Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Chevrolet Camaro Z/28 bude nejdražší Camaro vůbec, říká mluvčí GM (+ nové foto)
5.11.2013 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Camaro Z/28 bude nejdražší verzí v nabídce, ale cena bude dobře ospravedlněna - Nordschleife tento stroj zvládl za 7:37.
Chevrolet Camaro Z/28 je netrpělivě očekávanou novinkou. Na Severní smyčce Nürburgringu zajelo vynikajících 7:37 a v podstatě veškerá jeho vylepšení se týkají podvozku, šasí a souvisejících částí. Sedmilitrový osmiválec dává 505 koní a 652 Nm, vůz je však postaven s důrazem na nízkou hmotnost - i klimatizace je za příplatek.
I když na stánku Chevroletu na SEMA Show 2013 model Z/28 stojí, cena zatím známa není. GM nějakou, avšak ani trochu přesnou informaci uveřejnilo: „Z/28 ještě není možné objednat a ceny nebudou hotové dříve než ke konci tohoto roku, ale už teď je jasné, že budou vyšší, než u verze ZL1," říká mluvčí GM Monte Doran.
Abychom to dali do kontextu - ceník Camara ZL1 začíná ve Státech na 56 tisících dolarech, což je cca 1,050 milionu korun. Verze 1SS se 432 koni stojí u nás lehce přes milion, takže k ceně ZL1 pro Evropu by bylo potřeba přihodit nějakou tu stovku tisíc navíc. Pokud má být Z/28 dražší než ZL1, pravděpodobně se potvrdí naše dřívější spekulace o jeho ceně - odhadovali jsme, že by měla být okolo dvou milionů korun. CarScoops.com odhaduje ceny Z/28 někam do teritoria BMW M3 a M4.
Pro příznivce tohoto pony caru máme ještě jednu příjemnou zprávu - Chevrolet světu ukázal spoustu fotografií faceliftovaného Camara v různých verzích. Přední části ZL1 se facelift nedotkl prý kvůli specifickým požadavkům na přístup vzduchu ke kompresoru, interiér a záď však odpovídají modelovému roku 2014 - tedy LED lampy vzadu a mimo jiné sedadla Recaro a barevný head-up displej uvnitř.















Velká fotosada od Chevroletu začíná základním šestiválcovým modelem.
Verze 1LE se může pochlubit osmiválcem a lepšími součástkami.
Osmiválcové Camaro SS se ukázalo zejména v otevřené verzi.
Netrpělivě očekávané Camaro Z/28 stojí i na SEMA Show v Las Vegas.
Kompresorová ZL1 si ponechala starou přední masku kvůli specifickým potřebám přístupu vzduchu do motorového prostoru, zbytek faceliftu však také dostala.
Zdroj: CarScoops
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Levnější verze nových Mercedesů dají ostatním lidem na palubě jasně najevo, jak moc jste na nich šetřili
včeraMercedes začal odhalovat novou třídu C, devastace jednoho modelu za den mu zjevně nestačí
8.9.2025Řidič elektromobilu dostal pokutu za příliš hlučný výfuk, i to je v roce 2025 možné. Policista o tom odmítal diskutovat
7.9.2025
Nejnovější články
VW už se za Audi asi stydí, na autosalonu v Mnichově ho uklidil do rohu v patře a novinky zamkl
před 3 hodinamiEvropané kupují stále nudnější auta, ukázala studie, fantazie si při výběru zjevně bere volno
včeraMercedes otočil jako nikdo. Ještě nedávno chtěl za 4 roky skončit se všemi spalováky, teď říká, že v nabídce udrží i dvanáctiválce
včeraŠkoda má smůlu, Turci jí se svou vlastní novou Octavií začnou vypalovat německý rybník ještě tento měsíc
včeraDalší země po letech tlaků odpískala nařizování elektromobilů, není to ekonomicky únosné
včera
Živá témata na fóru
- Dříve M135i, nyní ///M2 09.09. 17:34 - spooon
- Řidiči, co to mají v ruce... 09.09. 17:01 - Předseda
- BMW Divize 09.09. 14:47 - pavproch
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 09.08. 20:47 - řidičBOB
- Mercedes - auto pro masy 09.08. 18:59 - řidičBOB
- Onboard videa 09.08. 16:14 - řidičBOB
- Americké vozy a vše kolem nich 09.08. 14:55 - pavproch
- S větrem ve vlasech.... 09.08. 14:35 - pavproch