sedaček.

Jednoho z diskutujících na Redditu napadlo, že by mohl řidič na displejích zobrazit obličeje a tak se tvářit, že v autě veze čtyři lidi, a tedy využívat jízdních pruhů vyhrazených pro auta obsazená víc než jedním člověkem. To zní aspoň trochu racionálně, jenže tenhle Challenger se prodává v Ohiu a tam žádné takové pruhy nejsou. Navíc displej je i na sedadle řidiče, jehož hlavu by asi šofér měl málo důvodů promítat, pokud není opravdu malý.

Vůz je na prodej u dealera jménem Your Car a je inzerován zde. Ani dealer neví, proč je v autě celkem šest takových displejů; další dva jsou podle jednoho z komentářů zezadu na předních opěrkách hlavy, tedy tak, jak by být měly. Fotkou to ale potvrzené nemáme. Tohle, a také fakt, že displeje vidíme zepředu i na zadních opěrkách hlavy, hovoří proti faktu, že jsou opěrky prostě nasazeny obráceně, což ostatně potvrdí i zběžná vizuální kontrola.

Ne že bychom vám tohle auto chtěli nabízet, šestiválcových Challengerů sice v ČR opravdu moc není, pokud vůbec nějaký, ale zde je kuriózní právě ono umístění displejů, nic víc. Máte nápad, proč by někdo něco takového ve svém autě chtěl? My totiž ne, takže když se o něj podělíte v komentářích, budeme rádi, třeba tuhle displejovou záhadu rozlouskneme...

Proč má tohle auto tolik displejů v hlavových opěrkách, směrem dopředu? - 1 - dodge challenger 6 displeju prodej 01Proč má tohle auto tolik displejů v hlavových opěrkách, směrem dopředu? - 2 - dodge challenger 6 displeju prodej 02Proč má tohle auto tolik displejů v hlavových opěrkách, směrem dopředu? - 3 - dodge challenger 6 displeju prodej 03Proč má tohle auto tolik displejů v hlavových opěrkách, směrem dopředu? - 4 - dodge challenger 6 displeju prodej 04Proč má tohle auto tolik displejů v hlavových opěrkách, směrem dopředu? - 5 - dodge challenger 6 displeju prodej 05Proč má tohle auto tolik displejů v hlavových opěrkách, směrem dopředu? - 6 - dodge challenger 6 displeju prodej 06
Proč by někdo chtěl v autě displeje na přední straně hlavových opěrek?

Proč má tohle auto tolik displejů v hlavových opěrkách, směrem dopředu? - 7 - Bentley Mulsanne priplatky dalsi PerexProč má tohle auto tolik displejů v hlavových opěrkách, směrem dopředu? - 8 - Bentley Mulsanne priplatky dalsi 03Proč má tohle auto tolik displejů v hlavových opěrkách, směrem dopředu? - 9 - Bentley Mulsanne priplatky dalsi 04
A člověk by řekl, že až pět příplatkových displejů v Bentley Mulsanne směrem dozadu je příliš...

Zdroj: YourCar@Facebook

Marek Bednář

Další zajímavé články:

Diskuze 19 příspěvků

Autobazar

zobrazit vše