Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Volvo chce být jako Bentley. Ani jeho vozy už nemusíte tankovat. A dokonce ani mýt
19.11.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
V honbě za dodatečnými příjmy se automobilky pouštějí do nabízení dalších a dalších služeb. Volvo vás chce jednou pro vždy zbavit nutnosti tankovat a mýt.
Na počátku října Bentley oznámilo, že za vás vyřeší tankování. Levnější než u čerpacích stanic to sice nebude a prozatím je služba dostupná pouze v Kalifornii, nicméně pokud se uchytí, lze počítat s jejím rozšířením. Nemluvíme přitom pouze o britské automobilce a amerických státech, tímto „virem pohodlí“ se totiž evidentně nakazily i další značky. Z pochopitelných důvodů.
S obdobnými záměry se tak momentálně přihlásilo Volvo. Švédský výrobce sice taktéž počítá nejprve s pilotním programem, jenž bude probíhat v San Francisku, váže se k modelům XC90 a S90 a prozatím zahrnuje okolo tří set zákazníků, nicméně také v jeho případě můžeme logicky počítat s expanzí, pakliže se vše setká s úpěchem. Zajímavé přitom je, že tam, kde Bentley nabízí pouze tankování, Volvo zachází ještě dále. Kromě plných nádrží totiž nabízí rovněž umytí vozu či jeho servis.
„Představte si, že ráno zaparkujete svůj vůz, jdete do práce a když se vracíte domů, máte jej zkontrolovaný, vyčištěný a dotankovaný. To jsou služby, které chceme přinést našim zákazníkům. Průzkumem jsme zjistili, že lidé těmito drobnými záležitostmi tráví hodiny týdně - a my jim právě tento čas chceme vrátit zpátky, aby tak mohli dělat něco hodnontějšího,“ dodává zástupce značky Bjorn Annwall.
Z onoho průzkumu přitom Volvo zjistilo, že 70 procent zákazníků by rádo mělo natankovaný vůz „na lusknutí prstu“. Dalších 56 % se vyslovilo pro vyřízení servisních náležitostí, 49 % by pak ocenilo převoz vozu na odlišnou lokaci, než na které byl původně zaparkován. I to nakonec značka dokáže zařídit, její zaměstnanci si totiž mohou XC90 či S90 otevřít virtuálním klíčem. Aby značka zabránila zneužití, funguje tento klíč pouze dočasně a jednorázově. Jakmile dojde k ukončení objednané služby, jeho platnost vyprší.
„Náš přístup je jednoduchý - chceme udělat život snadnějším za pomoci moderních technologií, jenž vychází z aplikací pro chytré telefony. Je to přitom pouze začátek,“ dodává dále viceprezident zákaznického servisu Anders Tylman-Mikiewicz.
Také v případě Volva již nebudete muset nikdy tankovat. Nabízených služeb je ale více
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Číňané rozjíždí novou levnou značku aut s cílem zaútočit s ní na Evropu. Se zvoleným jménem v Česku nemají šanci
před 4 hodinami - Moderní Ferrari ukázalo svou maximální rychlost v běžném provozu, ani 350 km/h neznamenalo konec
včera - Muž ukázal, jak samořídicí taxíky Googlu ošálí tričko s nápisem Stop, tohle má být ta brzká budoucnost?
6.5.2024
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
- Nový Duster se do detailu odhalil jako Renault, při jeho ceně to bude obrovský hit
před 2 hodinami - Američané ukázali nový podvodní dron. Dosud tajná zbraň nahání hrůzu nejen žralokům
před 3 hodinami - Číňané rozjíždí novou levnou značku aut s cílem zaútočit s ní na Evropu. Se zvoleným jménem v Česku nemají šanci
před 4 hodinami - Land Rover asi zapomněl, kým je a jaký se píše rok. Představil nový 350koňový diesel a osmiválec nahrazující motor V6
před 5 hodinami - Tesla už má problémy i v Číně. Její prodeje se tam propadly skoro o pětinu, i když trh a soupeři rostou
před 7 hodinami
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 05.08. 20:37 - řidičBOB
- Auto pro kapelu za cca. 100k Kč 05.08. 19:40 - 970ka
- BMW Divize 05.08. 16:11 - jerry
- Lampárna (stěžovatelna) 05.08. 15:54 - pavproch
- S větrem ve vlasech.... 05.08. 15:08 - pavproch
- Elektromobily a vse kolem nich 05.08. 14:52 - řidičBOB
- Chlubítko univerzální 05.08. 14:44 - Snowman000
- Samosvorné diferenciály pro BMW 05.08. 08:28 - code