Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Nové BMW 3 poprvé nafoceno pod širým nebem, kombík předem odhalil únik
10.10.2018 | Mirek Mazal
Nová trojka při premiéře na autosalonu v Paříži designově neuchvátila, umělé světlo ale nemuselo dát vyniknout její kráse. Podívejte se na fotky zpod širého nebe, ukázat vám můžeme i kombi.
Nové BMW řady 3 bylo slavnostně odhaleno na autosalonu v Paříži. Designem ohromilo jen málokoho, jeho dramatická stylizace se zdála být příliš vynucená a celkovým pojetím se jeho vzhled blížil spíše k moderním Lexusům, nežli předchozím modelům BMW. Technicky pak jistě bude na výši, tradiční fanoušky ale znovu netěší. Automobilka už z nabídky prakticky zcela stáhla manuální řazení, k dispozici bude jen ke čtyřválcovým motorům.
S tím posledním zmíněným asi nikdo nic neudělá, názor na design si ale ještě poupravit můžeme. Na základě prvních fotek z autosalonů či vyumělkovaných oficiálních fotek si nikdy nelze udělat komplexní obrázek, neboť designéři se snaží stvořit atraktivní vůz pro skutečný svět. A právě v něm byla nová trojka s interním označením G20 poprvé zachycena, dokonce hned dvakrát ve verzi M340i.
Konzervativně smýšlející jedinci asi budou mít pořád potíže s přehnanými kombinacemi designových kreací, zastáncům změny stylu by ale první záběry z ulice mohly i imponovat. Nové BMW v provozu rozhodně nezanikne a v jeho stopách bude kráčet i praktičtěji založené kombi. To zatím nemůžeme vidět ani na oficiálních fotkách, uniklé záznamy o registraci designu z brazilského patentového úřadu ale ukazují vše podstatné.
Předek zůstane pochopitelně stejný jako u „kratší” verze, ale rozdíly jsou patrné od B-sloupku dozadu, kde návrháři protáhli střechu zakončenou malým spojlerem a zároveň zvětšili plochu bočních oken. Linky z profilu napovídají snahu udržet sportovní charakter. Zadní světla se na první pohled ničím neliší od G20 bez batohu na zádech. Sami znovu posuďte, jestli se vám nová trojka líbí a zda případně má smysl čekat na kombík.
Nové BMW 3 G20 bylo poprvé nafoceno v provozu. Nejde si ho nevšimnout, jen někteří možná neví, kam vůz zařadit
Kombi zatím můžeme vidět jen na uniklých patentových nákresech, i ty ale ukazují všechny podstatné odlišnosti
Zdroje: German Car Forum, Instituto Nacional da Propriedade Industrial
Bleskovky
- Tesla Cybertruck byla nafocena v Moskvě, její majitel se sankcím jen směje
2.5.2024 - Fisker oznámil, že koncem června zahájí masivní propouštění. Budete se divit, ale je to projev optimismu
1.5.2024 - Takhle by to dopadlo, kdyby se Škoda odvázala a pod hlavičkou RS nabídla skutečné sportovní auto
29.4.2024
Nejčtenější články
- Není to jen statistika. Vrcholné elektrické Mercedesy připravily majitele o 1,6 milionu během 2 let, teď stojí jako lepší Octavie
6.4.2024 - Ze Suzuki se stále víc stává japonská Dacie, v prodeji levně v novém udrží i velkou Vitaru
6.4.2024 - Pozadí fiaska Hertzu s elektromobily ukazuje, co firmu ke slepé sázce vedlo, proč tak krutě selhala
6.4.2024 - Nejmenší japonská automobilka stvořila další „staré auto z nového”, je to znovu jeden velký bizár
6.4.2024 - Tesla Cybertruck v aerodynamickém tunelu dostála image cihly, je horší než dekádu stará spalovací auta
6.4.2024
Živá témata na fóru
- audi A4 2023 2.0 tfsi 110kw , automat 05.04. 17:59 - Filip
- S větrem ve vlasech.... 05.04. 15:12 - pavproch
- Rychlodotazy 05.04. 15:07 - pavproch
- Politický koutek 05.04. 13:36 - řidičBOB
- Volkswagen obecne 05.04. 00:53 - mattonecz
- Onboard videa 05.03. 12:52 - řidičBOB
- BMW Divize 05.03. 08:37 - pavproch
- Octavia 3, golf, passat, leon, focus - benzín, cca 2016 05.03. 07:26 - petr_riha