Nové BMW M550i se postavilo končící M5 F10. Skončilo to dvojitým debaklem

 | 15 příspěvků | 13.10.2017 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený Max

takže když si to shrneme,.. | 13.10.2017 20:03reagovat
avatar

takže když si to shrneme, jste překvapení tím, že daleko univerzálnější model s podstatným výkonovým handicapem je na závodním okrhu pomalejší. I já jsem šokován!

Nepřihlášený CNN

Podstatne je, ze to skonci.. | 13.10.2017 20:52reagovat
avatar

Podstatne je, ze to skoncilo dvojitym 'debaklem', byt ten clanok o Skodovkach, skocni to dvojitym 'vitezstvim'. :-)

Nepřihlášený jojo!

pane Prokopec, chápu, není.. | 14.10.2017 11:01reagovat
avatar

pane Prokopec, chápu, není to Audi ( náskok techniky,které si krom podplacených novinářů nikdo nevšiml ), takže debakl dvou skvělých strojů....

Ale jedno pozitivum, ukazuje to na debilitu 4x4, zadní náho je zadní náhon, to je BMW, ne ty pseudo teréní auta do města. V česku je 4x4 modla, hlavně že ale všichni jezdí celý rok v lakýrkách, ale co kdyby napadlo 3 cm sněhu... Je třeba z hlupáků tahat peníze, tomu rozumím.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: pane Prokopec, chápu, není.. | 14.10.2017 14:14reagovat
avatar

A v ČR asi ani neprší, co.? Jinak hodne štěstí s benzinovým motorem nad 300 koni na zadek. To kdyz leje, jedete v pravým pruhu 100 a modlíte se, aby jste neulitl. S Xdrive valite plny plyn porad pryc. Mel jsme zadokolku i 4kolku, takze vim o cem mluvím. Zadokolka je sranda a lepsi nez xdrive, ale jen kdyz je hezky,

Bohužel.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený CNN

Reakce na: A v ČR asi ani neprší, co... | 14.10.2017 15:30reagovat
avatar

Yoyo, kde prsi, je to na nemeckej dialnici v pravom prude 100km/h jeden bavor za druhym. ;-) Uz to nehul. :-)

Nepřihlášený jojo!

Reakce na: A v ČR asi ani neprší, co... | 14.10.2017 21:11reagovat
avatar

Ale pane..., 40 let jezdím se zadním náhonem, střídám BMW a MB, i pár Porsche bylo. Auta nad 300 koní jsou pro mě standard, ale v dešti jezdím zásadně kolem 100km. Mysletsi, že 4x4 vás spasí je znamení:). Naopak 4x4 je tupé auto s výrazně vyššími náklady a pro běžného řidiče zcela k ničemu. Argument deště je fakt k smíchu...

Nepřihlášený mz

4x4 to neurveš :-)) | 15.10.2017 09:25reagovat
avatar

4x4 to neurveš :-))

Nepřihlášený jojko

Reakce na: A v ČR asi ani neprší, co... | 15.10.2017 09:28reagovat
avatar

ale pane! Jazdím celoročne s rwd cez 300PS a nevidím v tom problém.

Problém bude asi u teba keď potrebuješ 4x4

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Flash

Reakce na: ale pane! Jazdím celoročne.. | 15.10.2017 16:54reagovat
avatar

Jezdit se dá celoročně i s 500 hp na zadku, ale ten výkon je ti většinou na dvě věci, protože za snížené adheze ho prostě nevyužiješ.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený jojo!

Reakce na: Jezdit se dá celoročně i s.. | 15.10.2017 20:00reagovat
avatar

Pán je zřejmě teoretik, nech tyhle věci dospělým klukům a dál brousi nějaký werk t třetí ruky. K M5 ses ani nepřiblížil a aktuální auta třídy E a 5 jsi viděl tak leda v katalogu. Miluju tyhle týpky rozdávající moudra o 500 k...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Martin

Sorry jako 2tuny má dodávk.. | 15.10.2017 23:16reagovat
avatar

Sorry jako 2tuny má dodávka a ne sporťák. To je akorát lokomotiva na dálnici nebo široký okruh, jinak je to zmítající se velryba, kterou předjede kde co s polovičním výkonem a POLOVIČNÍ VÁHOU !!!

Nepřihlášený Martin

A k 4x4 hlupákům - 4x4 má.. | 15.10.2017 23:19reagovat
avatar

A k 4x4 hlupákům - 4x4 má stejné brzdy jako ostatní auta = rozjet na silném mokru to sice jde, ale nad 100km/h udělá to udělá jen hlupák ...

Nepřihlášený Flash

Reakce na: Pán je zřejmě teoretik, ne.. | 15.10.2017 23:29reagovat
avatar

Prostým faktem je, že auta v kategoriích vyšší střední a luxusní třída se u výkonů nad 300 hp kupují v drtivé většině jako 4x4 právě z důvodů, které jsem popsal.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Martin

Hahaha 100kmh v pravym pru.. | 16.10.2017 13:55reagovat
avatar

Hahaha 100kmh v pravym pruhu....kolego a to vis ze treba xdrive od 140kmh uz nefunguje a sypes si to zadnim nahonem?? A to neni jen u tohoto systemu... duvod proc se kupuji 4x4 je brutalni marketingova masaz.. 5 let jezdim celorocne 470hp zadokolkou, jezdim alpy atd.... nikdy jsem nezapadl...ono to chce totiz pouzivat to co je nad krkem... ted jsem si poridil V250 a taktez zadokolku.... bydlet na horach ci vice sever od CR muzem se o tom bavit jinak je to pro me tahani zbytecnejch x desitek tisic za neco co vyuziji mozna par dni v roce.....servisni naklady neberu v potaz

Nepřihlášený jojo!

Reakce na: Prostým faktem je, že auta.. | 16.10.2017 18:41reagovat
avatar

A kdes na to přišel, na 4x4, z létaku AUDI? V Německu se ti s tím názor jak v BMW, tak v MB vysmějí.

Jak níže píše kolega, všichni ti zdejší zastánci 4x4 u sedanů o tom vědí kulový! Jen náklady a problémy. Ale marketing v česku jede.... Asi jako že SUV je lepší, protože je z něho lepší výhled!!!

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše