Reklama

Než EU „nařídila” tříválce, dalo se koupit i tohle: motory 1,8 a 2,0 V6. A bylo to něco

 | 30 příspěvků | 15.4.2018 Mirek Mazal
Reagovat

Nepřihlášený tom

a proto za (pro někoho) ne.. | 15.4.2018 21:14reagovat
avatar

a proto za (pro někoho) nesmyslné peníze udržuji svůj 200k třílitr V6

Nepřihlášený Mirek

a kdy v autech budou motor.. | 15.4.2018 21:22reagovat
avatar

a kdy v autech budou motorky z auticek z autodrahy? do nekolika let, emise se stlacit preci musi. to ze auto nepojede uz je vedlejsi.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Václav

Alfa Romeo V6 busso krása.. | 15.4.2018 21:27reagovat
avatar

Alfa Romeo V6 busso krása pod kapotou i z výfuku

Nepřihlášený

Ta vaše EU vas jednou dove.. | 15.4.2018 21:27reagovat
avatar

Ta vaše EU vas jednou dovede do pekel

Nepřihlášený Láďa

Jak jsem rád ,že jsem zaži.. | 15.4.2018 21:42reagovat
avatar

Jak jsem rád ,že jsem zažil dobu kdy se jezdilo ještě v autech s pořádnými motory :o)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený boy

To je odvaznej nazor, troc.. | 15.4.2018 22:08reagovat
avatar

To je odvaznej nazor, trochu dementni, ale urcite odvaznej.

eu nenarizuje pocet valcu ani objem, ale max emise, 6 valce se porad prodaj a dokonce vetsi, jen se nikomu dneska nechce srat s V6 pro hatchback co ma 1,8 litru, ktera se nede (nebo da mnohem obtizneji) vlozit do dnesnich platforem ze kterych se vsechny spotrebni auta prasej.

Je cas tuhle parodii zrusit

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Já První

Je to jen taková mantra..... | 15.4.2018 22:14reagovat
avatar

Je to jen taková mantra... EU je sice hodně mimo, ale za tohle může jen vzdáleně: jediným důvodem pro tžíválce je levnější výroba a kratší životnost = obojí výhoda pro výrobce.

A s odvoláním na nutnost dodržovat emise vypadají, jako že za to vlastně nemůžou...

A přitom je to tak jednoduché - kupujte čtyřválce, dokud ještě jsou v nabídce. Ne, teď nemluvím o TSI.

;-)

Žádná automobilka nebude vyrábět neprodejná auta. Bohužel ale většina lidí uvidí 8" display a klidně si ještě připlatí... a pak 10"... a pak 12"... budou v autě nakonec obrazovky místo okna?

Nepřihlášený Já První

Reakce na: To je odvaznej nazor, troc.. | 15.4.2018 22:21reagovat
avatar

Co je na tom dementního?

Tříválec prostě nemůže být opravdu dobrej motor z toho prostého důvodu, že motor běží na 4 doby... takže tříválec prostě nevyvážíš. Vždycky bude trochu kopat.

A když pro dosažení výkonu přidáš turbo a přímý vstřik... tak zase naběhneš na emise. No tak tam dáš filtr pevných částic - a dostaneš motor, jakej máš.

To jest s životností do 5 let a 150 tis km.. při špičkové = drahé údržbě.

A automobilky si mnou ruce... už vlastně ani nepotřebují vydělávat na autech - vydělávají na servisu a na opravách.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený ZED 800

Reakce na: Jak jsem rád ,že jsem zaži.. | 15.4.2018 22:23reagovat
avatar

Také jsem rád že jsem zažil tuhle dobu a do předloňska mi v garáži zrovna jedna 323F BA s 2.0 V6 stála, a dodnes lituju že jsem ji prodal a nepostavil ji radši do nějaké stodoly. Ale netvrdil bych že se dnes nedá koupit pořád motor, naštěstí dá.... Moje Fko nahradil Mustang V8 5.0l a to je pořádná bomba... pořád existuje možnost koupit auto s pořádným motorem, jen lidi nesmí koukat na produkci koncernu atd...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený jaryn

EU a vládnoucí banda demen.. | 15.4.2018 22:24reagovat
avatar

EU a vládnoucí banda dementních vylízaných eurounijních úředníků. Už mi ty hajzlové lezou krkem, idioti! Reálný efekt na přírodu je prakticky nulový (viz reálné testy emisí aut v reálu), na ekonomiku Evropy a automobilek je však efekt smrtící. Kdo tuhle samozvanou eurounijní bandu a novinářské pisálky, kopající za podobné zrůdnosti, vlastně platí? Čína? Zlikvidovat průmysl EU, ale narvat sem debilní primitivy a agresívní středověk z Afriky, to je EU! Už toho mám dost, už toho mám fakt po krk !!!! NASRAT!!!

Nepřihlášený break

Reakce na: Co je na tom dementního?.. | 15.4.2018 22:27reagovat
avatar

ani čtyřválec není zcela vyváženej....pokud to není boxer

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený CNN

Reakce na: a kdy v autech budou motor.. | 15.4.2018 22:51reagovat
avatar

Sice sa vykon i rozsah pouzitelnych otacok kde je uz k dispozicii u aut pravidelne z roka na rok zvysuje, ale tym sa nenechaj rusit. Hlavne je treba trusit mudra o kosackach, zlej EU, Tesle a rozpadlych novych autach po 150k. Ze to s realitou nema nic spolocne, to nevadi, dolezite je nadavat, pac na nove (poriadne) auto nemam a potrebujem si to a) nejak zvovodnit a b) na niekoho zvalit. :-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený TVK

Reakce na: Jak jsem rád ,že jsem zaži.. | 15.4.2018 23:18reagovat
avatar

OK, hoďte sem těch pár pořádných motorů a pak si porovnejte jejich tehdejší dostupnost v hierarchii daného modelu (alias cenu), výkony a spotřebu s dnes naprosto tuctovými a lidovými motorizacemi okolo objemu 1.5 a výkonu 110kW+

Nepřihlášený Tiger

Vy omezení plechovkáři!!!.. | 15.4.2018 23:26reagovat
avatar

Vy omezení plechovkáři!!! Lepší motor než tříhrnek z Triumphu by jste těžko hledali. Spojuje skvělé vlastnosti dvouválce a sametový chod čtyřválce. To jen plechové automobilky neumí využít tento potenciál. Nicméně, objem ničím nenahradíš!!!! To je svatá pravda.

Nepřihlášený Sir CHerokee

Proč EU? EU není žádný živ.. | 15.4.2018 23:26reagovat
avatar

Proč EU? EU není žádný živočich! Lidé, které jsme tam zvolili. Bohužel.

Nepřihlášený M.Š.

Spolek pitomců EU jsou ste.. | 15.4.2018 23:35reagovat
avatar

Spolek pitomců EU jsou stejní magoři jako bolševici.Ti se také snažili měnit přírodní zákony formou poručíme větru,dešti....takže tříhrnek a změny času jsou zatím jen takové malé pitomosti a blbosti.Horší teprve přijde,až se ti Bruselští cvoci pořádně rozjedou,to bude fičák.

Nepřihlášený pepe

Reakce na: Sice sa vykon i rozsah pou.. | 16.4.2018 01:43reagovat
avatar

Trepeš kokotiny.

Nepřihlášený Clark

Autor článku zapomněl doda.. | 16.4.2018 09:22reagovat
avatar

Autor článku zapomněl dodat že ty Fordí tříhrnky na rozdíl od některé konkurence fungují a dokonce i vydrží. Je sice potřeba měnit olej po 15 a ne 20 ale pak motor najede bez problému 300 -350 tisíc jak ukazují zkušenosti. Ford teď podle mě těží ze zkušeností a náskoku který získal když začal dříve s vývojem.

Nepřihlášený Jakub Korec

hlavne nechapu proc furt h.. | 16.4.2018 10:45reagovat
avatar

hlavne nechapu proc furt honi emise CO2 kdyz vetsi problem je NOx

Nepřihlášený Mirek

Reakce na: Sice sa vykon i rozsah pou.. | 16.4.2018 10:47reagovat
avatar

Sice nemam na levne nove 3 valcove pomale auto a v loni jsme si poridili novoucke auticko ktere ma motor 2,5x vetsi nez vetsina co jezdi po silnicich. V8 hemi 6,4 a jezdi paradne a kdyz slapnu na plyn tak vetsina auticek vlastne stoji a to ma nase auticko jen 2,5 tuny. Nemam problem predjet a v nemecku se svezu narozdil od tech s tema sekackama co pouzivam na sekani travy.

Nepřihlášený herbert

Reakce na: Také jsem rád že jsem zaži.. | 16.4.2018 14:17reagovat
avatar

maj recht vašnosto...corvette 5,7 V8...sice to žere snad i trávu z pangejtu ale svezení a zvuk je k nezaplacení :-)

Nepřihlášený vanyj

Než EU „nařídila” tříválce.. | 16.4.2018 14:56reagovat
avatar

Než EU „nařídila” tříválce. To je odvážné tvrzení.

Kdo umí, umí. Kdo neumí vyrábí tříválce.

Nepřihlášený tonda

s EU budeme i kadit na ten.. | 16.4.2018 16:11reagovat
avatar

s EU budeme i kadit na tenko a nebo vůbec a když budeme neekologicky prdět ,přijde na náš trumpeta s raketama za chemické prdy a tří válce,to snad ani není motor na koloběžku

Nepřihlášený Freki

Reakce na: Sice sa vykon i rozsah pou.. | 16.4.2018 18:38reagovat
avatar

Článek o voze, ty o koze. Nemyslím, že potřebuji obrovský výkon, ale můj Gallant V6 s nějakými 150koni (kupované ojeté) a následně Mondeo V6 Titanium ne ST s 204 koňmi (kupované v Německu jako roční), mě stačili. Klidně bych si koupil něco podobného s menším V6 a +- 200 koní a fajn manuálem. Jenže není, takže buď nějakou zběsilou turbo V6 od dvou mio nebo typ Superb s turbo I4 a cca. 280 koňmi, ale to já nechci. Ani nevím zda to je koupit v manuálu nebo jen to hrozný DSG.

Přitom jak byla E39 528 perfektní a hlavně i dnes by výkonově stačila pro normální provoz.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Mirek

Reakce na: Článek o voze, ty o koze... | 16.4.2018 21:31reagovat
avatar

Ja treba hledal suvcko co nema preturbeny 1,6 nebo 2,0 motor a aby jsem nemel problem v zahranici pri vjezdu do center mest a nasel jsem neco opravdu slusneho je to JGCH, SRT a kdyz si chci zaradit tak to ma spotrebu i 25l. ale kdyz si to sinu na eco tak pri 140 i za 14l. a pri seslapnuti pedalu plynu necekam na odezvu nekolik vterin nez se motor rozjede, je fakt ze do vteriny tam je tolik koni ze jsem se ze zacatku ucil jezdit abych si s autem rozumel ono skoro 500 koni je uzasnych ale jsou i taci co maj 50koni a nezvladaj je. Treba manzelka se za volant srtcka neposadi nezvlada jej. A to mam v planu na podzim si nechat udelat v nemecku upravy do 720 koni. cim lepsi rozjezd tim lepsi vyreseni i nebezpecnych situaci. A ten zvuk? uzasny.

Nepřihlášený

Reakce na: ani čtyřválec není zcela v.. | 17.4.2018 13:06reagovat
avatar

jojo, řadovej šestiválec je řadovej šestiválec. Kdo ví, ten ho má, kdo neví, ten se směje tříválcům s čtyřválcovou znouzectností pod kapotou.

Nepřihlášený Ronald

pamätáme! https://www.y.. | 17.5.2018 10:47reagovat
avatar

pamätáme!

https://www.youtube.com/watch?v=YtYpImVEr6E

Nepřihlášený JaRy

Mazdu přece nikdo z EU nen.. | 17.5.2018 20:52reagovat
avatar

Mazdu přece nikdo z EU nenutil, aby přestala maloobjemové šestiválce. Zařízli je sami a udělali čtyřválce jako všichni ostatní.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše