Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Peugeot 308 Sedan 2017: nový kompakt sází na turba a prostor vzadu
25.4.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Další sedan pro Čínu dostal do vínku platformu EMP2, se kterou spojí 1,2litrový nebo 1,6litrové motory. K mání bude automat i manuál.
Peugeot před pár dny odhalil nový strategický plán Push to Pass, jehož součástí je i kapitola nazvaná „China: Blue Upper.” Ta počítá s Čínou jako jedním ze zásadních trhů, kde se francouzská automobilka ve spolupráci se značkou Dongfeng chce stát jedním z deseti nejprodávanějších výrobců. Plán přitom počítá s pětiletým časovým horizontem, pročež již na sklonku dekády uvidíme, zda se Peugeotu jeho úsilí podařilo.
Důvod, proč o tom zde mluvíme, byl aktuálně odhalen na autosalonu v Pekingu v podobě nového modelu 308 Sedan. Právě tento vůz by měl být v útoku na čínský trh jedním ze zásadních želízek, přičemž počítá s modulární platformou EMP2. Jde ovšem o kratší provedení než v případě nového Citroënu C6, ačkoliv oproti evropskému hatchbacku by měla dorazit architektura s prodlouženým rozvorem.
Kromě odlišných dimenzí dostane Peugeot do vínku také méně objemné agregáty, v jejichž případě se počítá s 1,2litrovým nebo 1,6litrovým objemem. U prvního zmíněného motoru je turbodmychadlo jistotou, ve druhém případě dorazí jak atmosférická, tak i přeplňovaná jednotka. K dispozici pak bude i manuální či automatická převodovka, obě však dostanou na starosti jen přední kola.
Více informací by mělo dorazit blíže k letnímu zahájení prodeje, pročež aktuálně jen dodáme, že interiér počítá s dotykovou obrazovkou uprostřed centrální konzole. Ta je pak sice natočena směrem k řidiči, na sportování ovšem zapomeňte. Zde bude hlavní roli hrát bohatá standardní výbava a prostor na zadních sedadlech daný použitím prodloužené platformy.




Nový Peugeot 308 Sedan dorazí na čínský trh v létě, k mání bude s 1,2litrovým a 1,6litrovými motory
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Příplatkové karbonové stěrače na Porsche 911 jsou výsměch v době, kdy auto s faceliftem nabralo 82 kilo jako nic
před 9 hodinamiMožná bude stačit málo, aby se z designově katastrofálních nových Mercedesů stali krasavci
dnesLevnější verze nových Mercedesů dají ostatním lidem na palubě jasně najevo, jak moc jste na nich šetřili
9.9.2025
Nejnovější články
„Prvním pravidlem byznysu je dělat to, co chce zákazník,” říká šéf Škody. Takže nabídne víc nechtěných elektromobilů, to dá rozum
před 6 hodinami„Designové návrhy od AI jsou z 99 % na ho...,” prohlásil šéfdesignér Mercedesu. Copak asi říká na ty svoje?
před 7 hodinamiPříplatkové karbonové stěrače na Porsche 911 jsou výsměch v době, kdy auto s faceliftem nabralo 82 kilo jako nic
před 9 hodinamiMuselo to přijít: Škoda zvažuje, jestli zařízne spíš Octavii, nebo skončí Superb
před 10 hodinamiKdyž už, tak už: Ford ohlásil svou už 110. letošní svolávací akci. Týká se skoro 1,5 milionu aut, firma o problému ví už 10 let
dnes
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 09.11. 22:21 - Spectral
- Policejní kontroly a měření 09.11. 20:32 - řidičBOB
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 09.11. 11:38 - řidičBOB
- Dříve M135i, nyní ///M2 09.10. 18:19 - Vrooom
- BMW Divize 09.09. 14:47 - pavproch
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 09.08. 20:47 - řidičBOB
- Mercedes - auto pro masy 09.08. 18:59 - řidičBOB
- Onboard videa 09.08. 16:14 - řidičBOB