Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Audi končí s tvrdými podvozky, nová A8 bude prý stejně pohodlná jako Mercedes S
23.9.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Na základě přání zákazníků u Audi přestanou klást důraz na tvrdé naladění podvozku. Rekalibrací řízení pak chtějí řidiče více vtáhnout do hry.
Nová generace Audi A8 přišla na přetřes vcelku nedávno, když německá automobilka částečně odhalila její interiér. V jeho případě mají zákazníci očekávat zejména vylepšené dotykové displeje, jež budou disponovat haptickou odezvou. Kromě toho vůz nabídne i virtuálního osobního asistenta, který se v průběhu času bude učit zvyklostem řidiče a následně mu uzpůsobí palubní menu tak, že nabídne kupříkladu zkratky vedoucí k nejčastěji užívaným funkcím.
K tomu všemu se má přidat komfort, jenž bude minimálně konkurovat Mercedesu třídy S, tedy v daném ohledu králi segmentu. Za vším přitom má stát nová technologie podvozku založená na adaptivních tlumičích. Mimo to dorazí i překalibrované elektrické posilovače řízení, které má přispět jak k úspoře paliva (byť samozřejmě minimální), tak ke zlepšení jízdní agility. V tomto ohledu lze samozřejmě čekat pomoc i od zmíněného podvozku.
Audi přitom tímto způsobem reaguje na kritiku, která dlouhodobě míří na charakteristiku jízdy. Německá automobilka totiž dosud vždy favorizovala spíše „sportovní“, tedy tvrdší nastavení podvozku, nicméně zákazníci zejména na dálnicích a především u výše postavených modelů vyžadují pravý opak. Zároveň však touží také po větším vtáhnutí do hry, což má pro změnu zajistit ona rekalibrace posilovače řízení.
Počítá se přitom s tím, že vylepšené technologie v obou výše uvedených oblastech - tedy u podvozku i řízení - následně zamíří také k ostatním modelům značky. Na větší komfort by se přitom měli těšit majitelé budoucích generací A1 a A3, kteří netouží po sportovním svezení, zatímco klientela variant S a RS bude profitovat z lepších zážitků za volantem.
Zda ale tento příslib skutečně dojde naplnění, na to si musíme počkat. Zatím si můžete prohlédnout novou ilustraci možné podoby vozu, která ale překvapí podobně jako Audi sama. Přesto nebo spíše právě proto bude nejspíše blízká realitě, posuďte sami...
Nové Audi A8 se ukázalo na neoficiální ilustraci, která realitě nemůže být příliš vzdálená
Už proto, že stejně jako skutečný vzešla z konceptu Prologue
Zdroj: Autocar, Ilustrace: Carscoops
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Je těžké, je ošklivé, je drahé, ale pořád je rychlé a aspoň trochu pravověrné. M4 CS je druhé nejrychlejší BMW na Ringu
před 2 hodinami - Číňané rozjíždí novou levnou značku aut s cílem zaútočit s ní na Evropu. Se zvoleným jménem v Česku nemají šanci
8.5.2024 - Moderní Ferrari ukázalo svou maximální rychlost v běžném provozu, ani 350 km/h neznamenalo konec
7.5.2024
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
- BMW smutně hází přes palubu další tradiční prvek, nová M5 nedostane žádné „řazení”
9.4.2024 - VW konečně našel zemi, ve které skóruje s elektromobily. Je tragikomické, že jde o Rusko
9.4.2024 - Elektrické Mercedesy dostanou směšná nová jména, ukazují, jak moc se hra otočila
10.4.2024 - K mání je asi nejbláznivější pancéřované auto, jaké jsme kdy viděli. Pojízdnou pevnost dělá z malého fiátku
10.4.2024 - Škoda začala vyrábět kontroverzně faceliftovanou Octavii, tak „levně” jako dřív už ji nekoupíte
10.4.2024
Živá témata na fóru
- Auto pro kapelu za cca. 100k Kč 05.10. 10:56 - volfi
- S větrem ve vlasech.... 05.10. 10:52 - pavproch
- Řidiči, co to mají v ruce... 05.10. 10:48 - M.Z.
- Koupě lakované Octavie 05.10. 10:31 - HondaMan
- Elektromobily a vse kolem nich 05.10. 08:53 - řidičBOB
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 05.09. 18:41 - bojler
- BMW Divize 05.09. 11:32 - jerry
- Samosvorné diferenciály pro BMW 05.09. 10:10 - Předseda