Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
VW Golf R400 dorazí až za dva roky, jako striktně limitovaná edice
24.7.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Vrcholný model máme nově očekávat příští rok na podzim v Paříži spolu s faceliftem Golfu jako takového. Do prodeje pak má zamířit až na počátku roku 2017.
Podle původních informací se produkční verze Volkswagenu Golf R400 měla ukázat již v letošním roce. Tomu napovídalo i květnové načapání nejsilnějšího wolfsburgského hatchbacku na Ringu. Nicméně nové informace našich francouzských kolegů naznačují, že extrémně výkonný speciál se docela zpozdí. Debutovat by totiž měl až souběžně s faceliftem standardního Volkswagenu Golf, který se ukáže příští rok na podzim v Paříži.
Na jednu stranu by přitom takový krok dával logiku. Verze R400 by ke stánku německé automobilky přilákala mnohem více lidí, z čehož by nepochybně profitovaly i běžnější modely. Nicméně na druhou stranu si říkáme, že daleko větší vzpruhu bude potřebovat právě stávající provedení. Jistě, i příští rok bude Golf nadále evropskou jedničkou, nicméně i tak se dá očekávat, že jeho prodeje nejspíše půjdou zvolna dolů.
Bude tedy zajímavé sledovat, jak se celá situace vyvrbí. Jasno bychom přitom mohli mít již za pár týdnů ve Frankfurtu, nejpozději pak asi příští rok v Ženevě. Pokud se ovšem nové informace potvrdí, pak čekání na Golf R400 bude ještě pořádně zdlouhavé. Ačkoliv by totiž debut proběhl za nějakých 14 měsíců, do prodeje by se vrcholný model Volkswagenu podíval až někdy zkraje roku 2017.
Nic bližšího již momentálně dodat nemůžeme, snad kromě zopakování dostupných dat. Dle nich Golf R400 ve výsledku nabídne dokonce 420 koní, přičemž k mání bude jako striktně limitovaná edice za nějakých 50 000 až 60 000 Eur (cca 1,35 až 1,62 milionu korun). Zda ale daný výkon bude produkovat dvoulitrový čtyřválec či 2,5litrový pětiválec, to je stejná záhada jako ono datum debutu.









Produkční verze Volkswagenu Golf R400 by podle nových informací měla dorazit až příští rok do Paříže, v prodeji pak bude o pár měsíců později
Zdroj: L'Automobile Sportive
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
„Italský Turek” se natočil, jak jede ve svém Porsche 260 km/h po německé dálnici, teď chtějí jeho hlavu
včeraBritové proti sobě ve sprintu postavili dva dinosauří osmiválcové offroady, metály ale nakonec bral ten třetí vzadu
25.8.2025Někdo si nechal přelakovat ikonické Ferrari F40 na zelenou, pro tradicionalisty je to zločin
22.8.2025
Nejnovější články
Audi chystá brutální rozlučku s pětiválcovým motorem, testuje nejsilnější a nejrychlejší hot hatch všech dob
před 2 hodinamiNěmecké automobilové firmy propustily jen za poslední rok přes 51 tisíc lidí, účet za všechny obory je ještě násobně horší
před 4 hodinamiMěsto se pokusilo omezit hluk z aut instalací „hlukového radaru”, který by pokutoval řidiče, dosáhlo pravého paku
před 5 hodinamiMazda pracuje na revolučním spalovacím motoru s nulovými emisemi CO2 i při spalování klasického benzinu
před 7 hodinamiDalší rejdařská firma s okamžitou platností zakázala převoz elektrických aut na všech svých lodích, riziko požáru je prý neúnosné
před 8 hodinami
Živá témata na fóru
- Policejní kontroly a měření 08.27. 16:09 - řidičBOB
- Toyota Land Cruiser 250 || Nezastavitelná legenda 08.26. 23:02 - lukasak12
- Dříve M135i, nyní ///M2 08.26. 22:52 - Eda
- Onboard videa 08.26. 21:56 - abgx1
- vyber prveho auta, univerzalne pouzitie 08.26. 20:55 - magalanes
- jak poznám minerální olej, polosyntetiku, full syntetiku? 08.26. 18:32 - pavproch
- S větrem ve vlasech.... 08.26. 14:53 - pavproch
- zvuk motoru 1.4 mpi a rachtání v převodovce 08.25. 20:49 - komat