Reklama

„Cinklým” TDI po opravě odchází drahé komponenty. A VW to nejspíš dobře ví

 | 40 příspěvků | 13.3.2018 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený

To je vpohode, vecina 20le.. | 13.3.2018 16:59reagovat
avatar

To je vpohode, vecina 20let starech dizlu u nas na prodej maj na tachometru kolem 150tis poctivejch

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

To jo, ale většina dieselů.. | 13.3.2018 17:06reagovat
avatar

To jo, ale většina dieselů v klidu vydrží 400 tisíc a víc. Tady ten cinknutej a dobastlenej vergl se bude po 80 tisících srát.

K tomu si přičti kvalitu automechaniků, kteří tak po desátém vyměněném dílu přijdou na ten pravý a máš z těchto sráčů kup desetiletí.

Nepřihlášený BMW Power

Haha, dobře vám tak, vy ko.. | 13.3.2018 17:49reagovat
avatar

Haha, dobře vám tak, vy koncernoví masturbátoři.

Nepřihlášený

Vždyť je to úplně fuk. Byl.. | 13.3.2018 18:00reagovat
avatar

Vždyť je to úplně fuk. Byly to směšný auta před dieselgate a budou směšný i po ní.

Nepřihlášený

Co může VW vyrobit kvalitn.. | 13.3.2018 18:04reagovat
avatar

Co může VW vyrobit kvalitního.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Co může VW vyrobit kvalitn.. | 13.3.2018 18:24reagovat
avatar

Passat 2.0 TDI biturbo 176 kW 240HP 500 Nm 0-100km 6.3 s.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jirka

Nemam koncern muj dehet Ba.. | 13.3.2018 18:36reagovat
avatar

Nemam koncern muj dehet Basti 12 Az 14 na sto normal a dalnice pri Tacho 170 180 18 litru dehtu osobak. Je to ok? 103 kW

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený BMW Power

Reakce na: Nemam koncern muj dehet Ba.. | 13.3.2018 18:59reagovat
avatar

12-14, to je trochu moc, ne. Mam trilitr sazomet v petce a spotreba je 8,3.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Passat 2.0 TDI biturbo 176.. | 13.3.2018 19:07reagovat
avatar

Biturbo dvoulitr a jen 240k. :-) Pěkná sračka.

Nepřihlášený Jarda

Reakce na: Passat 2.0 TDI biturbo 176.. | 13.3.2018 19:14reagovat
avatar

Umí houno. VW je největší automobilová šmejdská značka na trhu. A lidi jí to pořád žerou. Komu není rady...

Teď už to může VW zabalit.

Nepřihlášený

další článek o hovně... | 13.3.2018 19:50reagovat
avatar

další článek o hovně...

Nepřihlášený josephko

Tie úpravy sú od Volkswage.. | 13.3.2018 20:08reagovat
avatar

Tie úpravy sú od Volkswagenu len taká povinná jazda. Niečo skrátka musel urobiť na zalepenie očí úradom, aby nemusel tie milióny dízlov odkúpiť späť.

Keby sa tie úpravy dali robiť robiť softvérom, tak by bol Volkswagen použil túto metódu hneď na začiatku a nebol by to riešil podvodom.

Koncernu ide hlavne o naťahovanie času. Problémové autá postupne starnú, strácajú na hodnote a nebude dlho trvať a zmiznú niekde vo východnej Európe... :-)

Nepřihlášený

Reakce na: Passat 2.0 TDI biturbo 176.. | 13.3.2018 21:22reagovat
avatar

To dá 15 let starej bavor bez turba. Co tam máš dál?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Porsche (prozatím) končí s.. | 13.3.2018 21:56reagovat
avatar

Porsche (prozatím) končí s dieselovými motory

http://www.hybrid.cz/porsche-prozatim-konci-s-diesel ovymi-motory

Nepřihlášený VITA

Reakce na: Passat 2.0 TDI biturbo 176.. | 13.3.2018 21:58reagovat
avatar

Právě jsem ten "krám" objednal - na "just" těm zeleným mužíčkům!!!

Nepřihlášený Jirka

Reakce na: 12-14, to je trochu moc, n.. | 13.3.2018 22:00reagovat
avatar

Rad si utahuju z lidi. Jeep grand cherokee 3.1 tdi. Fakt takhle krasne Basti. A mam z toho radost.

Nepřihlášený lumix

Mel jsem OIII 1.6tdi DSG 7.. | 14.3.2018 07:17reagovat
avatar

Mel jsem OIII 1.6tdi DSG 77kw průměr 4.9l/100km, trd mam OIII 1,6tdi DSG 81kw a průměr 5,7l/100km. Je to dle PP a celkově vidim jak rychle padá rucicka palivoměru. Takže ano auto s lepšími emisemi ma výrazně vyšší spotřebu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Michal

Reakce na: Passat 2.0 TDI biturbo 176.. | 14.3.2018 09:07reagovat
avatar

Óóó, Bóóóže, už onanuju :-D

Nepřihlášený E15

Diesel je pohroma lidstva.. | 14.3.2018 09:48reagovat
avatar

Diesel je pohroma lidstva (vlastně ale jen Evropy, jinde nejsou tak blbí), sešrotovat to všechno. Podobné hokusy pokusy o ekologičtější diesel připomínají snahu o perpetum mobile, prostě oxymóron ....

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Diesel je pohroma lidstva.. | 14.3.2018 12:27reagovat
avatar

Diesel je dobrej pro těžkou techniku, ne pro osobní auta.

Nepřihlášený

Reakce na: To je vpohode, vecina 20le.. | 14.3.2018 17:22reagovat
avatar

:D :D :D to je trefne... ked pride 190, treba to stocit, nech auto nepozna, ze mu konci zivotnost. :D

Nepřihlášený

Reakce na: Mel jsem OIII 1.6tdi DSG 7.. | 14.3.2018 17:25reagovat
avatar

boha to je spotreba. ja mam dvakrat taky objem, dvakrat taky vykon a jazdim za 6,2 po dialnici a za 8 dlhodoby (100 000 km) priemer.

Nepřihlášený renda4

Reakce na: 12-14, to je trochu moc, n.. | 14.3.2018 17:43reagovat
avatar

On to myslel i s olejem...

Nepřihlášený

Reakce na: 12-14, to je trochu moc, n.. | 14.3.2018 18:17reagovat
avatar

Já s třílitrem benzínem v trojce jezdím za 10.1. Kdybych jezdil jako člověk, tak se dá v pohodě jezdit za 8 a někteří majitelé tvrdí že i za 7 (ale to osobně neumím, to bych musel jezdit jako Škodovkář).

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Já s třílitrem benzínem v.. | 14.3.2018 18:20reagovat
avatar

PS: každopádně když to srovnáme s benzínovejma čtyřhrnkovejma keplama od fauvé, tak si myslím, že je to solidní výsledek a nechápu, proč si ty minimotůrky někdo vůbec kupuje.

Nepřihlášený

Auta z překližky na páru h.. | 14.3.2018 20:02reagovat
avatar

Auta z překližky na páru holoto zhýčkaná na vás. :-)

Nepřihlášený dc

dýzl je do tanku. | 14.3.2018 20:04reagovat
avatar

dýzl je do tanku.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: dýzl je do tanku. | 14.3.2018 22:16reagovat
avatar

myslim že dělali i benzíňáky hele..

Nepřihlášený Adam

Reakce na: To dá 15 let starej bavor.. | 14.3.2018 23:17reagovat
avatar

No. Tak to ani náhodou. BMW v atm 2,0l 176kw 500Nm ???? Už to nehul !!! Fetky nemám rád.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Strýček Nimra

Reakce na: To je vpohode, vecina 20le.. | 15.3.2018 08:19reagovat
avatar

No a proč by neprošly. Já mám podobně starého turbodiesla a dobře vím, že problémy s emisemi mohou nastat jen tehdy když selže nějaké z těch eko kurvítek.

To pak všichni přechytrálci jezdíte s nosem navrchu že ten traktor nemá co dělat na silnici.

Jenže víš, oni mechanici dnes neumí a nechtějí opravovat jak je třeba takže i ty čekej zhoršení emisí, vykonu, dynamicnosti a je jedno jestli máš benzin nebo naftu. Nebo majlant za opravu a dočasné či částečné zlepšení a posun problémů. Pokurvení jedné z moderních vychytávek vede ke zkurvení i těch ostatních.

Já si na svém autě jeho eko kurvítka opravim se sprostým slovem na rtu a ještě tyden zasranýma rukama sám a budu mit dalších pár desitek tisic kilometrů klid i menší spotřebu.

Řešením je i je úplně vyřadit z provozu (jen EGR kterým se u starších aut beztak vše spouští a je primárně zpusobeno). Však policie, horské služby, sanitky, hasiči,... podobná kurvitka take nepoužívají, emise u nich jsou nepozorovatelne a to proto, ze jsou prakticky stejne jako u aut kde kurvitka ještě nic nekurví.

Jediný kdo teda skutečně mrší ovzduší jsou ty miliony lidí v rádoby moderních autech, líných, s velkou spotřebou, neustále nepatrným kouřem (sazemi pri akceleraci), kteří nadávání na stará auta, naftu, nevnímají reálně a nechápou svět kolem sebe.

Nepřihlášený to dá rozum

VW má ve svých vozech i něj.. | 15.3.2018 08:25reagovat
avatar

VW má ve svých vozech i nějaké levné komponenty?

Nepřihlášený Strýček Nimra

Reakce na: Nemam koncern muj dehet Ba.. | 15.3.2018 08:39reagovat
avatar

To záleží jestli se dív?š na okamžitou spotřebu (uvedenou jako přepočet litry na 100km), nebo na průměrnou spotřebu.

Klidně jedu jako šnek kopec, horu, s okamžitou spotřebou 25 l/100 km, ale průměr za den je třeba 6-8 l/100 km.

Nepřihlášený Strýček Nimra

Reakce na: Mel jsem OIII 1.6tdi DSG 7.. | 15.3.2018 08:55reagovat
avatar

Nejen, že auto s lepšími emisemi má větší spotřebu.

Tohle auto se drive nebo pozdeji polame. V podstate je uz rozbite, ale jeho soucasny majitel to nemusi vnimat.

Třeba auto se zaneseným EGR začne hulit jak blbé (zvisi se většinou částečně spotřeba a ta se také mění v kouř) a o to více zvetsovat své poškození, poskozuje se katalyzátor, dpf, sání a vse s nim spojene (vaha vzduchu, snímače teplot a tlaku). Je to i o tryskach, cerpadlu vstrikovace a palivovem cerpadle. U nas je totiz problem (jak emisi tak pokurvenych aut) navic provazan s hodně mizernym palivem.

Nepřihlášený

Reakce na: No. Tak to ani náhodou. BM.. | 15.3.2018 10:50reagovat
avatar

Samozřejmě ve třílitru. Proč se držet malých motorů? Jakou to má výhodu?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Adam

Reakce na: Samozřejmě ve třílitru. Pr.. | 15.3.2018 14:21reagovat
avatar

Ok. Ale i tak s 3litru atm dostat 500Nm není legrace.

3litr je ta hranice,kdy atm začíná trochu jet, ale žádné peklo to není. Pokud chceš zažít masáž,tak dej na 3litr dvě turba a pak to možná trochu pojede.

Atmosféry do 3l bez 8000ot/min jsou mrtvice a dá si je ke snídani kdejaká nadejlovaná ochcávka....:-)))

Přeplňování,nebo točky, nic jiného malým motorům nepomůže.

A proč malé motory? No protože by se ti bavorák s V10 nevešel do garáže. Měl bys motor před předni nápravou a rázem by se BMW řídilo jak Felicia, néli hůř kvůli klasice.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Adam

Reakce na: Ok. Ale i tak s 3litru atm.. | 15.3.2018 14:22reagovat
avatar

Sorry........z.........

Nepřihlášený

Reakce na: Ok. Ale i tak s 3litru atm.. | 15.3.2018 15:53reagovat
avatar

Tak proti tomu nemůžu říct nic. Já vím, že malý motor před přední nápravou umožňuje postavit praktičtější zbytek auta, zatímco třeba ve starších (menších) BMW 3 bylo místa jako v tanku. Nebo je možnost B a tou je zvětšení celého auta. Osobně je pro mě i BMW 3 uvnitř příliš velké, takže si moc neumím představit, že ten prostor třeba v passatu někdo opravdu reálně využije. Nebo ještě jinak: že ho opravdu využije většina majitelů Passata. Mi to přijde, že se staví prostornější auta tak nějak "protože je to móda" a ne protože by to bylo potřeba. Já osobně raději auto zaplním lepší technikou, než kupou zbytečného vzduchu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Tak proti tomu nemůžu říct.. | 15.3.2018 15:59reagovat
avatar

A mimochodem oni na světě existují trhy, kde by byl člověk s mikro TDI motorem v kombíku spíš za exota páč tam má každej 3.0 a víc a jezdí na benzín. To ukazuje na to, že ta evropská fascinace velkými kombíky s malými dieselovými motory je spíše módní záležitost a né nějaká revoluce v autech.

Nepřihlášený R23

Koupil bz si druhou ECU se.. | 11.4.2018 21:39reagovat
avatar

Koupil bz si druhou ECU se strým firmware a mimo technické jezdil na ni.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše