Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Takhle to vypadá uvnitř nejdražšího VW na prodej. Stojí skoro 7 milionů Kč
13.8.2017 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Sedm milionů korun by stačilo na sedm špičkových Golfů i několik nejlepších Arteonů. Tady jsou třeba na jediné auto, luxusem ale doslova překypuje.
Volkswagen znamená v překladů lidový, rozumějte široce dostupný a tedy i relativně levný vůz. Něčím takovým byl přinejmenším úplně první VW jménem Typ 01, známý spíše jako Brouk. Ten měl původně motorizovat válčící Německo, nakonec ale motorizoval spíše poválečné Německo. A vlastně nejen to, v Mexiku se vyráběl ještě docela nedávno a VW jím svého času doslova zaplavil svět. Se současnými produkty značky má ovšem společnou leda záplavu log rozesetou po všech čertech, dnešní Volkswageny míří navzdory svému jménu docela jiným směrem.
Pokud chcete opravdu levné auto té či oné třídy, VW jím nebývá. Na trhu se snaží profilovat jako cosi mezi běžnými auty a prémiovými vozy automobilek typu BMW. Jak moc se mu to fakticky daří, nechme na jindy, ceny tomu ale odpovídají a třeba nový Arteon míří s ceníkem tak vysoko, že problém nebude ani koupit jej za částku okolo dvou milionů Kč. Což je na „stylovější Passat” docela dost.
Pokud o cenách Arteonu máte povědomí, pravděpodobně byste na otázku, jaký je dnes nejdražší VW ke koupi, odpověděli právě jeho jménem a cenou ve zmíněných relacích. Pokud jde o nové vozy přímo z továrny, byla by to nejspíše pravda, i když podobně draho by zřejmě vyšel i dožívající Touareg v některé ze špičkových specifikací. Pokud ale půjdete pouze po nejdražším Volkswagenu, který si lze koupit bez ohledu na původ, najdete na trhu i nabídky docela jiného ražení. A nad všemi bude čnít ta, o níž vám povíme dnes.
Ohromí už svou cenou - 261 800 Eur neboli 6,85 milionu Kč. Za to si zmíněných špičkových Arteonů koupíte hned několik a nebo vezmete dva a přidáte ještě čtyři Golfy GTI. Na Volkswagen je to vskutku extrémní cena, má ale své vysvětlení, však se stačí podívat na přiložené fotky.
Tedy nedívejte se na první tři, ty zobrazují docela normální VW Multivan. I ten tedy umí být pořádně drahý, však jsme nedávno testovali verzi 2,0 TSI 4Motion s cenou rovněž okolo 2 milionů Kč, ke skoro 7 se ale nevyšplhá ani náhodou. Aby byl tak drahý byl, musí jít o verzi Business od firmy Klassen. Ta se specializuje na úpravy dodávek směrem k luxusním přepravníků nabízejícím uvnitř komfort nikoli nepodobný noblesním britským limuzínám. A nezalekne se ani Volkswagenů.
Tento Multivan tak uvnitř ve výsledku připomene spíše pětihvězdičkový hotel. Jsou tu čtyři samostatně nastavitelná sedala čalouněná nejlepší kůží a alcantarou, pochopitelně vyhřívaná i ventilovaná. Každé má k dispozici elektricky výsuvný stolek, který lze použít při práci nebo třeba při konzumaci něčeho ostřejšího z palubního baru, popř. kávy z palubního kávovaru. O prostředí se stará obložení pravým dřevem, ambientní osvětlení. 32" palcová televize schopná promítat čtyři různé obrazy naráz je též zajímavá, stejně jako špičkové stereo, 3D kino nebo dokonce cestovní Playstation 3. Je tu opravdu co vás napadne, navíc ve zjevně velmi kvalitním balení.
Provedení interiéru interiéru je opravdu dechberoucí, jinou otázkou je kvalita jízdy, je-li základem tohoto stroje pořád dodávka. Ale to takto na dálku neposoudíme. Jasné naopak je, že vůz má stejně jako ten námi nedávno testovaný pod kapotou dvoulitrové benzinové turbo s výkonem až 150 kW (204 koní), které v takovém voze neurazí. Převodovka pro tuto verzi je pouze šestistupňová, automatická, hnaná jsou všechna čtyři kola.
Obrázky vozu, na které se díváte, nejsou žádnou vizualizací, není to nabídka toho, co za VW si od Klassenu můžete koupit. Tento vůz skutečně existuje, má najeto 100 km, stojí v showroomu a může být váš třeba hned zítra. Jeho cena je skutečně enormní a docela by nás zajímalo, kolik lidí si něco takového koupilo či koupí. Pokud ovšem toužíte po něčem, jako je... „luxusní sleeper”, těžko najdete něco zajímavějšího. Zvnějšku je to docela obyčejná osobní dodávka, uvnitř spíše Rolls-Royce. Ovšem, za cenu blízkou onomu Rollsu...
Toto je aktuálně nejdražší VW v prodeji. Je vskutku neobyčejný a také řádně bizarní
Zdroj: Mobile.de, Klassen Car Design Technology
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
včera - Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024
Nové na MotoForum.cz
- Pre Jerez včera 15:00
- Senzace: Bimota v SBK 2025 s továrním týmem Kawasaki včera 13:00
- Časový program Gran Premio Estrella Galicia 0,0 de España včera 10:00
- Vostatek po Assenu: „ Na suché trati jsem se cítil silný, na mokré to nešlo“ 24.4.2024
- Začalo letošní MS-Side 24.4.2024
Nejnovější články
- Dlouholetý šéfdesignér Škody přešel k Číňanům. Na povel bude mít i značku, která stále víc boduje v Česku
před 30 minutami - V nizozemském Utrechtu už začínají vypínat dobíjecí stanice elektromobilů. Elektřina není, situace se nezlepší roky
před 2 hodinami - Tesla si nechala zaplatit v roce 2017 od Pepsi za 100 tahačů, dodala jich jen 36. Ze 125 kamionů pro UPS ani jeden
před 3 hodinami - „Příšerné” nařizování elektromobilů zabije automobilový průmysl, říká šéf Stellantisu, začne to ve Velké Británii
před 5 hodinami - BMW začalo majitelům nabízet „rodný list” jejich starších aut, cena i způsob objednání berou slova z úst
včera
Živá témata na fóru
- Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style 04.26. 10:35 - Brus
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.26. 09:48 - Eda
- Výběr Hybrid auta 04.26. 09:34 - mattonecz
- RYBNÍK NA PODLAZE - OCTAVIA 1 04.26. 07:49 - nostromo23
- Onboard videa 04.26. 07:47 - Truck Daškam
- Jak odstranit zaschlý vosk z kapoty auta? Prosím o radu 04.26. 07:46 - nostromo23
- Jak snižovat spotřebu 04.26. 07:41 - nostromo23
- Audi A6 C7 převodovky 04.25. 23:27 - Milanito