Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Je až absurdní, jak rychle se na 314 km/h rozjede faceliftovaný Mercedes S od AMG
7.10.2017 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Luxusní stíhačka. To jsou jediná dvě slova, kterými lze dost dobře popsat schopnosti Mercedesu-AMG S63 2018. Na stovce je hned, na 300 km/h jen o chvíli později.
Každé auto je stvořeno primárně za jistým účelem, aby co nejlépe dělalo určitou věc. V případě Mercedesu třídy S je to nepochybně přeprava pasažérů v co největším komfortu a bezpečí, však nakonec tímto směrem mířil i jeho nedávný facelift. Při modernizaci eSka ale nezůstalo jen u snah učinit už tak luxusní auto ještě luxusnějším, došlo i na snahy učinit jeho rychlé verze ještě rychlejšími.
Provedení S63 od AMG, které bylo velmi rychlé i dosud, tak dostalo nový motor 4,0 V8 biturbo, který na kola posílá ohromující 450 kW (612 koní). Můžete namítnout, že tu máme co do činění s dvoutunovou limuzínou a nebudeme protestovat. Jenže když máte pod kapotou takové stádo, k tomu pohon všech kol a vylepšenou automatickou převodovku, může i takový vůz skýtat dynamiku supersportu.
Nevěříte? Tak se podívejte na přiložené video mapující sprint vozu z klidu až na maximální rychlost. Mercedes udává 300 km/h jako elektronicky omezené maximum, optimističtější tachometr ukáže až 314 km/h. Pozoruhodná ale není jen ona maximálka, ta by reálně byla zřejmě ještě o dost vyšší, ale právě akcelerace. Stovka za 3,5 sekundy je až absurdní hodnota a jak uvidíte, ani na 200 nebo 300 km/h to netrvá vozu vůbec dlouho. Luxusní stíhačka, lepší slova nás nenapadají, vás?





Mercedes-AMG S63 s pohonem 4x4 se při startu skoro postaví na zadní a pálí vpřed. 200 km/h pro něj není nic a i třístovku pokoří v mžiku
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nástupce tragicky zesnulého Kena Blocka se pochlubil novou brutalitou točící 9 500 otáček i s turbem, natočil s ním další Gymkhanu
před hodinou
Srovnání hned tří moderních Porsche bez turba vám zapěje fascinující „vosí árii”, chybu neuděláte ani s jedním z nich
včera
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
2.11.2025
Nové na MotoForum.cz
- Grand Prix se vrací do Evropy včera 09:57
- Joe Roberts mimo hru v Portimãu a Valencii, Xabi Zurutuza jako náhrada včera 08:00
- Miguel Oliveira: Poslední domácí závod v MotoGP? 3.11.2025
- Hakim Danish místo Yamanaky 3.11.2025
- Marquez je o 2 kroky vpřed před ostatními 2.11.2025
Nejnovější články
Prodeje korejských elektromobilů v USA se po konci dotací zhroutily, i když zlevnily pod úroveň dotovaných cen
před 43 minutami
Nástupce tragicky zesnulého Kena Blocka se pochlubil novou brutalitou točící 9 500 otáček i s turbem, natočil s ním další Gymkhanu
před hodinou
Dacia chystá nový kombík, který se postaví i drahým verzím Škody Octavia, stát má vedle nich pakatel
před 2 hodinami
Nový Renault Twingo kompletně odhalil únik ještě před premiérou. Vypadá skvěle, v nitru ale skrývá nepříjemné překvapení
před 4 hodinami
Vážně to není „my proti nim”? Opravdu jsou lidé vyvíjející elektrická a spalovací auta stejní nadšenci, jen pracují s „jiným materiálem”?
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
