Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Nejlépe zrychlující auto světa sjíždí z linek na legračních modrých kolech. Proč?
26.5.2017 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Dodge Challenger SRT Demon už se vyrábí a krom bizarních modrých kol drobné velikosti ukázal i jinou věc - zvuk svého monstrózního osmiválce.
Od chvíle představení Dodge Challenger SRT Demon se jistě nejen milovníci bublavých amerických osmiválců těší na to, až tento stroj uslyší v akci na ničím nepřikrášleném videu. Zatím jsme vám nic takového ukázat nemohli, neboť Demony se teprve začínají vyrábět a po čtvrtmílové závodní dráze je prohnali jen lidé z automobilky, první náznak věcí příštích tu ale máme.
Na videu níže si můžete Demon poslechnout aspoň v nízkých otáčkách - a skutečně to stojí za to. Jinak video nic zásadního neříká, jen že za dolar dostanete spoustu věcí, které v Demonu za základní cenu nejsou, jako sedadlo spolujezdce nebo tzv. Demon crate, která obsahuje zvedák, kompresor a tenká přední kola pro čtvrtmílové sprinty. Jestli se to vyplatí, si jistě domyslíte sami.
Zajímavější je v souvislosti se začátkem produkce tohoto stroje jedna pikantnost, která souvisí právě s výrobou. Vidíte ta modře lakovaná kola na fotce šedého auta za plotem níže? Přesně na těch sjíždí z výrobních linek úplně všechny Demony. Přijdou vám neadekvátní? Tomu rozumíme, na silnici s nimi ale namířeno nemají - jsou to kola, na kterých se Demon pohybuje po výrobní lince. Důvod je nasnadě - tato modrá kola jsou původně určena pro méně ambiciózní verze Challengeru a užší než standardní kola Demonu jsou proto, že „ďáblův standard” s 315 mm širokými pneumatikami se na výrobní linku prostě nevejde.
Výroba Demonů je tedy dokončena na těchto modrých kolech, na kterých pak putují i do dealerství značky. Zákazníkům ale vozy takto prodávány nejsou - dealerství je vymění za standardní pětipaprsková černá kola, která vidíme na oficiálních fotkách auta. Tato modrá kola pak údajně pošle zpátky do továrny, aby je bylo možno použít při výrobě dalšího Demonu a modrá jsou snad proto, aby se „nepoztrácela” a byla využívána právě jen pro tento účel...


Tahle modrá kola nejsou pro zákazníky, standardní se nevejdou na výrobní linku
Tahle modrá Challengeru opravdu sluší. A zvuk je božský
Zdroj: The Straight Pipes@Facebook
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Měření „na brzdě” ukázalo, že Chevrolet neříká pravdu o výkonu motoru opěvované nové Corvette ZR1
28.6.2025Mercedes po sérii požárů svolává do servisů skoro všechny vyrobené silniční Formule 1, je to další obrovské fiasko
27.6.2025Nástupce po léta nejoblíbenějšího auta Jeremyho Clarksona byl načapán při testech v provozu, teď už jistě dorazí
26.6.2025
Nejnovější články
Ojetá Audi A6 a A7 lákají na image držáku ve spojení s nízkými cenami, pozor ale na typický nešvar prestižních aut
před 4 hodinamiKlání německých superkombíků a supersedanů znovu ukázalo pomíjivost hybridních pohonů, s prázdnými baterkami budou nahrané
před 5 hodinamiČíňané musí mít vždy o něco víc. Zatímco Audi končí u A8, oni ukázali A9L, na svou velikost a luxus uvnitř stojí pakatel
před 7 hodinamiNejvětší dnešní propadák Škody dál líže dno prodejních tabulek. Prodává se ještě 4x hůř než beztak nechtěná Scala
před 8 hodinamiLegendární šestiválec Toyoty se konečně dočkal nástupce, chystaný nový motor dokáže skoro zázraky
před 10 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva