Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Toto je nejkomfortnější a nejprostornější Ferrari vůbec. Přesto o něj nikdo nestojí
14.2.2018 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Přesto? Možná právě proto. Soudě dle marných pokusů majitele tento zvláštní stroj „střelit” lidé nestojí u auta typu Ferrari právě o takové vlastnosti.
Co člověk očekává od prodloužené limuzíny? Dechberoucí jízdní dynamika to bezesporu není, prim hraje především komfort, elektronické vychytávky a napěchovaný minibar. Díky tomu si řada lidí může dopřát nevšední zážitek, zejména při cestě na ples, svatbu či cokoli podobného. A možná na cíl své cesty rovnou i zapomenou, pokud se dá party rozjet již v kabině. Ničeho takového se ovšem nedočkáte u Ferrari 360 Modena přepracovaného právĚ na limuzínu.
Nejde pochopitelně o první konverzi svého druhu, podobných jsme v minulosti již několik viděli. A ani o nich jsme nemluvili jako o objektech hodných zbožňování. Tím byl maximálně původní supersport, který byl v tomto případě vyroben v roce 2003. Poháněl ho 3,6litrový atmosférický osmiválec naladěný na 400 koní a 373 Nm, jež na zadní kola přenášela manuální nebo automatická převodovka „F1”.
S tímto hnacím ústrojím zvládala Modena sprint na stovku za 4,5 sekundy a nejvyšší rychlost 295 km/h. To sice dnes již nejsou úplně špičkové hodnoty, nicméně překonat je stále zvládá jen hrstka vozů. Pro majitele ale nejspíše šlo o nepříliš podstatná data. A proto se loni rozhodl, že vůz rozřízne a mezi obě půlky vmáčkne novou centrální sekci s dalšími 6 sedadly. Motor tím přišel o svou centrální pozici a posunul se zcela vzad.
Až potud by se celá konverze mohla zdát jako dobrý nápad, zvláště když s navýšenou praktičností bylo zapracováno také na komfortu a luxusu, které činí z tohoto stroje nejkomfortnější a nejprostornější Ferrari, které známe. Je tu i nový audio systém, čtveřici plasmových obrazovek nebo LEDkové osvětlení. Nicméně usazení sedadel pro pasažéry do dvou řad za sebou naznačuje, že toto je spíše rychlé taxi, jež si vezmete na letiště, než limuzína zrozená pro večírky na kolech.
Ve výsledku nás tedy příliš nepřekvapuje, že zájem o tento stroj při dražbě na internetu byl nulový. O to se ostatně postarala i minimální cena, která činí 95 000 USD (cca 1 948 000 Kč). Standardní Ferrari 360 Modena lze přitom pořídit pomalu za polovinu této sumy, i když v té chvíli bude nájezd rozhodně vyšší než 51 168 km, které má na kontě tato limuzína. A pochopitelně bude postrádat i další přednosti.
Pokud přesto toužíte po Ferrari a zároveň i po svezení v limuzíně, máte možnost kontaktovat majitele, který váš zájem jistě ocení. Když už nic jiného, je třeba uznat, že tato konverze byla provedena vcelku kvalitně a prodloužené auto je technicky pořád Ferrari. Nezřídka bývají do takového hávu oděna úplně jiná auta...











Pokud toužíte po prodloužené limuzíně, toto konvertované Ferrari 360 Modena za dva miliony korun není zrovna nejlepší možnost
Zdroj: eBay
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Dražba cenných aut slavné aukční firmy se proměnila v demoliční derby poté, co jednomu z jejích řidičů „ujela noha”
dnes
Nástupce tragicky zesnulého Kena Blocka se pochlubil novou brutalitou točící 9 500 otáček i s turbem, natočil s ním další Gymkhanu
včera
Srovnání hned tří moderních Porsche bez turba vám zapěje fascinující „vosí árii”, chybu neuděláte ani s jedním z nich
4.11.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Ojeté hybridy trápí další dosud přehlížený problém, zajíce v pytli kupujete v podstatě s každým z nich
před 4 hodinami
VW chce rozhýbat prodeje elektrických modelů tím, že je lidem dovolí vrátit do 100 dnů od koupě. To nemusí dobře dopadnout
před 6 hodinami
Jeep žádá majitele statisíců aut z posledních let, aby je parkovali daleko od domů, mohou shořet
před 7 hodinami
Ještě hůř: Prodeje elektrických Subaru v USA po konci dotací zhroutily o 98 procent, nechce je najednou skoro nikdo
před 9 hodinami
K mání je dodnes zcela nejetá Mazda z časů sametové revoluce, dokonalý stroj času nikdo ani pořádně nevybalil
před 10 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
