Jediný majitel jezdil 16 let se superkombi v neobvyklé verzi, až teď ho levně prodal

Pořádně k srdci musela majitel přirůst první generace tohoto überkombíku, neboť si jej nechal celých 16 let. Jeho specifikace na to mohla mít svůj vliv - se světlým interiérem a v zelené si Audi RS6 kupuje málokdo.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Zajímavosti

Jediný majitel jezdil 16 let se superkombi v neobvyklé verzi, až teď ho levně prodal

16.11.2019 | Mirek Mazal

Pořádně k srdci musela majitel přirůst první generace tohoto überkombíku, neboť si jej nechal celých 16 let. Jeho specifikace na to mohla mít svůj vliv - se světlým interiérem a v zelené si Audi RS6 kupuje málokdo.

Němci letos v létě odhalili nové Audi RS6. Brutální kombík s interním označením C8 představuje už čtvrtou generaci auta, které můžete nazvat supersportovním stěhovákem, überkombi nebo raketou s batohem, jak chcete. Každému se bude líbit jiná přezdívka společně odkazující na V8 s výkonem nejvýše 600 koní (441 kW) a točivým momentem až 800 Nm.

U zrodu divoké série přemotorovaných modelů A6 stál přepracovaný kombík generace C5. Praktická verze z let 2002 až 2004 dnes možná pojede na úrovni Seatu Leon Cupra ST, ale charakter jízdy je jiný. Moderní dvoulitrový čtyřválec papírově postačí, jen pocit samozřejmosti dodávané energie bude daleko lepší u staršího vidlicového osmiválce o objemu 4,2 litru podporovaného hned dvěma turbodmychadly. Technika Audi dovolí zarýt všechna kola do asfaltu kvůli zrychlení na stovku v čase 4,7 sekundy. Bez omezovače RS6 C5 svede až 290 km/h.

Našlo by se pár neduhů jako patnáctilitrová spotřeba nebo nemalé náklady na údržbu, majiteli auta na fotkách níže ale zjevně nic z toho nevadilo. Ačkoli podobná auta si první majitelé obvykle nechávají jen krátce a míří zase za něčím lepším, v tomto případě si jediný muž nechal dlouhých 16 let, za která s ním najel skoro 200 tisíc kilometrů.

To je skutečně nezvyklé, dotyčný musel tento stroj milovat. Svou roli v tom mohlo hrát jeho nevšední zelené lakování Goodwood Grün s béžovým interiérem, to vážně není typické ztvárnění ostrých kombíků. A cosi o lásce k vozu napovídá i péče o něj a výsledný stav - na zmíněný nájezd vypadá bezvadně, za ony skoro dvě dekády absolvoval všechny předepsané servisní úkony.

Navzdory tomu se kombík na trhu ocitl jako druhá nejlacinější RS6 v Evropě, když byl k dispozici za 16 980 Eur, tedy asi jen 439 tisíc Kč. Možná byl majitel příliš skromný, neboť auto bylo během několika hodin prodáno. I tak jsme vám jej chtěli ukázat, neboť jde o opravdu zajímavý exemplář - specifikací, stavem a především historií, po prvním majiteli dnes narazíte na RS6 C5 jen výjimečně.

Pokud byste měli zájem o jiný podobný vůz, na trhu je jich dost. Pozor v takovém případě dávejte hlavně na méně odolná turba umístěná nešikovně za motorem směrem k přepážce kabiny. Výměna znamená vytáhnout celý V8 ven, což není levné ani jednoduché.


Jediný majitel jezdil 16 let se superkombi v neobvyklé verzi, až teď ho levně prodal - 1 - Audi RS6 C5 2003 prvni majitel prodej 01Jediný majitel jezdil 16 let se superkombi v neobvyklé verzi, až teď ho levně prodal - 2 - Audi RS6 C5 2003 prvni majitel prodej 02Jediný majitel jezdil 16 let se superkombi v neobvyklé verzi, až teď ho levně prodal - 3 - Audi RS6 C5 2003 prvni majitel prodej 03Jediný majitel jezdil 16 let se superkombi v neobvyklé verzi, až teď ho levně prodal - 4 - Audi RS6 C5 2003 prvni majitel prodej 04Jediný majitel jezdil 16 let se superkombi v neobvyklé verzi, až teď ho levně prodal - 5 - Audi RS6 C5 2003 prodej Nemecko 03Jediný majitel jezdil 16 let se superkombi v neobvyklé verzi, až teď ho levně prodal - 6 - Audi RS6 C5 2003 prodej Nemecko 02
Nenápadné Audi RS6 měl jediný majitel 16 let a dochoval jej do dnešních dnů ve výborném stavu i s nemalým nájezdem. Za 439 tisíc Kč se prodalo prakticky obratem

Zdroj: Auto Uncle

Mirek Mazal

Reklama

Autobazar

zobrazit vše

Reklama