Reklama

Máte rádi auta s manuálním řazením? Pak na vůz s automatem nejspíš reagujete takto

 | 30 příspěvků | 13.3.2018 Mirek Mazal
Reagovat

Nepřihlášený

další článek o hovně... | 13.3.2018 19:52reagovat
avatar

další článek o hovně...

Nepřihlášený bandolero

Máme doma 2 auta. Jedno ma.. | 13.3.2018 20:07reagovat
avatar

Máme doma 2 auta. Jedno manuální a manželka automat. Sednu za automat a jízda je hrozně nudná. Automat neřadí tak jak bych řadil já. Prostě počítač nevidí na silnici, nesmyslně podřazuje,a samozřejmě neví kdy chci hned plný výkon při předjíždění. A to je celkem mladé auto. Zlatá moje diesel Octávka s manuálem. Má nižší spotřebu a na rozdíl od automatu poslouchá.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený aster

Reakce na: Máme doma 2 auta. Jedno ma.. | 13.3.2018 21:07reagovat
avatar

Souhlas - automat je pro ty, kteří neumí řadit. Mám najeto většinu na manuálu a něco na automatu a za mně - automat nebrat!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jim

Automat jen když pustím za.. | 13.3.2018 21:35reagovat
avatar

Automat jen když pustím za volant mého psa. On na páku nedosáhne.

Nepřihlášený Tomáš

To já to mám úplně naopak... | 13.3.2018 22:28reagovat
avatar

To já to mám úplně naopak. Tu odpornou věc mezi řidičem a spolujezdcem , co straší na středovém tunelu bych zahodil na smetiště dějin..

Ale asi je to tím, že preferuji pohodlí. I za cenu zvýšené spotřeby .

Nepřihlášený ochtl

manuál vznikl kdysi dávno.. | 13.3.2018 22:32reagovat
avatar

manuál vznikl kdysi dávno když nebylo v silách techniky vymyslet nic lepšího,taky jsem byl odpůrce automatu,ale když v tom člověk chvíli jezdí, a pak se vrátí k manuálu, tak je to jak návrat do pravěku,automat má budoucnost,manuál je přežitek...

Nepřihlášený bubik

Asi se nikdy neploužil v k.. | 14.3.2018 02:17reagovat
avatar

Asi se nikdy neploužil v koloně.Zřejmě mu činí potěšení rakvit spojkové ložisko a co 30 vteřin kvrdlat šaltpákou.Masochista!!

Nepřihlášený Lamer

Nojo, holt automat stojí o.. | 14.3.2018 05:26reagovat
avatar

Nojo, holt automat stojí o 50 tisíc víc než klasika. To je hlavní důvod proč lamy u standarního auta automat pomlouvají. Kde jsem schopen pochopit to, je nějaký sporťák, ale u auta denní potřeby prostě jedině automat.

Nepřihlášený Jaliman

Reakce na: Souhlas - automat je pro t.. | 14.3.2018 05:31reagovat
avatar

Hele, to že neumíš používat automat, neznamená že řadí blbě :) S manuálem jsi měl možná nižší spotřebu před deseti lety. Současný automat má vyšší spotřebu jen když u manuálu podtáčíš motor. Jo, a když vím že budu potřebovat maximální výkon, přepnu na S, ne?

Nepřihlášený 666

Největší prdel je, jak vám.. | 14.3.2018 06:29reagovat
avatar

Největší prdel je, jak vám v 21. století vysvětlují, že každý mamina jedoucí ve své´Fobii HTP do Lidlu potřebuje nutně tahat za lankovou ručku a manuálně tam sázet kvalty kvedlačkou či případně je od rána do večera na okruhu, kde potřebuje maximální kontrolu na vozem.

Nepřihlášený RCH

Co jsem pořídil, v roce 93.. | 14.3.2018 06:34reagovat
avatar

Co jsem pořídil, v roce 93 Chevy Caprice tak už jsem s manuálem nejel. A nechybí mi to a to jsem s fofrklackem , předtím, najel skoro milion km. Od té doby už jen ameriky s V8 a automat. Naprostá spokojenost.

Nepřihlášený Brázdil

Vyzkoušel jsem automat v o.. | 14.3.2018 07:03reagovat
avatar

Vyzkoušel jsem automat v osobáku i náklaďáku a paráda. Mám P407SW 3L s automatem a manuál už bych nechtěl.

Nepřihlášený Sancho

Osobně bych si asi před ce.. | 14.3.2018 07:36reagovat
avatar

Osobně bych si asi před cestou s automatem musel přečíst návod k použití, jelikož jsem zatím vždy měl jen manuál, ale důvod zvracet nevidím, možná tak u 20 a víc let starých manuálů co kvalt hledaly několik vteřin ( a i tam to bývalo spíš starou převodovou kapalinou než přímo technikou).

Přecejen narozdíl od jasně číslované kulisy manuálu je kulisa automatu ne zrovna samozřejmě pochopitelná bez předchozí zkušenosti...

Nepřihlášený Supersport s automatem

Kdo pičuje na automat,tak.. | 14.3.2018 07:39reagovat
avatar

Kdo pičuje na automat,tak v moderním nikdy nejel,kdo pičuje na manuál,tak neumí řadit,nic jinýho v tom není..Když budu chtít auto na píčoviny,tak si pořídím manuál,co nejvyšší obsah a třeba náhon na prdel,když budu chtít auto na denní ježdění,popojíždění po městě atd,automat je ideální..Navíc nesmysl že automaty neřadí přesně.Novej automat ví mnohem přesněji kdy zařadit,než člověk..Proto asi nejnovější supersporty mají automaty..Já mám obojí a obojí mě baví

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Filda

no vzhledem k tomu že mám.. | 14.3.2018 07:52reagovat
avatar

no vzhledem k tomu že mám auta jenom jako hobby a na zábavu, nikoliv jako nástroj denní potřeby tak mají obě manuální převodovku, nicméně kdysi jsem měl pučený auto s CVT, a kdybych auto potřeboval častěji tak by to byl nejspíše prioritní požadavek

Nepřihlášený Hejtr

Mazale, dnes jsi mě pobavi.. | 14.3.2018 08:29reagovat
avatar

Mazale, dnes jsi mě pobavil, to se nestává! :)

Nepřihlášený bandolero

Je pravda, že jsem měl půj.. | 14.3.2018 08:39reagovat
avatar

Je pravda, že jsem měl půjčeného Jaguara, asi 6 litr, s manuálem a tam jsem normálně nestíhal řadit. Furt mi to omezoval omezovač, tam bych automat uvítal.

Nepřihlášený dilema

Co je to za auto v tom vid.. | 14.3.2018 09:36reagovat
avatar

Co je to za auto v tom videu, že ten automat umožňuje pohnout pákou z polohy P, i když asi nemá nastartovaný motor a asi ani sešlápnutý brzdový pedál?

Nepřihlášený kandidát na nobelovku

Jedinej automat kterej sne.. | 14.3.2018 09:45reagovat
avatar

Jedinej automat kterej snesu, je ve scooteru, a to ještě ani neni automat ale jen taková odstředivka.

Automat v autě je tak maximálně pro ženský.

Já jezdim za 5,5 l na 100, a to mam jen starýho benzínovýho fíkuse a nejezdim zrovna jako důchodce.

S automatem by to bylo tak 7 na 100.

Automat nepochopí že jedu z kopce a 1500 ot/min mi na zrychlení bohatě stačí a nepotřebuju podřadit. A taky nepochopí, že když pak jedu zase do kopce a pomalu snižuji otáčky a využívám hlavně setrvačnost, že nemá podřazovat, protože kopec za chvíli skončí a pojedeme zase z kopce.

Automat = vyšší spořeba, hůře využitelný výkon motoru, řadící páka na zvracení :), nuda při řízení.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Denis01

No automat je myslím dost.. | 14.3.2018 09:56reagovat
avatar

No automat je myslím dost dobrý pro většinu českých řidiču i s tím automatem mají problém dodržovat pravidla silničního provozu či je chápat ,natož aby měly ještě manuálně řadit,to už bychom po nich chtěli moc.

Nepřihlášený Láďa

Pro ženský a teplouše asi.. | 14.3.2018 11:00reagovat
avatar

Pro ženský a teplouše asi dobrý, pro chlapa vopruz.

Nepřihlášený dabl3trus

Hloupost... Mám naježděn.. | 14.3.2018 12:36reagovat
avatar

Hloupost...

Mám naježděno něco kolem 400 000km..

Z toho 250 000 na automatu a domů už kupuju taky automat..

Ten kdo vynáší, že řidič automatu neumí řadit, pravděpodobně nejezdí v automatu nebo ve městě v husté zácpě...

PetrolHEADi mě budou kamenovat, ale budoucnost povede cestou automatu a to ví i u SUBARU...

Nepřihlášený SAM

Jako cesťák jsem jezdil 2.. | 14.3.2018 13:20reagovat
avatar

Jako cesťák jsem jezdil 23 let 60000 km/rok tj nějakejch 1 380 000 km. počet řazení kvedlačkou a počet sešlápnutí spojky si netroufám spočítat. ( Octavia TDI) Dnes mně bolí levý kyčel a koleno, částečně taky asi z toho, že jsem 20 x denně nasedal a vysedal. Z hluku TDI jsem částečně phluchl. Poslední dva roky mám automat a je to paráda. Teď už jezdím jenom soukromě - s automatem a nenasedám a nevysedám tolik. a auto bez automatu bych už nikdy nechtěl.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kubik

Reakce na: Jako cesťák jsem jezdil 2.. | 14.3.2018 15:58reagovat
avatar

A jaky ma vliv automatu VS manualu na nasedani a vysedavani? Spojka je mimo auto? Jakoze nastartuji, vystoupim, dam cihlu na spojku, sup do auta, dat kvalt a klackem do cihly jebnu aby spadla a mel jsem jednicku?:D To Vas asi trumfnu, zatim 630 000km, pouze s manualem. Automat ma spolupracovnik. Je pravda ze to je pohodlny a v kolone uzasny...ovsem, nudny.

Nepřihlášený Tom

vsak na 90ti procentech au.. | 14.3.2018 17:53reagovat
avatar

vsak na 90ti procentech automatu se uz minimalne 20 let da radit manualne (tiptronic, dsg). Sam s tiptronicem jezdim a vetsinou ho mam prave v manualnim rezimu.

Nepřihlášený Fána

Když si dcera koupila Volv.. | 14.3.2018 18:57reagovat
avatar

Když si dcera koupila Volvo v atomatu, tak jsem to hned vyrazil prubnout. Byl jsem z toho vyděšenej víc než blondýna u zkoušek. Pořád jsem chtěl řadit, snad častěji než z manuálem. Po 100km uznávám však že je to velice praktické a pohodlné. Manuálu se však nevzdám

Nepřihlášený Martin

Reakce na: Kdo pičuje na automat,tak.. | 14.3.2018 19:40reagovat
avatar

Konečně někdo s normálním názorem.

Nepřihlášený Adam

Reakce na: Jedinej automat kterej sne.. | 14.3.2018 23:43reagovat
avatar

Správně. Konečně pořádný názor.

Automat je dobrá věc, osobně se mi líbí DSG, je fakt rychlá. Nikdy ale žádný automat nebude vědět, co chci udělat. Elektronika stále neumí věštit.

Nepřihlášený Hawai

Ja jezdil 20 let v manualu.. | 15.3.2018 08:27reagovat
avatar

Ja jezdil 20 let v manualu a automatem pohrdal.Ted mam 3 auta a vsechny v automatu.Kdyz si chci uzit jizdu a radit sam, tak jsou preci padla na volantu,ne?Navic u MB mam 9 rychlosti,kdyby byl i manual, to by byla fakt zabava to rucne prerazovat.Ja si teda jizdu uzivam i s automatem.

Nepřihlášený Hawai

...ale jinak video pobavil.. | 15.3.2018 08:29reagovat
avatar

...ale jinak video pobavilo :-)

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

Reklama