Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Audi RS7 bude a bude brzy. Přistiženo bylo prakticky bez maskování
29.12.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Testovací prototyp můžete buď zamaskovat, nebo od něj odvést pozornost. Druhou variantu pomocí falešných štítků S7 využívá Audi při kamufláži RS7.
Pětidveřový liftback Audi A7 se možná spousta lidem líbí, k horkým novinkám už ale zrovna nepatří a na ulici se proto dá docela snadno přehlédnout. Jeho ostřejší verze S7 s motorem 4,0 TFSI a výkonem 420 koní je poněkud nápadnější a patrně umí přitáhnout více pohledů, vzhledem k relativní vzhledové umírněnosti ingolstadtských sportovních modelů však asi ne o moc.
Podobným způsobem dost možná přemýšlel také člověk odpovědný za maskování nevýkonnější verze A7 z produkce Quattro GmbH, která se už nějakou dobu prohání po veřejných silnicích. Místo lánů folie nebo plastových panelů použili zaměstnanci vývojového oddělení kousek lepicí pásky na lehké překrytí postranních nasávacích otvorů v nárazníku a k tomu nápisy S7.
Výsledná iluze je téměř dokonalá a letmý pohled věnovaný tomuto vozu náhodnému příznivci rychlých Audi mnoho neprozradí. Přestože přední nárazník skutečného modelu S7 vypadá trochu jinak, definitivní jistotu, že to S7 není, dá až přímé srovnání obou strojů na fotografiích. Podrobnější studium obrázků černého vozu odhalí pod pětipaprskovými koly karbon-keramické brzdové kotouče a v hlavních světlech sestavu LED.
Přestože se o autě zatím moc nemluvilo, jeho technika je v podstatě jasnou věcí. Nemůže být pochyb o tom, že vůz dostane čtyřlitrové bi-turbo z modelů S7, S8 nebo Bentley Continental GT V8. Mnohem přesnějším vodítkem ale bude čerstvě představená RS6, která bude pro novinku zřejmě stoprocentním dárcem orgánů. Spekulovat můžeme jen nad výsledným výkonem, který bude muset konkurovat bavorskému M6 Gran Coupe, mimo rozmezí 560 a 600 koní se ale dozajista nepodívá. O přenos výkonu na silnici se pak postará osmistupňový automat a pohon všech kol.
Ani o termínu představení nemusíme dlouze spekulovat. Vzhledem k tomu, že vůz byl aktuálně představen prakticky bez kamufláže, lze počítat s některým z brzce jarních termínů. V takové Ženevě 2013 by to asi RS7 slušelo...






Autor fotek tvrdí, že i přes použití dvou různých sad espézetek jde pořád o to samé auto
Zdroj: decoches.blogspot
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Přelomový Jaguar nachytali při testech, jak si hraje na něco, čím není, bude to jen další hřebíček do jeho rakve
včeraUnikla podoba nástupce Audi TT a R8 v jednom, je to ještě o hodně větší tragédie, než jsme doufali
2.9.2025Zapomeňte na Škodu Octavia RS Combi, nejlepší rychlé auto na prázdninové výlety je teď tohle
31.8.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Tesla potichu vyřešila problém, na který si majitelé stěžovali roky, teď už je nemůže ignorovat
před hodinouRusové ukázali nový všudychod jako z dob SSSR. Stroj zvaný Hvězda nezastaví nic, ujede až 1 000 km v kuse klidně i bažinami
před 2 hodinamiFiat dramaticky otočil, nově zákazníkům v Evropě prodá i čistě spalovací Pandu s manuálním řazením
před 4 hodinamiŠkoda se levných čínských aut nebojí, jsou prý nedodělaná a ušitá horkou jehlou. „Ve skutečnosti jsou lepší,” říká jiný konkurent
před 5 hodinamiPoslední pokus VW protlačit elektromobily působí hodně zoufale, jeho úspěchu nevěříme ani v nejmenším
před 7 hodinami
Živá témata na fóru
- Hybrid nebo klasický benzín pro městský provoz? 09.04. 15:27 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 09.04. 13:46 - pavproch
- Sněh. řetězy Thule K-summit K23 + K45 09.04. 12:31 - pavproch
- Dříve M135i, nyní ///M2 09.04. 09:27 - Eda
- Politický koutek 09.03. 21:01 - Stepan
- BMW Divize 09.03. 15:06 - pavproch
- S větrem ve vlasech.... 09.03. 14:05 - pavproch
- Policejní kontroly a měření 09.03. 12:26 - řidičBOB