Alfa Romeo nepřekvapila. Odkládá další chystaný nový model, snižuje cíle

 | 56 příspěvků | 19.9.2017 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený Syčák

Jasně, 2021, slibem neuraz.. | 19.9.2017 10:34reagovat
avatar

Jasně, 2021, slibem neurazíš.

Nepřihlášený

Ne, nezdá se to. Jestli js.. | 19.9.2017 10:55reagovat
avatar

Ne, nezdá se to. Jestli jste tvrdí, to by mi nevadilo, to je práce novinářů, ale zasedlí zcela určitě jste. V žádném článku o italských vozech si neodpustíte kopnutí ( v originálních článcích není ) a vlastní negativní dovětek. Giulia byla druhá v prestižní anketě ( COTY ), kde lze odbornost hodnotitelů těžko zpochybnit, ale takové věci vy pomíjíte a neustále tlučete lidem do hlavy klišé o abnormální poruchovosti, nekvalitě a neúspěšnosti italských aut obecně. Stačí se podívat na titulek a na závěr Vašeho článku ... proč si zlomyslně nekopnout, když to udělá takovou radost, že?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený dinelli

Plně souhlasím s názorem,.. | 19.9.2017 11:42reagovat
avatar

Plně souhlasím s názorem, už dlouho sleduji kritiku italských aut. To, co je u jiných aut předností, to se u Italů nejdříve zkritizuje, nejraději už v titulku a na konci se maximálně napíše, že to není až tak zlé. Je to ze strany, rádoby auto novinářů, cílené negativní ovlivňování čtenářů. Je jedno jestli to je Autorevue na Primě, nebo jinde. Viz kritika Alfy GIULIE, a vychvalování škody Kodiak, Stačí se podívat jak dopadli v hodnocení, evropské auto roku. Stejně v hodnocení přístrojové desky. Myslím, že našim novinářům chybí profesionální přístup a hlavně nestrannost.

Nepřihlášený

Ono by stačilo, až v Mladé.. | 19.9.2017 11:59reagovat
avatar

Ono by stačilo, až v Mladé Boleslavy vyjde nejdokonalejší model Škoda Kožak, dát na něj prvně logo Alfy, měsíc počkat a diskutovat.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Pavel70

Nejdřív bych si dovolil ne.. | 19.9.2017 12:02reagovat
avatar

Nejdřív bych si dovolil nesouhlasit s označením zdejších pisatelů článků za novináře, to jsou maximálně "rádoby novináři". Takových webů je ale bohužel víc a víc. Alfě bych přál větší úspěch už proto, že na investice do této značky doplatila moje nejoblíbenější značka - Lancia. Před časem jsem i o Giulii uvažoval, ale zklamalo mě, že když to má být řidičské auto, je jedinou benzínovou motorizací s manuálem vrcholná verze QV za dost dlouhý peníz. Proč nějaký stupidní marketér rozhodl, že nelze mít benzínový dvoulitr s manuálem? Kdyby tvrdil, že to lidi chtějí, tak asi jich není dost, alespoň podle prodejních čísel. Asi už jsem na světě moc dlouho a mám jiné priority, než mladší generace, ale nebavilo by mě jezdit v nějakém pojízdném tabletu a podle toho jsem se také zařídil. Jenže když dnes chce někdo atmosférický motor nejlépe se šesti válci, zadokolku a manuál, tak do milionu korun jsou to dost snadné počty. Holt lidi to (ne)chtěj.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Nejdřív bych si dovolil ne.. | 19.9.2017 12:25reagovat
avatar

Řešil jsem úplně stejný problém, chtěl jsem benzín a manuál. A QV bylo samozřejmě mimo možnosti. Nakonec jsem vzal 2,2 diesel 180 koní s manuálem a je to lepší, než jsem čekal, jede to dobře. Ale jeden postřeh - několik známých na mě vyděšeně koukalo, že mám Giulii ... že na Autofóru četli, jak je poruchová. Teď jim padá čelist, když je v tom autě svezu. Neříkám, že je to praktické auto s velkým kufrem - ale takové jsem ani nechtěl.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Pavel70

Reakce na: Řešil jsem úplně stejný pr.. | 19.9.2017 12:48reagovat
avatar

No, ještě aby známí vyděšeně nekoukali, když si přečtou fundovaný článek od kovaného odborníka s tímto "kádrovým" profilem: https://cz.linkedin.com/in/petr-prokopec-19a530a3

Tím se leccos vysvětluje...

Nepřihlášený Radek

Nemají si hrát na něco co.. | 19.9.2017 12:56reagovat
avatar

Nemají si hrát na něco co nejsou. Mají se postavit střednímu proudu vyrobit levněji auto pro masu a prodat za dobré peníze a vydělávat. A né se postavit BMW, Audi atd. umění je vydělat na autě co nejvíce. Škoda není prémiovka, ale prodává v naprosté pohodě auta přes milion a nemá s tím žádnou velkou práci.Obrovský zájem o vrcholné výbavy Superbu a Kodiaqu to dokazujou. No a marže na autě má jednu z nejlepších v koncernu. Tady je příklad jak se to má dělat.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Autař

Nedívím se, že prodeje Giu.. | 19.9.2017 13:02reagovat
avatar

Nedívím se, že prodeje Giulie nejsou nic moc. Na rozdíl od poloopelovské a těžkopádné 159 se mi to auto moc líbí, ale ty (bohužel nenacházím žádný slušný výraz) nenabízejí benzinový dvoulitr s manuální převodovkou! Neuvěřitelné! Asi si svoji 156 2.0 T.S. budu muset nechat až do smrti... :((((

Nepřihlášený Don Carlos

Nepochopím, proč Giulii ne.. | 19.9.2017 13:04reagovat
avatar

Nepochopím, proč Giulii nenabízejí taky jako kombi Sportwagon - u 156 i 159 to byla velmi oblíbená verze a třeba v Německu se jiné prémiovky střední třídy téměř ani neprodávají. Kdo proboha sedí v marketingu AR?!!!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený JPP

Promrhaný potenciál, Alfa.. | 19.9.2017 13:30reagovat
avatar

Promrhaný potenciál, Alfa postavila po velmi dlouhé době perfektní auto, Giullia je opravdu povedená kára, ale podle svých nejlepších tradic všechno okamžitě zazdila, protože:

nenabídla kombi

nenabídla V6 v dieselu

nenabídla coupé ani cabrio

nenabídla slušnou benzínovou V6, což odradí petrolheady (QV je v prodejích marginální)

nenabídla v některých kombinacích manuál, u benzínového dvoulitru je to zvláště trestuhodné

nenabídla hybrid, jistě, hybrid je pro idioty, ale bohužel tvoří nějakou část prodejů

Alfa prostě má asi příliš vysoké prodeje Giullie a další klienty evidentně nepotřebuje.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Klestil

Reakce na: Promrhaný potenciál, Alfa.. | 19.9.2017 13:51reagovat
avatar

Ano a díky vysokým prodejům a ziskům může vyvíjet soupeře 5er a okamžitě jej vrhnout na trh, tedy skoro okamžitě, tedy možná v roce 2021.

Nepřihlášený

Reakce na: Nemají si hrát na něco co.. | 19.9.2017 13:52reagovat
avatar

Kdyby se AR postavila střednímu proudu, tak bych asi těžko hledal důvod, proč si ji koupit. Je zajímavá právě tím, že se odlišuje od konfekce, ignoruje některé módní trendy a nabízí o trochu víc radosti za volantem, než je obvyklé. Ale jinak souhlas s tím, že marketing podělal co mohl, když nenabídl ruční řazení pro benzínové modely a verzi kombi. Ale i s tím dieselem se dá žít, má charakterem hodně blízko k benzínu.

Nepřihlášený rock

Reakce na: Ne, nezdá se to. Jestli js.. | 19.9.2017 14:10reagovat
avatar

Co má auto roku COTY společnýho s (ne)kvalitou nebo poruchovostí? Tam se hodnotí okamžitej jednorázovej dojem a občas to vyhrávají hodně svérázní kandidáti.

Nepřihlášený Ferda

Reakce na: Ono by stačilo, až v Mladé.. | 19.9.2017 16:30reagovat
avatar

ono by stačilo, kdyby ses naučil pravopis

Nepřihlášený Ferda

Reakce na: Nepochopím, proč Giulii ne.. | 19.9.2017 16:33reagovat
avatar

určitě to nejsou kombíkáři

Nepřihlášený

Reakce na: Ne, nezdá se to. Jestli js.. | 19.9.2017 17:43reagovat
avatar

Už jsem to psal. Nedávno tady pan Prokopec kritizoval facelift Maserati Granturismo, že má falešné vstupy vzduchu v přední části. Zkratka, co je italské to je sparné. Nevadí ze asi 95% aut ma falešné vstupy vzduchu. U Itala to prostě vadí :)))

Nepřihlášený memphis.unv

Že je hanba nefackuje, tu.. | 19.9.2017 18:27reagovat
avatar

Že je hanba nefackuje, tu českou pseudonovinářskou chátru. Zrovna tady byl článek o tom, jak je seznam vážnejch závad Giulie nekonečnej a pak tam bylo napsáno pár bodů jako že se SW úpravou měnila charakteristika vyhřívání zadního okna, při běžné prohlídce standartně aktualizováno. Připomíná mně to jeden televizní test Giulie, kde "expert" celou dobu křiklounsky ktitizoval věci, co nebyly pravda, aby na konci v tichosti dostala 98%

Nepřihlášený 0430

Bohužel evropa je plná pos.. | 19.9.2017 19:58reagovat
avatar

Bohužel evropa je plná poserů, kteří vzhlíží tupě ke všemu německému jako kdyby to bylo něco uber...

stačí se podívat třeba na lexus, těžko ho pro něco kritizovat, a je na tom podobně jako Alfa. Jediné Volvo

se drží zuby nehty...Jak někdo může uscávat u nečeho,

co je třeba i dobré, ale stojí to na každém rohu....to jsou ty masy:o(

Nepřihlášený Joooo

Každý den jsem se těšil na.. | 19.9.2017 20:30reagovat
avatar

Každý den jsem se těšil na další článek o zdejším oblíbenci. A dočkal jsem se! Opět psáno "nezaujatě" a "objektivně". A pokud Alfa Romeo bude následovat Lancii, nesou na tom lví podíl hlavně zákazníci. Vys*al bych se na práci, kterou nikdo neocení a hlavně která mi nevydělává. Mít to místo znaku AR např. okřídlený šíp, byla by to hitovka. A tlačit u Alfy na cenu? To je jako chtít po BMW, aby 3er prodával za cenu Octavie ... Zákon trhu dnes prostě mluví jasně, co nevydělává nemá smysl držet při životě. Obzvláště v poslední době jsou auta spotřební věcí. I tak ale každý potřebuje jezdit za 3 litry nafty a s minimálními náklady na provoz. Pro taková individua Alfa nikdy auta nedělala. U Giulie se měli vykašlat na velkohubá prohlášení a nechat jen verzi QV pro majetnější klientelu ...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Stanislav Elbl

Reakce na: Ne, nezdá se to. Jestli js.. | 19.9.2017 22:00reagovat
avatar

je to přesně tak.Člověk musí být tak trochu zabejčilej a fanda značky Alfa Romeo.Mám už čtvrtý vůz za sebou a nemám s tím žádný problém.Poruchovost je stejná jako u kteréhokoliv vozu jiné značky.Narušují hegemoniii německé uniformity VW a embéček.Jsou to vozidla s duší a ne nudné taxíky sice bezpečné a řekněme i pohodlné.Ale to v dnešním světě není ta správná filosofie.Tedy pro mě je Alfa Romeo dobrá značka s historií .Bezvadné svezení od Guiletty přes 156,159 a teď i Giulií.Cuore sportivo.. Stan

Nepřihlášený FK

Reakce na: Každý den jsem se těšil na.. | 20.9.2017 00:51reagovat
avatar

Kolik myslíš, že se těch QV prodá? Kdyby dělali jenom QV tak mohou rovnou zavřít krám. V cenové hladině přes 2 mega už je klientela hodně vybíravá a konzervativní, jinak řečeno velmi nerada mění značku. A protože Alfa v této hladině dlouhá léta nic nenabízela, tak nemá věrné zákazníky, kteří by přiběhli a vyplázli 2-3 mega a dělali nějaké slušnější prodeje jako tomu je u D3.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Joooo

Reakce na: Kolik myslíš, že se těch Q.. | 20.9.2017 10:38reagovat
avatar

QV se samozřejmě prodá zanedbatelné minimum, ale to auto je prostě něčím výjimečné a po silnicích jich nejezdí tuny. Takhle mají v portfoliu (kterým se mimochodem minimálně českým motoristům opět nezavděčili, o čemž svědčí i prodeje) další tuctové varianty, které nabízí každý jiný prodejce. U FCA jsou na generování zisku jiné značky. Co se týče konzervativnosti klientely, tak bych neřekl, že klientela je konzervativní jen ve vyšších sférách. Předsudky obecně panují ve všech segmentech. Prostě co si budeme povídat, pokud vedle sebe postavím základ Giulie a 3er, tak Giulii si koupí jen fanda značky a pár dobrodruhů. Je to hlavně tím, že o poruchovosti např. T.S. motorů od Alfy "ví své" každý (překvapivě právě lidi, kteří tuto motorizaci ani nevyzkoušeli) a kolují hororové příběhy, ale například o spotřebě olejů u turbobenzínových motorů jiného výrobce se naopak v kuloárech mlčí. To je ale jen a pouze můj názor.

Nepřihlášený

Alfa Romeo nepřekvapila ... | 20.9.2017 11:33reagovat
avatar

Alfa Romeo nepřekvapila ... a autor článku také ne.

Nepřihlášený skunkovec karpatsky

Jo, jako myslim, ze bude j.. | 20.9.2017 12:09reagovat
avatar

Jo, jako myslim, ze bude jenom dobre, kdyz alfa nakonec krachne. Treba ji koupi VW a udela z ni svou prostitutku jak to udelal s ostatnima znackama. Alfa byla vzdy desnej krap a pro krapy v dnesnym svete neni misto.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Jo, jako myslim, ze bude j.. | 20.9.2017 12:36reagovat
avatar

Ano, samozřejmě že bude dobře, když krachne. A jiné značky, nevyrábějící tuctová auta, ať krachnou taky. Pak konečně všichni budeme moci radostně jezdit v jednotných autech jednoho nebo dvou koncernů, které přežijí. Auta budou mít stejný základ a lišit se budou jen značkou na kapotě. Budeme ta auta navíc sdílet a budeme všichni spokojení a šťastní. Takhle nějak nám kdysi byla prezentována vize komunismu v učebnicích základních škol ...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Ano, samozřejmě že bude do.. | 20.9.2017 13:36reagovat
avatar

Je před volbama a skunkovec je očividně na kandidátce KSČM ... Jeho zášt pramení jistě z dob, kdy se proháněl nejmodernější Š130 a soused měl strašnej křáp AR 164. A jediný, co mu zbylo k utěšování bylo to, že je soused aspoň třikrát týdně v servise ... Teda říkali mu to aspoň kámoši v hospodě.

Nepřihlášený tro_la_la

Reakce na: Jo, jako myslim, ze bude j.. | 20.9.2017 14:41reagovat
avatar

Přestaň tady trolit.

Nepřihlášený Daniel

Giulii jsem si objednal po.. | 20.9.2017 16:54reagovat
avatar

Giulii jsem si objednal po tom, co jsem se v ní svezl, přestal jsem v tu chvíli řešit jestli italové dělají spolehlivá auta nebo ne. Musím uznat že jízdníma vlastnostma se BMW na Alfu nedostane. Bude to moje první italské auto tak mi fanděte :)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Don Carlos

Reakce na: Giulii jsem si objednal po.. | 20.9.2017 18:29reagovat
avatar

Tak ať hlavně natrefíš na povedený kousek (což je ovšem potřeba úplně stejně i u jiných značek!). Co máš za motorizaci a výbavu?

Nepřihlášený Stanley

Reakce na: Řešil jsem úplně stejný pr.. | 20.9.2017 20:25reagovat
avatar

Za me seš frajer ,že jsi se nenechal ovlivnit dementama ,já si ji budu kupovat taky , QV automat to bude masakr ,přeji ti hodně šťastných km

Nepřihlášený Skunkovec Karpatský

Reakce na: Giulii jsem si objednal po.. | 21.9.2017 12:25reagovat
avatar

No jo blbecku. Je to dobre. Alespon zjistis, jaky sunt jsi koupil a priste jiz stejnu chybu neudelas.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kuňkavec Záporožecký

Reakce na: No jo blbecku. Je to dobre.. | 21.9.2017 12:32reagovat
avatar

Takhle se titulejete u vás v jeskyni? Nebo ve straně? Nebo snad se tak tituluje redakce autofora? Dle vašich duchaprázdných provokativních příspěvků v diskuzích budete individuum ducha mdlého. Budiž vám to omluvou.

Nepřihlášený Goes

Tolik hajicu alfy jak je s.. | 21.9.2017 12:40reagovat
avatar

Tolik hajicu alfy jak je super a uzasna apod. Kolik z vas ma doma nove porizenou alfu? V podstate nikdo. Proste je uplne jedno zda je nebo neni super. Jedine podstatne je, ze to lidi nekupuji nikde v evrope. To je fakt.

A belze se ani divit ze to nikdo nechce

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Tolik hajicu alfy jak je s.. | 21.9.2017 13:16reagovat
avatar

Zklamu Vás, mám Giulii. A kdybych neměl osobní zkušenost ( což ve vší úctě nejspíš bude Váš případ ), tak bych s prominutím držel klapačku a nehodnotil něco, co znám jen z hospodských keců nebo internetových diskuzí odborníků, kteří v ní nikdy ani neseděli. Mám srovnání se Superbem a několika dalšími auty střední třídy. Takže ano, mám ji, jezdí se s ní dobře a poruchy nemá. Je přece každého věc, co se mu líbí a co si koupí, není nutné hned kydat špínu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený rock

Reakce na: Zklamu Vás, mám Giulii. A.. | 21.9.2017 13:38reagovat
avatar

To je hezký, že ji máte a jste s ní spokojenej, ale váš předřečník má stejně do značné míry pravdu. Celosvětově se prodává měsíčně kolik? 2000-3000 Giulií? Giulietta nebo Stelvio jsou na tom +- podobně, MiTo nestojí za řeč. Je úplně jedno, jak jsou nebo nejsou dobrý, realita je taková, že u Alfy někde udělali chybu a nikdo je nekupuje. Letos to bude mimořádně úspěšný a budou mít prodaných 80-90 t celosvětově. Automobilka, co prodávala před 10 lety okolo 150 t. a před 15 lety okolo 200 t.

Alfa je na hraně propasti.

Nepřihlášený Goes

Neprihlaseny: ale jiste ze.. | 21.9.2017 14:01reagovat
avatar

Neprihlaseny: ale jiste ze mas gulii. To vis ze jo

Nepřihlášený

Souhlas, gulii fakt nemám... | 21.9.2017 14:38reagovat
avatar

Souhlas, gulii fakt nemám. Dokonce auto s tímhle jménem ani neznám.

Nepřihlášený Goes

To je slabe. Nicmene je zd.. | 21.9.2017 14:48reagovat
avatar

To je slabe. Nicmene je zde tak 20-25 chytrolinu. 22 z nich zadnou alfu nema. 2 maji ojetou a jeden mozna novou. To je potvrzuje to co pisu. Fandu co krici milion a zakazniku velke kulove. Kdyby vsichni ti co ji tak opevuji sli a koupili ji tak alfa jen ekonomicky kvete. Jenze kdyz prijde na lamani chleba a fandove maji jit neco koupit stejne jdou na jistotu a ne k alfe.

Proste to super auto (rozumej italsky sunt) nikdo poradne nekupuje a velkohube plany opet vzaly za sve. At u alfy tak u mase tak i jinde.

Nepřihlášený

Jo, jsi chytrý člověk, to.. | 21.9.2017 15:02reagovat
avatar

Jo, jsi chytrý člověk, to se hned pozná. Super analýza, super názor ( rozuměj italský ... ), super pravopis. Teď už se budu lépe orientovat a dám si pozor, abych se při příští koupi nenapálil a šel na jistotu.

Nepřihlášený Goes

To je tvuj boj ze to nedav.. | 21.9.2017 15:33reagovat
avatar

To je tvuj boj ze to nedavas. Ja si tu italskou sracku koupim zas.

Nepřihlášený Stanley

Reakce na: No jo blbecku. Je to dobre.. | 21.9.2017 16:30reagovat
avatar

Již minule jsem ti doporučil upravit si jméno na Skundovec,bohužel jsi toho nevyužil,doporučil bych ti jméno Skundovec Kurevský ,zní to lépe a navíc se to hodi k tvým názorům

Nepřihlášený

Reakce na: Tolik hajicu alfy jak je s.. | 21.9.2017 18:14reagovat
avatar

Ty když si jdeš kupovat auto, tak tě nejvíc zajímá to, kolik lidí si ho v Evropě kupuje? Zajímají tě zisky automobilky a podobný kakánky? Zajímá tě taky, jestli ta automobilka je na pokraji krachu? Proč tady diskutujícím cpeš takové srance? Podle sebe soudíš ostatní, že je to tu samej chytrolín? Dokázal by si nám tu napsat, kolik vozů této značky si osobně vlastnil? Nebo patříš mezi 99% pivních znalců a prognostiků? Předem děkuji za odpověď.

Nepřihlášený Goes

To je mi vcelku jedno jak.. | 21.9.2017 19:20reagovat
avatar

To je mi vcelku jedno jak na tom ta automobilka je. Jen mne udivuje kdyz je tu takovy dav fanatiku co ji haji a vyzdvihuji jak je uzasna ze si ji pak nekupuji protoze ty orideje jsou jaksi bidne.

Jinak ma pivni teorwticka rovina u italu....

Fiat Tipo prvni generace. Tempra v sedanu. Fiat bravo i brava prvni generace. Pak alfa 33 ie v kombiku 4x4 co mela pripojovani pres tu paku na stredovek tunelu. Alfa 75 v6. Alfa 155 dvoulit. Alfa 156 v6 a ted ghibli.

To jde ne? Proste neplkam a kupuju.

Nepřihlášený Goes

Jo a stelvio je objednane | 21.9.2017 19:20reagovat
avatar

Jo a stelvio je objednane

Nepřihlášený Goes

A i diky tomu mohu jasne r.. | 21.9.2017 19:25reagovat
avatar

A i diky tomu mohu jasne rici ze nemci jsou lepsi. Jen na ne nemam.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: A i diky tomu mohu jasne r.. | 21.9.2017 20:22reagovat
avatar

Jasně, nemáš na Němce, tak si koupíš superlevné nové Maserati ... A ještě na něj nadáváš, jaká je to sračka ... To fakt dává smysl no.

Nepřihlášený Goes

Proc v tom hledas smysl? J.. | 21.9.2017 20:34reagovat
avatar

Proc v tom hledas smysl? Ja jen oponuji na tvoje reci o osobnich zkusenostech z hospody. Ja s italy uz holt neco najezdil. Nemusim je jak sulda hajit po forech a delat z nich neco extra.

A to ze proste jsou to tluc huby vime. Dzulii slibivali snad 7 let. Dalsi modely taky. Chlubi se prodejnimi plany a jsou radi za 20-25 procent.

Jini nekecaji a delaji.

A kdyz uz neco prinsou tak to zazdi nabidnou variant. Motory a tim ze se nepouci a jdiu cenou souperit s nemci na coz jak se ukazuje nemaji. Protoze kdyby ano tak jsou ty prodeje nekde jinde.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše