Reklama

Už jste někdy viděli jet Hyundai 251 km/h? Tady máte příležitost

 | 28 příspěvků | 13.12.2017 Mirek Mazal
Reagovat

Nepřihlášený

Řekněme si to upřimně, mus.. | 13.12.2017 09:08reagovat
avatar

Řekněme si to upřimně, musel jsem pomáhat tlačit očima, aby to k tomu dospělo. Ale tohle auto je spíš na zatáčky, než na dálnici.

Zobrazit reakce..

papy

Reakce na: Řekněme si to upřimně, mus.. | 13.12.2017 10:39reagovat
avatar

Vôbec neviem, komu je toto auto určené, okrem korejcov. Obyčajnému uživateľovi stačí menej vykonná popolnica za pár šupov. A pre šoféra, ktorý chce niečo viac, hnuydai nie je akceptovateľná značka.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Pavel

Reakce na: Vôbec neviem, komu je toto.. | 13.12.2017 11:04reagovat
avatar

papy: Pro soféra, který hledá něco víc a loví ve vodách čtyřválcových hothatchů, je i30N velmi dobrá alternativa. Podle dosavadních testů eNka se jeví, že se to auto velmi povedlo a v některých oblastech je i podstatně lepší než hothatche věhlasných značek (například konfigurovatelnost auta a jeho režimů, kdy u jiných značek jsou vám nuceny nemyslné kombinace, u Hyundaie ne, řidič má svobodu). Takže komu nejde o značku a snob-efekt, musí posuzovat už jenom výrobní kvalitu (zejména tedy spolehlivost a životnost auta). Nevím, jak na tom současní korejci jsou, ale pokud srovnatelně s ostatními značkami, bylo by mi fuk, jestli je Hyundai, nebo VW, Renault, Honda...

papy

Vážne si myslíš, že ten, čo.. | 13.12.2017 11:58reagovat
avatar

Vážne si myslíš, že ten, čo loví vo vodách R4 hot-hatch, tak sa rozhoduje medzi Type-R a i30N?! Čo by to tak asi bolo za vodiča?

Nepřihlášený Pavel

Nevidím důvod, proč ne. Ty.. | 13.12.2017 12:18reagovat
avatar

Nevidím důvod, proč ne. Type-R je zrovna o dost drsnější (méně civilní), ale v oblasti výkonově srovnatelných HH nevidím problém. Mám-li být konkrétní, koupil bych si raději i30N než Golf GTI, Octavii RS, Focus ST apod.

Pro pořádek uvádím, že bych se ale v prvé řadě snažil vyhnout čtyřválci (v současné době mám šestiválcový HH od BMW a nemíním si v tomto směru pohoršit přechodem ke čtyřválci).

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Nevidím důvod, proč ne. Ty.. | 13.12.2017 12:22reagovat
avatar

Ja mam take prémiovy HH a taky bych sel pro Nko raději než pro treba GTI. Sedel jsem v nem ve Frankfurtu a ridicska pozice je skvělá, sedačka také, lékové jsem mel ze statického seznámeni dobry pocit. A mezi všemi těmi stovkami prodaných GTI by to pro mne bylo příjemné zpestření.

Nepřihlášený

To je údaj z palubního ryc.. | 13.12.2017 13:47reagovat
avatar

To je údaj z palubního rychloměru. Takže, když odečteme nepřesnost, tak jsme na nějakých 245 km/h., gentlemanské dohody.

Nepřihlášený Lukáš

Haha Hjundé se snaží konku.. | 13.12.2017 14:21reagovat
avatar

Haha Hjundé se snaží konkurovat Octavii III RS, jenže korejci nepochopili, že Octavii RS může konkurovat pouze Mercedes s AUDI....

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Nevím o co někomu jde. Kor.. | 13.12.2017 14:26reagovat
avatar

Nevím o co někomu jde. Korejci udělali úplně první HH a ten se napoprvé evidentně vydařil.

Ta japonská přeplácanina nesmyslů se nemusí každému líbit.

Nepřihlášený

Své zákazníky si tohle au.. | 13.12.2017 15:33reagovat
avatar

Své zákazníky si tohle auto najde. Sám bych si jej nekoupil, je to zbytečně silné a rychlé. Jezdit s tímhle HH do práce padesátkou asi nebude to pravé, ale svezení s ním na Nordschleife může být velmi vzrušující a zábavné.

Nepřihlášený LA_BOY

Ale piču, já jezdim s fábk.. | 13.12.2017 17:18reagovat
avatar

Ale piču, já jezdim s fábkou 1.2TSI přes 280 a žere to jenom 6 na sto. Sem tam to opláchnu v myčce a jedu dál. Hnujdaj si koupí jen debil.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený truhlík

Cupra je za podobný peníze.. | 13.12.2017 18:22reagovat
avatar

Cupra je za podobný peníze hbitější, jak ve zrychlení, tak v maximálce a je na ní díky koncernové příbuznosti mrak doplňků. Čekal bych u i30 přece jen pár koníků navrch. Ta akcelerace má blíž spíš ke GTI 245 než ke Cupře 280, natož ke 300ce.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený theIDDQD

Reakce na: Haha Hjundé se snaží konku.. | 13.12.2017 18:48reagovat
avatar

ha ha ha..tak tys to zabil xD

Nepřihlášený 369mazda3

Jo, potkal jsem, dokonce v.. | 13.12.2017 19:25reagovat
avatar

Jo, potkal jsem, dokonce v té bleděmodré, předjelo mě to s velkým řevem. Ale dávám přednost kombinaci designu a spolehlivosti.

Nepřihlášený Vladas75

Reakce na: Ale piču, já jezdim s fábk.. | 13.12.2017 20:51reagovat
avatar

@LA_BOY - ne debil si koupí fábku 1.2TSI a bude si nalhávat, že jezdí 280 a žere to jenom 6 na sto :-) ( vlhký sen všech škodofilů )

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený JB

Viděl jsem Hyundai jet 283.. | 14.12.2017 07:36reagovat
avatar

Viděl jsem Hyundai jet 283km/h. Když jsou koně, je i rychlost, nic nového. :-/

Nepřihlášený LA_BOY

Reakce na: @LA_BOY - ne debil si koup.. | 14.12.2017 11:51reagovat
avatar

Kámo já jezdim jak drak. Ne jak s nějakou korejskou mrdkou jako ty :D

Nepřihlášený Roman

Reakce na: Ale piču, já jezdim s fábk.. | 14.12.2017 13:28reagovat
avatar

Jezdíš s Fábkou přes 280??:-))) a žere 6 l.:))))

No, když ji spustíš z Gerlachu volným pádem, možná poletí tou rychlostí a nebude žrát vůbec nic. A jen debil si může koupit fábii.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Roman

Reakce na: Haha Hjundé se snaží konku.. | 14.12.2017 13:29reagovat
avatar

:-)))))))) jo, to může konkurovat Mercedesu, ale možná v měřítku 1:5

Nepřihlášený Roman

Reakce na: Haha Hjundé se snaží konku.. | 14.12.2017 13:32reagovat
avatar

Jel jsem s i30N a musím uznat, že se řídí naprosto suprově. kdo nevyzkouší, nemůže žvanit nic.

Nepřihlášený LA_BOY

Reakce na: Jezdíš s Fábkou přes 280??.. | 14.12.2017 14:20reagovat
avatar

Dmytrij z horní čipuje auťáky. Prej škodovky jsou nejlepší na úpravy. Mám 1.2 tsi se180kw. Víte pišu o autech.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Cupra je za podobný peníze.. | 15.12.2017 10:16reagovat
avatar

I kdyz bude rychlejsi napr. Cupra, tak stejne to neznamena ze bude pro nekoho lepsi. Vic koni nerovna se vic radosti a o tom by mel byt HH i o radosti z jizdy. To mi papir, ani recenze nerekne. Rekne mi ze je dobre, rychle, atd., ale jake emoce vyvova to a to auto uz ne. Takze i30N bych nehazel do pytle.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jiří

Reakce na: Dmytrij z horní čipuje auťák.. | 15.12.2017 10:46reagovat
avatar

U pana Dmytrije jsem nechal čipovat svojí 1.9 TDI 66kw "rotačku" na 250kw, spotřeba o litr nižší a celá upráva trvala 5 minut a stála cca 1500kč bez DPH, mohu vřele doporučit. Dokonce jsem se zde potkal s inženýry z divize AMG, kteří se učili jak efektivně ladit motor.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený LA_BOY

Reakce na: U pana Dmytrije jsem necha.. | 15.12.2017 11:27reagovat
avatar

Jo, pan Dmytrij. Ten to s auty umí. Má zkušenosti a tak dokáže zázraky. Dostat z rotačky 250kw je opravdový majstrštyk. Věřím že automobil dodnes jezdí a celá ulice jen tiše závidí.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jiří

Reakce na: Jo, pan Dmytrij. Ten to s.. | 15.12.2017 11:36reagovat
avatar

Kdekoliv zastavím, všichni si auto fotí a ptají se kde jsem na něm vzal tolik peněz, kdyby jen věděli, že Škoda má nízké ceny s minimální marží - prostě a jednoduše výrábějí levná auta pro lidi!

Nepřihlášený

Reakce na: I kdyz bude rychlejsi napr.. | 15.12.2017 13:06reagovat
avatar

HH nikdy nebyl o radosti z jízdy přece. HH je o praktičnosti spojené s trochu rychlejšími přesuny. Kdo by si kupoval pro radost z jízdy rodinný HATCHBACK??? Pro radost z jízdy se kupuje kupé s pohonem zadních kol a ideálně i s motorem uprostřed nebo třeba motorka. Hatchback je praktické auto pro mladší rodinku a fakt netuším, odkud se berou názory, že HH má být ultimativní a já nevim co ještě. Ano, určitě se najdou blázni, co si koupí Type-R, ale smysl takové auto moc nemá. Mnohem více smyslu by mělo takové GT86 nebo Miata. A nebo Mustang. A nebo BMW bez x drivu automatu... Jako ideální HH se mi jeví standartní GGTI, kdy jde o pohodlné auto, co nemá přefoukaný motor a jezdí se s ním příjemně. Golf R už je zbytečnost a předraženost.

Nepřihlášený Jiří

Nejvíc jsem se zhrozil, kd.. | 15.12.2017 13:17reagovat
avatar

Nejvíc jsem se zhrozil, když Škoda ohlásila nový benzínový agregát 1.0 TSI, byl jsem hodně skeptický, ale musím dodat, že po testovací jízdě jsem došel k závěru, že se tento motor hodí spíše do Fabie na takove to lehké sportování na okruhu, kde sice budete stačit autům typu Ferrari, ale formuli s tím nepředjete, to už musíme sáhnout po oné 1.9 TDI.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

Reklama

Reklama