Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Chevrolet Camaro Z/28 bude nejdražší Camaro vůbec, říká mluvčí GM (+ nové foto)
5.11.2013 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Camaro Z/28 bude nejdražší verzí v nabídce, ale cena bude dobře ospravedlněna - Nordschleife tento stroj zvládl za 7:37.
Chevrolet Camaro Z/28 je netrpělivě očekávanou novinkou. Na Severní smyčce Nürburgringu zajelo vynikajících 7:37 a v podstatě veškerá jeho vylepšení se týkají podvozku, šasí a souvisejících částí. Sedmilitrový osmiválec dává 505 koní a 652 Nm, vůz je však postaven s důrazem na nízkou hmotnost - i klimatizace je za příplatek.
I když na stánku Chevroletu na SEMA Show 2013 model Z/28 stojí, cena zatím známa není. GM nějakou, avšak ani trochu přesnou informaci uveřejnilo: „Z/28 ještě není možné objednat a ceny nebudou hotové dříve než ke konci tohoto roku, ale už teď je jasné, že budou vyšší, než u verze ZL1," říká mluvčí GM Monte Doran.
Abychom to dali do kontextu - ceník Camara ZL1 začíná ve Státech na 56 tisících dolarech, což je cca 1,050 milionu korun. Verze 1SS se 432 koni stojí u nás lehce přes milion, takže k ceně ZL1 pro Evropu by bylo potřeba přihodit nějakou tu stovku tisíc navíc. Pokud má být Z/28 dražší než ZL1, pravděpodobně se potvrdí naše dřívější spekulace o jeho ceně - odhadovali jsme, že by měla být okolo dvou milionů korun. CarScoops.com odhaduje ceny Z/28 někam do teritoria BMW M3 a M4.
Pro příznivce tohoto pony caru máme ještě jednu příjemnou zprávu - Chevrolet světu ukázal spoustu fotografií faceliftovaného Camara v různých verzích. Přední části ZL1 se facelift nedotkl prý kvůli specifickým požadavkům na přístup vzduchu ke kompresoru, interiér a záď však odpovídají modelovému roku 2014 - tedy LED lampy vzadu a mimo jiné sedadla Recaro a barevný head-up displej uvnitř.















Velká fotosada od Chevroletu začíná základním šestiválcovým modelem.
Verze 1LE se může pochlubit osmiválcem a lepšími součástkami.
Osmiválcové Camaro SS se ukázalo zejména v otevřené verzi.
Netrpělivě očekávané Camaro Z/28 stojí i na SEMA Show v Las Vegas.
Kompresorová ZL1 si ponechala starou přední masku kvůli specifickým potřebám přístupu vzduchu do motorového prostoru, zbytek faceliftu však také dostala.
Zdroj: CarScoops
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Až budete páchat něco ilegálního, možná bude dobré držet se základní poučky týkající se volby auta
včeraMěření „na brzdě” ukázalo, že Chevrolet neříká pravdu o výkonu motoru opěvované nové Corvette ZR1
28.6.2025Mercedes po sérii požárů svolává do servisů skoro všechny vyrobené silniční Formule 1, je to další obrovské fiasko
27.6.2025
Nejčtenější články
Z primitivních parkovacích kamer se stává prokletí automobilek, do servisů svolávají miliony aut kvůli jejich selháním
2.6.2025Barva auta má dlouhodobě pozoruhodně dramatický vliv na zachování ceny. A váš hrdina je dost možná velké nemehlo
2.6.2025Výroba aut v Evropě čelí riziku téměř okamžitého zastavení, varují Němci, tak moc jsme se vydali na milost Číně
2.6.2025Škoda si po 30 letech splnila sen. Auto české značky ve srovnávacím testu jasně porazilo její někdejší vzor, drahé Volvo
2.6.2025Mini SUV od Dacie pro ty, kterým přijde i Duster moc drahý, jako ojeté boduje. Hlavně diesely si znamenitě drží hodnotu
2.6.2025
Živá témata na fóru
- Cyklistické vlákno 07.01. 21:30 - Snowman000
- Řidiči, co to mají v ruce... 07.01. 07:58 - řidičBOB
- Alu kola Tiguan+ Oct Scout 06.30. 14:13 - pavproch
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 06.28. 20:39 - řidičBOB
- Cupra obecně 06.28. 15:49 - Carrert93
- BMW Divize 06.28. 14:14 - pavproch
- Nejlepsi silnice v Ceske republice ( + SK) 06.28. 11:04 - pavproch
- Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které? 06.27. 16:50 - Spectral