Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Alfa Romeo Giulietta a MiTo skončí bez přímých nástupců. Ten nepřímý nepřekvapí
17.3.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Oba hatchbacky jsou podle šéfa Alfy Romeo až příliš zaměřeny na Evropu, a tak nejdou dohromady s novým směřováním automobilky.
Stávající portfolio Alfy Romeo netvoří jen zcela nové modely Giulia a Stelvio, ale také již několik let nabízené hatchbacky MiTo a Giulietta. Podle šéfa italské automobilky Reida Biglanda je ovšem velmi nepravděpodobné, že tyto vozy dostanou přímé nástupce. „V blízké budoucnosti s námi ještě zůstanou“, nicméně poté lze očekávat definitivní ukončení jejich životních cyklů. Za vším stojí nová firemní strategie.
„Jsou to dobré vozy, ale nejsou na stejné úrovni jako Giulia a Stelvio,“ dodal k tématu Bigland, podle nějž obě zmiňované novinky „činí řidiče středobodem“. Kromě toho mají šanci snadněji okouzlit globální publikum, zatímco MiTo a Giulietta jsou vozy až příliš zaměřené pouze na Evropu. Z tohoto kontinentu se sice Alfa Romeo nehodlá stáhnout, silněji se ovšem zaměří na Asii a Severní Ameriku.
„V Číně a Severní Americe jsou segmenty s kompaktními vozy malé,“ dodává Bigland. Aby se Alfa Romeo znovu postavila plně na vlastní nohy, potřebuje se zaměřit na ty části trhu, kde může očekávat daleko vyšší registrace. Není asi proto překvapením, že další novinkou značky bude druhé SUV. A dá se očekávat, že právě ono bude nepřímým nástupcem menších modelů
Kvůli tomu podle Biglanda došlo „k lehkému zpoždění“ v realizaci plánů na u vedení šesti nových modelů. Jaké jsou však nové firemní cíle, s tím již se šéf italské automobilky nepodělil. Cesta k záchraně jedné z kdysi nejslavnějších značek tak sice nastolena byla, její konec je ovšem v nedohlednu.
































Alfa Romeo Giulietta se loni dočkala lehčího faceliftu. Ten ji nejspíše udrží na živu ještě pár let, než dojde k definitivnímu ukončení výroby
Zdroj: Autocar
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Čínský elektromobil shořel na parkovišti po ujetí pouhých 1 000 km. Žár byl tak silný, že zapálil dalších sedm aut okolo
dnes73 tisíc jen za nové pneu? A každých 10 tisíc km znovu? Ženu zaskočilo, jak moc „žere gumy” její těžké ošklivé BMW
včeraZlatan Ibrahimovič si k narozeninám nadělil další nové Ferrari, stálo ho přes 90 milionů Kč
5.10.2025
Nejnovější články
Stellantis dokončil obrat jako nikdo jiný. Roky bazíroval na elektromobilech, teď nacpal přes 100 miliard do nové spalovací techniky
před 5 hodinamiNová vrcholná Škoda Fabia si na speciál pro Monte Carlo jen hraje, i tak je to nejvíc, co si dnes můžeme přát
před 7 hodinamiFerrari si postavilo zbrusu nový soukromý testovací okruh, fanoušky tím nejspíš ani trochu nepotěší
před 8 hodinamiTesla odhalila své nové levné modely. Za docela malou slevu jim toho chybí víc, než by vám bylo milé
před 10 hodinamiŠkoda se teď pokouší stavět atraktivitu elektrických aut na základě odporu k nim, to už je vrchol zoufalství
před 11 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva