Slováci postavili do sprintu dieselové SUV a sporťák. Výsledek je skoro smutný

 | 109 příspěvků | 13.12.2017 Mirek Mazal
Reagovat

Nepřihlášený N

Jedna věc je bezduchou kra.. | 13.12.2017 21:29reagovat
avatar

Jedna věc je bezduchou krabici a druha opravdu sexy kočku se super zvukem a pořad se usmívat, vše je otázka volby.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený franta

asi takto https://www.y.. | 13.12.2017 21:35reagovat
avatar

asi takto

https://www.youtube.com/watch?v=V12C6xuMwmE

Nepřihlášený bob

kolik žralo Audi a kolik A.. | 13.12.2017 21:53reagovat
avatar

kolik žralo Audi a kolik Alfa ?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jim

Je to k ho*nu. Asi jako uj.. | 13.12.2017 22:12reagovat
avatar

Je to k ho*nu. Asi jako ujetý Amíci. Ve sprintu to trhá asfalt a v první zatáčce vyletí do pole.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Co je na tym smutnýho, dyť.. | 13.12.2017 22:17reagovat
avatar

Co je na tym smutnýho, dyť je to jemom prdel, čur?ku

Nepřihlášený Alfista 156

Článek totálně o ničem, sr.. | 13.12.2017 22:20reagovat
avatar

Článek totálně o ničem, srovnávat tyhle dvě auta je nesmysl všech nesmyslů, každé je namířené na úplně jinou stranu zájemců

Nepřihlášený Miroslav Nový

Srovnáváte Davida s Goliáše.. | 13.12.2017 22:21reagovat
avatar

Srovnáváte Davida s Goliášem!

Nepřihlášený theIDDQD

To video snad ani nikdo ne.. | 13.12.2017 22:22reagovat
avatar

To video snad ani nikdo nemůže brát vážně...srovnání naprosto o howně... ta OOOO je 4x4 alfa zadokolka... a hlavně ve videu je ve zlomku vteřiny vidět rychlost 232Km/h... a na konci... TO JAKO VÁŽNĚ ??? přes tu čáru jedou kolik ?? 60Km/h a ještě k tomu mi přijde že ta Audi BRZDÍ!!!

Nepřihlášený Uxhruztfjijn93gh1hk

Co je smutné, že někdo p.. | 13.12.2017 22:41reagovat
avatar

Co je smutné, že někdo píše tak stupidní články. Výsledek závodu mohl překvapit jen naprostého ignoranta.

Nepřihlášený Dierest

Srovnání benzín vs. diesel.. | 13.12.2017 23:02reagovat
avatar

Srovnání benzín vs. diesel je na místě, ALE pouze v tom případě jsou-li si rovni. Tento článek je totálka k ničemu(k HOVNU) a tím jsem skončil!!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Martin Nečásek

kdo si zaplatil tuhke rekk.. | 13.12.2017 23:15reagovat
avatar

kdo si zaplatil tuhke rekkamu

....

Nepřihlášený CNN

Mile autoforum. Riesenie j.. | 14.12.2017 02:46reagovat
avatar

Mile autoforum. Riesenie je jednoduche. Kupte si Teslu. ;-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený VR

blbci slovenští..srovnávat.. | 14.12.2017 05:48reagovat
avatar

blbci slovenští..srovnávat 4x4 se zadokolkou na vlhku či mokru...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený JB

Souhlasím s řadou zde kome.. | 14.12.2017 07:29reagovat
avatar

Souhlasím s řadou zde komentujících. Nevím co je na tom smutného, když se srovnávají auta s 0,1s rozdílným zrychlením 0-100km/h. Výsledek se dal čekat. To je jako srovnávat jestli je lepší pečeně se šípkovou nebo se zelím :D Když na to dnešní technika má tak ať si SUV klidně jezdí 500 km/h. Spíš by se většina majitelů měla naučit parkovat, stát přes tři parkovací místa, nebo v prostřed ulice není žádná machrovina!!!

Nepřihlášený Tom

Hezká kravina. Bohužel kvůl.. | 14.12.2017 08:12reagovat
avatar

Hezká kravina. Bohužel kvůli jedné stupidní Q7 s osmihrnkem musí koncern vyrobit asi tak 20.000 škodovek s litrovou atrapou motoru o třech válcích, aby se aspoň trochu "vešel" do Eurotabulek. Děkujeme tedy Audi za její přiblblá monstrauta pro Blondýny a cápky s malym ...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Alien

Reakce na: Hezká kravina. Bohužel kvůl.. | 14.12.2017 08:19reagovat
avatar

Maleho ho mas sam blbe :-) ten osmihrnek je alespon poradnej motor a ne ty oturbene 3 hrnky co stezi vydrzej 150 000 km

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

všichni ste čuráci | 14.12.2017 08:31reagovat
avatar

všichni ste čuráci

papy

Reakce na: Hezká kravina. Bohužel kvůl.. | 14.12.2017 08:44reagovat
avatar

Na vine nie je audi, že musí platiť pokuty za koncernové emisie, ani tí čo si to kupujú, ale EU!!! že takú sračku vymyslela a vynucuje. Rozmýšľaj, kam smerovať svoj hnev.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený na hubu

Reakce na: blbci slovenští..srovnávat.. | 14.12.2017 08:50reagovat
avatar

sam jses blbec, co to ma spolecne s tim, ze to testovali Slovaci? Zakomplexovanej zmrd.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Tom

Reakce na: Maleho ho mas sam blbe :-).. | 14.12.2017 08:56reagovat
avatar

Netvrdím opak, k zamyšlení je, že 20.000 ostatních tragiků jezdí v trojhncích, zatímco Blondýny a Euroůředníci maj V8, V10 v podobně obludnej monstrautech. Viz poučení VW Amarok - voni to nechtěj? No tak jim tam teda tu V6 dejte! A to je pracovní auto, který má "tahat". Q7 je samohon pro egomaniaky.

Nepřihlášený Tom

Reakce na: Na vine nie je audi, že mu.. | 14.12.2017 09:03reagovat
avatar

Nesměruji svůj hněv. Lidé, kteří si zvyšují společenskou váhu obřími vozy s nesmyslným motorem (typicky Blondýna po městě, státní papaláš, apod.) jsou mi spíše k smíchu. Nejvíce, když se snaží zaparkovat. Bohužel v pracovních autech, kde by člověk čekal výkonný motor na "tahání" už nic než čtyřhrnek nemůže být, protože EU. Tak teď potkáváme stále více amerických Pick-Upů. Super, snad se s realitou neseznámení Euroinženýři zamyslí.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený pepazdepa

někdo nepochopil, že sport.. | 14.12.2017 09:12reagovat
avatar

někdo nepochopil, že sportovní vozy nejsou o zrychlení. ikdyby audi udělalo 60 ti válec se zrychlením za jednu vteřinu, nikdy to nebude sporťák

Nepřihlášený Marcel Svoboda

Tak záleží v prvé řadě na.. | 14.12.2017 09:41reagovat
avatar

Tak záleží v prvé řadě na objemu.Kolik je zdvihový objem SUV a kolik Alfy? Alfa je sice lehčí,ale má o dost menší objem motoru.Takže zase poměr výkon,váha.A to je rozhodující.Proto nevidím na tom nic smutného.Ba naopak,že David Goliáši stačí a ještě ho udolal.

Nepřihlášený KoJaK

Reakce na: Hezká kravina. Bohužel kvůl.. | 14.12.2017 09:46reagovat
avatar

:D :D :D :D lépe bych AUDI a koncern všeobecně nevystihl!!! Díky! :)

Nepřihlášený Stan

Tím cílem projely auta max.. | 14.12.2017 09:52reagovat
avatar

Tím cílem projely auta max 50 km/h

Nepřihlášený Freki

Já jsem se na to video nao.. | 14.12.2017 09:55reagovat
avatar

Já jsem se na to video naopak podíval rád. Oboje se bohužel nazývá automobil. Alfa je neskutečně nádherná a Audi vedle ní vypadá jak hovnocus. A že dokáže ten hnus v přímce porazit je jen třešničkou na dortu. Jak by asi dopadlo Toybaru nebo Miata? Nebo místo 4C vzít 8C a zase to dopadne jinak.

Nepřihlášený hemk

Reakce na: sam jses blbec, co to ma s.. | 14.12.2017 11:10reagovat
avatar

Narvi si ty svoje zkurveny cobolaky treba do prdele ty hajzle jeden!!! Tahni jim kourit kokoty od hoven, kdyz je tak milujes, tady drz tlamu!!! Svine slovensky

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený kolemjdoucí 2

Reakce na: Nesměruji svůj hněv. Lidé,.. | 14.12.2017 11:45reagovat
avatar

Uvědom si jednu podstatnou věc: U té příslovečné blondýny tak promlouvají geny - ona sice zpravidla neví proč, ovšem podvědomě cítí (a správně) že větší auto se rovná větší pasivní bezpečnost - takže ho zvolí prostě a jednoduše z důvodu ochrany potomstva. To je celé - můžete se tomu smát jak chcete, ale svůj důvod to má, a je to ve skutečnosti zatraceně dobrý důvod.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený haha

Reakce na: Narvi si ty svoje zkurveny.. | 14.12.2017 12:15reagovat
avatar

Ted jsi se svym vyjadrenim teprve ukazal, IQ tykve :oDDD Hadal bych te na nejakeho z ucnakem, zamestnanec komunalnich sluzeb (nebo neco podobneho) plat tak max kolem 20brutto, nestastny ze sveho zivota, prides domu, doma skareda zena, das pivo, pupek uz prerostl hranici kdy jsi jeste videl na sveho uz i tak malinkateho, ktery uz ani nepamatuje dobu kdy naposledy stal. Asi nejsem moc mimo, ze... Ale to je jedno, nemusis odpovidat, aby ti nepraskla zilka na cele. Stejne to uz cist nebudu. Hni si dal kde jses.

Nepřihlášený marek

Reakce na: Mile autoforum. Riesenie j.. | 14.12.2017 12:19reagovat
avatar

Tesla je sra*ka!

Nepřihlášený Tom

Reakce na: Uvědom si jednu podstatnou.. | 14.12.2017 12:19reagovat
avatar

Hm, logikou Blondýny viděno - větší = bezpečnější.

No těbůh, netěšim se na to, až některá z bezpečí hledajících samiček objeví TATRU, ty pancéřovaný vojenský jsou přece nejbezpečnější ... :-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Fredfre

Mám nejlepší auto na světě,.. | 14.12.2017 12:42reagovat
avatar

Mám nejlepší auto na světě, Oktavii 1.2tsi a pevně věřím že bych je rosekal oba

Nepřihlášený

audi je pre krabica pózero.. | 14.12.2017 12:45reagovat
avatar

audi je pre krabica pózerov, alfa mu to natrela

Nepřihlášený kolemjdoucí 2

Reakce na: Hm, logikou Blondýny viděn.. | 14.12.2017 13:27reagovat
avatar

Jaký je prosímtě přesný obsah sdělení ve tvé replice?

Mám z toho pocit že jsi se snažil o nějakou urážku, snad se pletu... ovšem pokud se nepletu, tak v takovém případě by se ti mohlo snadno stát že se zařadíš až pod tu skupinu, ktero se možná snažíš zesměšnit...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Tom

Reakce na: Jaký je prosímtě přesný ob.. | 14.12.2017 13:36reagovat
avatar

Ale to snad ani ne.Jen nepřipadá mi rozumné jezdit v "tancích" a mít pocit bezpečí na úkor druhých.

Pokud toto monstrum (Q7) do někoho drcne, nedejbože ve feldě či fabce, je mrtvej. Asi největší pocit bezpečí mi přináší vyježděnost, schopnost předvídat. To ale v autoškole nekoupíš. Tlustoauta naopak přinášejí pocit všemohoucna, a pak se nestačíš divit. Pokud teda včas uhneš.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Freki

Reakce na: Jaký je prosímtě přesný ob.. | 14.12.2017 13:44reagovat
avatar

Nehledej v reakcích co tam není. A taky se trochu obávám, že tyto blondýny jednou objeví Maraudera.

Většinou jim ty auta stejně platí chlap. Tak by mohl mít mozek. Mimochodem už je to pár let, kdy to kamarádova pipka vzala v X5 přes svodidla a několikrát přes boudu. Tehdy taky tvrdil něco o větším bezpečí a velkém autě.

A za poslední půl rok si dva známý pořídili místo osobáku Trafica a možná je to lepší řešení než SUV. Když chce převeze i 9 lidí. A projede skoro to samé. Pro bohatší Transporter nebo Vito.

Nepřihlášený Patrik

Dobrý den , Nechci byt.. | 14.12.2017 14:11reagovat
avatar

Dobrý den ,

Nechci byt drzí ,ale nejste tak trochu blbečkove nikde nepíšete jaky auta máji parametry a pokud se jedna o audi S tak věřím že výkonnostně je nad Alfou ktera ma motor 1750 turbo benzin 237koni na 110 kg , tohle není úplně fer porovnaní tady mě to smrdí spíše propagaci Audi .Ten kdo psal članek byl tak trochu pako takto teda za mě .

Nepřihlášený Patrik

tak ted jsem se koukl na p.. | 14.12.2017 14:18reagovat
avatar

tak ted jsem se koukl na parametry te audi a to 320 kW (435 koní) , co se tu kurva natrasate že ta alfa s 177 kw vyhrala jen tak tak to je fakt smutne a vahově je 1050 kg tohle opravdu smrdí reklamou !!!!! tohle je moooooc špatně ten kdo to psal je za mě kreten co nejednal fer !!!

Za mě je zazrak že vyhrala a rikato jen to že ty kroužky jsou jen pro teploušky !

Nepřihlášený Provo

Njn, je to smutné, Audi st.. | 14.12.2017 14:23reagovat
avatar

Njn, je to smutné, Audi stačí postavit proti sporťáku Alfy SUV krabici, nedejbože kdyby Audi postavilo proti tomuto prdítku třeba R8.

Nepřihlášený kolemjdoucí 2

Reakce na: Ale to snad ani ne.Jen nep.. | 14.12.2017 14:30reagovat
avatar

S tím nelze než souhlasit, ovšem zaprvé to asi nelze generalizovat podle pohlaví - ve všech skupinách, ať už je sestavíme podle libovolných kritérií, budou různě schopní řidiči, a za druhé - řeč byla o důvodech VÝBĚRU auta - původně jsi mluvil o "papaláších a blondýnách" a na to jsem navázal s poukázáním, že u "blondýn" ten výběr není nic divného nebo "jen kvůli zvýšení společenské prestiže", ale naopak racionální výběr a lze ho pochopit celkem snadno; že ty vozy některé z nich následně neovádají dostatečně bravurně jsem nikde nerozporoval, ovšem třeba u těch politiků bychom nejspíš došli ke stejnému zjištění, a ne jen u nich.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Tom

Reakce na: S tím nelze než souhlasit,.. | 14.12.2017 14:39reagovat
avatar

Jo, máš pravdu. Problém není ta Blondýna, ale to auto.

Někde jsem vyčet, že automobilky nejsou schopný dodržet 95g CO2. Není se čemu divit, reklama na nový auto je jedině na "skvělé, výkonné SUV pro rodinu". Tak ať se pak nedivěj, že ty aerodynamicky nevhodný pixly lidi kupujou. Připadá mi, že marketing automobilek vráží nůž do zad ekonomům těch samých automobilek. A vývojáři se můžou strhat. Cesta do pekel. Amen.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jiří

Proč v závodu nebyla zahrn.. | 14.12.2017 14:56reagovat
avatar

Proč v závodu nebyla zahrnuta například Škoda Octavia RS III TDI v čipu, porazí na okruhu kdejaké supersporty za zlomek ceny, prostě kluci z Mladé Boleslavi ví jak na to. A ta nová Fabia R5 bude prohánět kdejaké hot hatche na okrskách.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Tom

Reakce na: Jo, máš pravdu. Problém ne.. | 14.12.2017 15:01reagovat
avatar

Proč jsem se zapojil do dikuze : U nás v ulici bydlí dáma, užívající "vůz se čtyřma kolečkama". Kdykoli dorazí a parkuje, je to jako sledovat Chaplinova Diktátora. Člověk se směje, ale kdesi vzadu v hlavě ho mrazí hrůza. Je to titěrná paní kolem 50kg, v tom autě není vidět, že by něco viděla ona, o tom se dá spekulovat. Takže cokoli bude těsně vedle auta má smůlu. Mohla by přejet vlastního psa, děti, manžela, ... a pochybuju, že by si toho všimla.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený kolemjdoucí 2

Reakce na: Jo, máš pravdu. Problém ne.. | 14.12.2017 15:03reagovat
avatar

Tak je to o pohodlí takové auto... taky jsem to nejdřív nechápal, ale jelikož stejně jako všichni ostatní taky nemládnu a záda už se též začínají ozývat, tak už to celkem chápu, i mě by se líbilo něco vyššího (a ani by to nutně nemuselo vítězit ve zrychlení na jakoukoliv vzdálenost). Nemůžou ani nic jiného očekávat, když populace pomalu stárne... Jinak toto je typický problém všech sociálních inženýrů - oni by chtěli měnit svět, ale výhradně podle svých potřeb a potřeby druhých okázale ignorují.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený kolemjdoucí 2

Reakce na: Proč jsem se zapojil do di.. | 14.12.2017 15:07reagovat
avatar

V tomto případě je pochopitelné že se ti to nelíbí, ale jednak je to extrém, za další není v principu správné generalizovat podle jednoho případu, a za třetí se problémy mají řešit tam, kde vznikly - obávám se, že taková paní by "excelovala" v jakémkoliv autě, a proto by pozornost asi měla být zaměřena směrem k autoškolám, protože tam bude patrně původ toho problému.

Nepřihlášený Tom

Reakce na: Tak je to o pohodlí takové.. | 14.12.2017 15:21reagovat
avatar

Tak o zádech mi něco povídej... Jezdím autem denně, protože musím. A jsem ukrutně rád, že existujou výškově stavitelný sedačky, tempomat, vyhřejvání. Kdybych si občas při dlouhý cestě nezměnil pozici nohou a výšku posedu, tak z už auta nevylezu...

Jsem už prostě dědek na odpis. To mám z toho, že furt dřepim v autě nebo za klávesnicí! :D

Nepřihlášený PepaSFI

vánoční přání: "Já bych se.. | 14.12.2017 15:22reagovat
avatar

vánoční přání: "Já bych se chtěl někdy svézt v naftovým kombíku" No ale protože pár naftových jehovistů znám, věřím že by se někdo takový našel. pak by mohl postávat u toho auta, tvářit se jak Mussolini a řešit jak by to šlo vočipovat, zatímco alfista by někde dováděl v kopečkách vysmátej kolem celý hlavy.

Nepřihlášený Vik

Reakce na: Hezká kravina. Bohužel kvůl.. | 14.12.2017 15:35reagovat
avatar

Nechápu co máš proti SUV, terénním vozům a osmihrnkům....A nebo že by závist? Tak nezáviď a víc makej ať se konečně svezeš v autě, podotýkám v autě!!!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Tom

Reakce na: Nechápu co máš proti SUV,.. | 14.12.2017 15:44reagovat
avatar

Tak proti terénním vozům a osmihrnkům nemám vůbec nic.

Nepřihlášený theIDDQD

Reakce na: Maleho ho mas sam blbe :-).. | 14.12.2017 15:50reagovat
avatar

Ano je to pořádnej motor ... Jenže právě proto aby tam ten motor mohl vůbec bejt, musí koncern prodat aspoň 20tis. litrovejch křápů aby naplnil eurotabulky tvle... kdyby neprodal křápy, nebyl by osmihrnek :-)

Nepřihlášený LA_BOY

Kokoti měli říct narovinu.. | 14.12.2017 16:28reagovat
avatar

Kokoti měli říct narovinu že Octavie RS TDI je vyprodaná. Srovnávat tyhle auta? Proč? Kdo by si to koupil? Raději si počkám na Octavku.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Petr

Reakce na: Kokoti měli říct narovinu.. | 14.12.2017 16:32reagovat
avatar

Na Oktávku v RS se čeká půl roku, takže proto zde nemohla být. Holt na nejlepší rodinný sporťák se stojí fronty!

Nepřihlášený kozyčka 5

sedím si ve svým nákladním.. | 14.12.2017 17:21reagovat
avatar

sedím si ve svým nákladním Mercedesu sprinter ,postaví se vedle mne na světle přizdisráč s octávkou .jako že bude závodit. plakali jsme s kamarádem smíchy ,když se nás na zelenou pokoušel předjet ,dostal nádherný nátěr a pár topolánkovských pozdravů k tomu.

Nepřihlášený kozyčka 5

a to jste Pepíci neviděli.. | 14.12.2017 17:22reagovat
avatar

a to jste Pepíci neviděli ,co umí dodávka

Nepřihlášený kozyčka 5

Reakce na: Kokoti měli říct narovinu.. | 14.12.2017 17:23reagovat
avatar

octavia je velmi nepohodlná krabice ,nedoporučuji.

Nepřihlášený kozyčka 5

Reakce na: kolik žralo Audi a kolik A.. | 14.12.2017 17:26reagovat
avatar

koho zajímá spotřeba? moje audi 1,8 T si vezme 17 litrů ale zase je legrace

Nepřihlášený kozyčka 5

čtyřkolky jsou prima hlavn.. | 14.12.2017 17:29reagovat
avatar

čtyřkolky jsou prima hlavně na hory a předjíždění trotlů s leťnákama v břečce

Nepřihlášený kozyčka 5

přemýšlím jestli koupim su.. | 14.12.2017 17:33reagovat
avatar

přemýšlím jestli koupim subaru nebo alfu a nemůžu se rozhodnout zde jsou motory ještě v pořádku

Nepřihlášený

Reakce na: kolik žralo Audi a kolik A.. | 14.12.2017 17:34reagovat
avatar

audi 15 litrů plynu a alfa 6 litrů benzínů

Nepřihlášený SR

ZRUŠTE DISKUZE TADY... | 14.12.2017 17:35reagovat
avatar

ZRUŠTE DISKUZE TADY...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený kozyčka 5

hlavně kroutíci moment Pep.. | 14.12.2017 17:36reagovat
avatar

hlavně kroutíci moment Pepíci je potřeba porovnat

Nepřihlášený kozyčka 5

moje elektrokolo jede 40 k.. | 14.12.2017 17:37reagovat
avatar

moje elektrokolo jede 40 km za hodinu ,motor 750w, bez problému na rozjezdu předjedu i audi

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený kozyčka 5

Reakce na: Srovnání benzín vs. diesel.. | 14.12.2017 17:40reagovat
avatar

nový superb je tragický, udrncaný až hrůza a ten nekultivovaný motor mne drtí

Nepřihlášený kozyčka 5

Reakce na: Jedna věc je bezduchou kra.. | 14.12.2017 17:42reagovat
avatar

jenže audi umí jezdit po poli ,proto si ho také lidé kupují

Nepřihlášený kozyčka 5

Reakce na: ZRUŠTE DISKUZE TADY... | 14.12.2017 17:44reagovat
avatar

ferko, choď si hrát s kačerom

Nepřihlášený kozyčka 5

Reakce na: Jedna věc je bezduchou kra.. | 14.12.2017 17:45reagovat
avatar

jedna slépka od nás jezdí v SSang Yong ,to je velké jak 2 audi

Nepřihlášený kozyčka 5

Reakce na: Proč v závodu nebyla zahrn.. | 14.12.2017 17:47reagovat
avatar

berou se pouze plnokrevníci, oktávka je žebřiňák

Nepřihlášený Martin

Před čsem byla podobná rec.. | 14.12.2017 18:40reagovat
avatar

Před čsem byla podobná recenze Volvo XC90 s elektro pohonem T8 proti Ferrari.... No a výsledek byl na rozjezdu....Volvo vyhrálo opravdu víc jak o celé auto. Asi tak...

Nepřihlášený Petr

Reakce na: Maleho ho mas sam blbe :-).. | 14.12.2017 19:04reagovat
avatar

Přemýšlej nad tím co psal, než něco odpovíš.

Nepřihlášený PepaSFI

Reakce na: moje elektrokolo jede 40 k.. | 14.12.2017 19:16reagovat
avatar

no vzhledem k tomu že asi nikdo nemá potřebu závodit s pedálovým upachtěncem co si potřebuje něco dokazovat, tak tomu i věřím. A pokud to kolo jede 40 kmh, pak je jeho provoz na veřejných komunikacích nelegální.

Nepřihlášený david.senkyrik

Rychlost NEROVNÁ se schopn.. | 14.12.2017 19:42reagovat
avatar

Rychlost NEROVNÁ se schopnosti v přímém směru. Schopnosti v přímém směru (zrychlení a ta nejméně důležitá věc z hlediska rychlosti auta > max. rychlost) tvoří nejvíce 10% rychlostních schopností auta.

Rychlost ROVNÁ se okruh a zatáčky. Supersporty (tato alfa je spíše "jen" sportovní vůz, než supersport) jsou stavěny na jízdu po rychlých okreskách a okruzích NE na rovinky.

Alfa Romeo 4c je pochopitelně mnohem rychlejším vozem, než toto SUV, protože rychlost na rovince = max. 10% rychlostních schopností auta.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený HORIMIR

Když už srovnání tak jej m.. | 14.12.2017 19:58reagovat
avatar

Když už srovnání tak jej měli udělat důkladné, nejprve sprint a pak okruh, jenomže na to jsou už moc hloupí.

Nepřihlášený

Reakce na: moje elektrokolo jede 40 k.. | 14.12.2017 21:23reagovat
avatar

Jako by nestačilo, že si tu plácaj játra škodofilové a VAG onanisti, už tu blejou i zajebaný pumpičkáři. Běž si psát na auto*mat, nebo jak se ten Váš web jmenuje.

Nepřihlášený diesel

Moc bych ten diesel nevyta.. | 15.12.2017 11:42reagovat
avatar

Moc bych ten diesel nevytacel, zanese se vstrikovac a motor spadne do nouzaku.

Nepřihlášený Kolemjdoucí

Reakce na: Rychlost NEROVNÁ se schopn.. | 15.12.2017 13:04reagovat
avatar

Panebože ty jsi kokot :)

Že tě tady pořád baví dělat ze sebe kreténa.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Zdraví rozum

Nechápu proč autor napíše.. | 15.12.2017 13:12reagovat
avatar

Nechápu proč autor napíše do nadpisu,ze výsledek je skoro smutný. Asi je fanda Audi... srovnávat osmiválec se ctyrvalcem může jen opravdovej kretén:-D ať příště porovná Tatru 815 se škodou 120, zcela určitě ho překvapí kdo vyhraje. Kkt slovenskej

Nepřihlášený M.Š.

Reakce na: Maleho ho mas sam blbe :-).. | 15.12.2017 17:08reagovat
avatar

Aby jste se z těch SUV nepotento....zvlášť ty traktorový diesly.Začalo se psát,že těm traktorům vadí krátké a pomalé jízdy a hle,kdejakej debil,stojící před obchodem, nechá vrčet traktor,aby se mu zimou nezasek.Blondýny a slepice zase své SUV ráno než vyjedou s děckem do školky,nechají vrčet toho trachtora,aby se zahřál a sedadla byla teplá,no nahladily by si pipinu.....ale kdo má čuchat ten terachtorový smrad.

Nepřihlášený kolemjdoucí 2

Reakce na: Panebože ty jsi kokot :).. | 15.12.2017 18:22reagovat
avatar

Asi je čas na registraci jak tak koukám, a taky na to aby ten augiášův chlív tady někdo konečně vykydal.

Nepřihlášený Hrd

Audi jednoznačně vítězem!.. | 15.12.2017 19:16reagovat
avatar

Audi jednoznačně vítězem! V produkci kouře z výfuku!!! Nezklamal, dýzl zasranej. Rudolfa Diesela měli oběsit za genocidu rakovinou.

Nepřihlášený sara.cls

Nechápu, proč se tady najd.. | 15.12.2017 19:17reagovat
avatar

Nechápu, proč se tady najdou tací, kteří mají potřebu pomlouvat SUV ( neměnila bych, máme H. H2 a X6- je to krásné svezení a cítíte se jako v obýváku a podle mě auto má mít sílu- ne 3válec! ) a Audi je skvělá značka s historií... nechápu zlé reakce... a parkování? kolikrát parkují právě staré sr.čky přes dvě místa a já pak musím také stát mimo čáry, jinak bych nevylezla, to auto pak odjede a já pak vypadam jak pi.. takze to si taky odpusťte někteří chytráci ... jinak k článku, je svým způsobem hovadina porovnávat tyhle dvě auta, ale se ne... ne? čau

Nepřihlášený JohnST

Reakce na: Je to k ho*nu. Asi jako uj.. | 16.12.2017 19:13reagovat
avatar

Audi Q7skusali na okruhu a malo lepsie casy ako sportove volvo. Neviete o com hovorite. Len tarate na forach.

https://www.youtube.com/watch?v=8NNZrPYfxC8

Nepřihlášený Juraj

" To nám bez ohledu na cok.. | 17.12.2017 10:33reagovat
avatar

" To nám bez ohledu na cokoli přijde skoro smutné." ...co to je za debilna myslienka, co ste v redakcii retardovani? postavte si zavodny kamion proti Q7 a bude tiez smutne, ako 6tonovy kamion zdola Q7.

Nepřihlášený Jiří

na jednu stranu chápu auto.. | 17.12.2017 22:56reagovat
avatar

na jednu stranu chápu autora. Smutné se může zdát, že sportovní auto dnes už začíná být pomalejší než nesportovní mastodont. Zdá se to na hlavu postavené. Na druhou stranu na tom smutného nic není. Stačí si spočítat síly a váhy a je to jen pouhý fakt. Pouhá realita na které není nic k udivení. Spíš jde o to, že je na tom krásně vidět, jak většina lidí nechápe, co to vlastně sportovní vůz je a sporťák ke své podstatě a jádru věci nutně nepotřebuje obří newtonmetry, naopak mnohatunové monstrum ano. Proto dnes široká veřejnost je schopna označit octavii RS za sportovní auto. Bohužel. Že je dnes móda taková a lidem se líbí jezdit v obřích barácích je prostě tak. A žádnou logiku to nemá ať si říká kdo chce co chce. Ani s tou bezpečností to není až tak horké. Jde jen o módu nebýt pozadu za ostatními aby se mi nesmáli, že jezdím 10 let starým menším nemoderním autem. Lidi si to jen vždy snaží obhájit nějakými rozumnými argumenty. A není tak těžké to dokázat. Lidé dělají mnoho nebezpečných věcí a nikomu to nevadí, spíš naopak. Frajírek podnikatel, nebo luxusní dámička si rády zažijí adrenalin na padáku, nebo skok z mostu na laně, někdo vyleze na vysílač bez jištění a je frajer a pak odjedou ,,bezpečným,, monstrem aby se jim po cestě mezi ,,směšnými krabičkami,, nic nestalo. Co dodat více.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený kolemjdoucí 2

Reakce na: na jednu stranu chápu auto.. | 18.12.2017 06:26reagovat
avatar

S těmi sporťáky máš pravdu, s těmi SUV bohužel tak úplně ne - ony to totiž nejsou nepraktická auta, spíš naopak, takže falešně si to odůvodňovat není kdovíjak potřeba, ty důvody budou u většiny lidí pravé. Že se najde pár lidí kteří to mají jako nástavce na kdovíco a falešné důvody tudíž potřebují je nepochybné, ale to se týká každé kategorie aut (včetně toho elektra), ne jen vybrané - to je totiž o lidech, ne o autech, takže asi tak. Důvody mohou být různé, často bývají zdravotní - stárneme a SUV je pohodlné, nenamáhá tolik záda a kyčle, a to je prostě holý fakt který nikdo falešně neokecá. Osobně znám dokonce jednoho se svalovou dystrofií, u něj bylo SUV vyloženě nutnost - takový hezký důkaz (bohužel v nehezké věci), že to tak vážně funguje.

Jinými slovy a přímo k věci - jestli si globalisti myslí že všechny nacpou do krabiček typu i3 tak nenacpou, takto život prostě a jednoduše nefunguje.

S čím se ještě dá souhlasit je to, že je reálně udržitelná hmotnost takového vozu do dvou tun a není nutné jít výše, takže stačí klidně i benzínový dvoulitr se slabším přeplňováním, nemusí to být mamutí diesel.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Freki

Reakce na: S těmi sporťáky máš pravdu.. | 18.12.2017 09:55reagovat
avatar

Tím chceš říct, že v SQ7 bude pohodlnější cestování než v A8? Myslím, že to jsou pseudodůvody. SUV není v ničem praktické, je jako celoroční pneu. Snaží se dělat vše a nic neumí pořádně.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený řidičBOB

Reakce na: Je to k ho*nu. Asi jako uj.. | 18.12.2017 21:15reagovat
avatar

No, to asi těžko... Jste to auto viděl maximálně na tomhle videu, co?! A už jste expert...

Nepřihlášený kolemjdoucí 2

Reakce na: Tím chceš říct, že v SQ7 b.. | 18.12.2017 23:53reagovat
avatar

A proč zrovna SQ7? To je sportovně laděné SUV, asi těžko ho lze srovnávat s limuzínou.

Nebo jinými slovy, tím chci říci že cestování kategorií vozů SUV bude obecně určitě pohodlnější než cestování kategoriemi obvyklými před nástupem SUV (samozřejmě též obecně).

Když se ještě vrátím k těm extrémům co jsi záměrně zvolil, tak příklad z vlastního soudku - shodou okolností mám A6, S8 a BMW 7 vyzkoušené, nevejdu se pořádně ani do jednoho z nich, tedy pokud se nechci cítit mnoho kilometrů jako sardinka v konzervě. Do Q7 se pohodlně vejdu i s dostatečným prostorem okolo, přičemž podotýkám že to, jak se řidič ve voze cítí, má samozřejmě vliv na bezpečnou jízdu. Jako další z příkladů tu byl nedávno článek v bleskovkách o tom afričanovi, co se nemohl dostat z Lamborgini - to je dost podobný případ, akorát z opačného konce spektra.

Pořád chceš tvrdit, že pro SUV není klientela a všichni trpí sebeklamem?

Nepřihlášený Swan

Reakce na: Tím chceš říct, že v SQ7 b.. | 19.12.2017 00:30reagovat
avatar

Q7/SQ7 a A8 mají v podstatě shodný podvozek, natáčecí zadní nápravu, adaptivní vzduchové odpružení, víceprvek vpředu i vzadu, aktivní stabilizátory etc. Jediné v čem se liší je výška zdvihu kol při propružení, samozřejmě u SUV je vyšší než u limuzíny, takže na hladké a rovné německé dálnici budou pohodlné plus mínus stejně, na českém tankodromu bude SUV pohodlnější prostě proto, že má větší rezervy v propružení kol a dokáže tím pádem utlumit větší "dardy" od velkých výmolů. To okecat nejde. Takže limuzína díky nižšímu těžišti bude rychlejší v oblouku, ale na druhé straně nedokáže utlumit některé extrémní nerovnosti. Pokud někdo jezdí v ČR, tak je jasné, že často může upřednostnit pružící schopnosti SUV před limuzínou s její schopností o něco rychleji projet zatáčku.

Nepřihlášený stealth01

Reakce na: Tím chceš říct, že v SQ7 b.. | 19.12.2017 07:38reagovat
avatar

Zaprvé srovnáváš jinou kategorii aut. SQ7 je třídu pod A8. Zadruhé jezdil jsem jak v SQ7, tak starší, tak úplně novou A8. Nevím, co na to říct, stačí si SQ7 vyzkoušet. Třeba Dánsko a zpět. Garantuji ti, že nebudeš chtít vystoupit.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Tím chceš říct, že v SQ7 b.. | 19.12.2017 07:51reagovat
avatar

Jsem úplně v šoku z těch reakci. Mám takový dojem, že za pár let se budou na mě a mou rodinu pořádat Molotolovy hony, protože máme SUV.

Nepochopím asi nikdy, proč je zde taková nenávist. Asi nejvíce by mě zajímala ta šílená představa o tom, že je to módní záležitost a o malých penisech. To se týká kolika lidí? Procenta, dvou?

Prostě přijdete do salónu, projedete se v normálním autě a SUV a vyberete si to, co vám nejvíce vyhovuje. Proč za tím hledat komplexy?

Můj příběh je takový, že jsem vybíral mezi Audi RS6 a SQ7. Bral bych RS6, jenže ji považuji už za letitou stařenku s archaickým interiérem a technologiemi. SQ7 je pro mě auto, které je neuvěřitelně praktické, vynikající v jakémkoliv terénu, rychlé, pohodlné, kultivované a málo žíznivé. Má to sedm míst, tažné zařízení, výbornou hudbu a pneumatický podvozek. Odveze vás to kamkoliv a kdykoliv. Parkování je easy díky kamerám a natáčení zadní nápravy. Takže důvod, proč si koupit jako rodinné auto RS6 tady v podstatě není. Ano RS6 je prostě nádherná střela s vůní osmiválcového benzinu, ale na co mi to bude, když se v tom budeme s rodinou mačkat. Není lepší jezdit v prostorném a super moderním autě? Co to má společného s malým penisem? Spíše by mě zajímalo, kdo by si vyzkoušel z praktického hlediska pro svou čtyřčlennou rodinu Combi a třeba Q7 a dal by přednost stejně drahému autu, kde se bude dobrovolně mačkat s ostatními?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený kolemjdoucí 2

Reakce na: Zaprvé srovnáváš jinou kat.. | 19.12.2017 12:18reagovat
avatar

Garantuji ti, že kecáš. Jaksi sis totiž neuvědomil, že pro pohodlí má každý jeden člověk odlišná kritéria.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený kolemjdoucí 2

Reakce na: Jsem úplně v šoku z těch r.. | 19.12.2017 12:22reagovat
avatar

Jednoduše trollové prosazující předem danou agendu. Ono to často vypadá že tu jen tak něco vykřikují, ale je třeba si uvědomit že jejich přítomnost nikdy není náhoda a že za tím záměrně jednoduchým stylem jejich vykřikování je občas ukryto i něco hlubšího (což tedy ani omylem neznamená že lepšího, spíš zákeřnějšího).

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jiří

Reakce na: Jsem úplně v šoku z těch r.. | 19.12.2017 13:54reagovat
avatar

Vám bych doporučil, kvalitní vůz Škoda Octavia III RS "RychláSportovní" TDI. Tento vůz dokáže naprosto cokoliv, odvézt rodinu na dovolenou, přestěhovat celý byt a večer si pak můžete na okruhu zařádit a natřít to všem supersportům a to vše jen za zlomek ceny!!!!

Nepřihlášený

Reakce na: Jednoduše trollové prosazu.. | 19.12.2017 13:55reagovat
avatar

Přesně tak nesnáším Trolly ale úplně nejvíc mě serou nabubřelí Elfové. Nejlepší jsou asi Uruk-Hai - jsou hodně upřímní a pracovití a to já rád.

Nepřihlášený stealth01

Reakce na: Garantuji ti, že kecáš. Ja.. | 19.12.2017 17:52reagovat
avatar

Ja beru jako etalon pohodlí Rolls-Royce Phantom. Od jízdy s nim si osobně definuji další auta. SQ7 je velice pohodlné auto na dálkové cestování. Jakmile přijde Q8, tak by se měla postavit proti A8. Mimochodem ačkoliv SQ7 vlastním, nelíbí se mi. Nemám moc RSS kategorii SUV, ale je to nesmírně pohodlné a praktické auto.

Nepřihlášený Jiří

suv nejsou o větším prosto.. | 30.12.2017 23:06reagovat
avatar

suv nejsou o větším prostoru. Jsou jen o vyšší stavbě karoserie a mohutnosti. Mohl jsem několikrát nahlédnout do interiéru suv a bylo v něm tolik místa, jako v jiném osobním autě. Jen bylo z venčí daleko větší, Protože v něm bylo vše asi tak dvakrát mohutnější. Sedačky, palubka, volant, dveřní výplně a středový tunel. Srovnávám auta dnešní doby. Né starý sedan a dnešní suv. A jinak dřív se jezdilo v daleko menších autech a nikomu to nevadilo také proto, že lidé nedorůstali megarozměrů. Dnes jsme v průměru větší a tak asi i ty požadavky jsou větší, ale pořád si myslím, že auto do 1500kg by to zvládlo! Nebo si budeme za chvíli kupovat pro rodinu autobusy,, protože jsou větší a ty suv už budou zase jen standardem? Asi jo. Lidé nebudou nikdy mít dost. Ono totiž když vedle sebe postavíte suv a normální sedan, tak to suv bude vždy vypadat ,,váženěji a nadřazeněji a menší auto ,,směšně,,i kdyby to bylo ikonické bmw e30 m3. To je taky jeden z důvodů, co někomu prostě vadí. Aby se cítil méněceně, když se doteď vozil bez problémů v mnohem menším autě a ani by ho nenapadlo kupovat jiné. Jinak těch, co potřebují auto ze zdravotních důvodů vyšší, asi pár bude, Ale rozhodně né většina. Nemám nic proti suv, ale mně osobně přijde zbytečné jezdit v dvoutunovém autě, abych dovezl někam jednoho, nebo až 4 lidi.

Nepřihlášený anál v penisu

anál na vás dementi takový.. | 31.12.2017 08:54reagovat
avatar

anál na vás dementi takový přihlouplý příspěvky to se jen tak nevidí. češi - jak prostoduchý národ, zahořklý. všichni jste úplní idioti. kdybych vám dělal císaře hnal bych vás penisem análem napřed.

Nepřihlášený fabia I generace

Galerie na kartě Vložení o.. | 31.12.2017 10:47reagovat
avatar

Galerie na kartě Vložení obsahují položky, které jsou navrženy tak, aby byly sladěny s celkovým vzhledem dokumentu. Pomocí těchto galerií lze vkládat tabulky, záhlaví, zápatí, seznamy, titulní stránky a další stavební bloky dokumentů. Vytvářené obrázky, grafy a diagramy jsou také sladěny s aktuálním vzhledem dokumentu.

Formátování vybraného textu v dokumentu lze snadno změnit volbou vzhledu vybraného textu v galerii rychlých stylů na kartě Domů. Text je možné formátovat také přímo pomocí dalších ovládacích prvků na kartě Domů. Většina ovládacích prvků nabízí možnosti použít vzhled aktuálního motivu nebo nastavit formát přímo.

Chcete-li změnit celkový vzhled dokumentu, použijte nové prvky ve skupině Motivy na kartě Rozložení stránky. Chcete-li změnit vzhledy dostupné v galerii rychlých stylů, použijte příkaz Změnit aktuální sadu rychlých stylů. Galerie motivů i galerie rychlých stylů obsahují příkazy umožňující kdykoli obnovit vzhled dokumentu podle originálu obsaženého v aktuální šabloně.

Galerie na kartě Vložení obsahují položky, které jsou navrženy tak, aby byly sladěny s celkovým vzhledem dokumentu. Pomocí těchto galerií lze vkládat tabulky, záhlaví, zápatí, seznamy, titulní stránky a další stavební bloky dokumentů. Vytvářené obrázky, grafy a diagramy jsou také sladěny s aktuálním vzhledem dokumentu. Formátování vybraného textu v dokumentu lze snadno změnit volbou vzhledu vybraného textu v galerii rychlých stylů na kartě Domů. Text je možné formátovat také přímo pomocí dalších ovládacích prvků na kartě Domů. Většina ovládacích prvků nabízí možnosti použít vzhled aktuálního motivu nebo nastavit formát přímo. Chcete-li změnit celkový vzhled dokumentu, použijte nové prvky ve skupině Motivy na kartě Rozložení stránky. Chcete-li změnit vzhledy dostupné v galerii rychlých stylů, použijte příkaz Změnit aktuální sadu rychlých stylů. Galerie motivů i galerie rychlých stylů obsahují příkazy umožňující kdykoli obnovit vzhled dokumentu podle originálu obsaženého v aktuální šabloně. Galerie na kartě Vl..

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše