Jak se dnes dokonale odstraňuje starý lak z auta? Je to nechutná i úchvatná práce

 | 5 příspěvků | 14.8.2017 Marek Bednář
Reagovat

Nepřihlášený hh

Nebylo by jednodussi opisk.. | 14.8.2017 22:56reagovat
avatar

Nebylo by jednodussi opiskovani?

Nepřihlášený eLzyx1

jednodušší by to bylo, ale.. | 15.8.2017 08:09reagovat
avatar

jednodušší by to bylo, ale opískování dost často poškodí strukturu karoserie. Pokud je karoserie bez rezu, je lepší jít na to chemickou cestou. Pokud je rezavá jako liška a stejně se bude muset řezat a vařit, tak se to dá otryskat suchým ledem. Písek používá jen barbar. Já jsem pískování nepoužil ani na plechové disky, abych nepoškodil loga a další značky na nich vyražené.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený hh

Nevim, jak by na piskovani.. | 15.8.2017 18:32reagovat
avatar

Nevim, jak by na piskovani reagoval slaby plech karoserie, ale nechaval jsem piskovat plno podvozkovych dilu (napravnice, ramena, stabilizatory, ruzne drzaky, atd) a k zadnemu poskozeni nedoslo. Zustaly i vsechny popisky, znacky, atd.. Takze u plechovych disku bych se poskozeni urcite nebal.. Asi zalezi na hrubosti pisku a tlaku..

Nepřihlášený Beyczech

A proč to nevzali laserem?.. | 16.8.2017 13:44reagovat
avatar

A proč to nevzali laserem?

https://www.youtube.com/watch?v=iSd-oqmu9X4

Nepřihlášený dina

Reakce na: jednodušší by to bylo, ale.. | 18.8.2017 12:18reagovat
avatar

Otryskáním se nic neporuší, je to nejlepší způsob. Netryská se primárně pískem, abraziv je x druhů, na plechové díly se používají různé velikosti korundu například. Variabilita ve velikosti zrna a tryskacího tlaku umožňuje obrovské rozmezí použití, i pro tenký materiál, tryskat automobilový plech bez porušení jeho struktury není technicky nic náročného, dělá se to běžně. V případě porsche z videa vidím spíš problém v tom, že se auto komplet neodstrojovalo, proto použíli chemii.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše