Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Audi RS7 bude a bude brzy. Přistiženo bylo prakticky bez maskování
29.12.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Testovací prototyp můžete buď zamaskovat, nebo od něj odvést pozornost. Druhou variantu pomocí falešných štítků S7 využívá Audi při kamufláži RS7.
Pětidveřový liftback Audi A7 se možná spousta lidem líbí, k horkým novinkám už ale zrovna nepatří a na ulici se proto dá docela snadno přehlédnout. Jeho ostřejší verze S7 s motorem 4,0 TFSI a výkonem 420 koní je poněkud nápadnější a patrně umí přitáhnout více pohledů, vzhledem k relativní vzhledové umírněnosti ingolstadtských sportovních modelů však asi ne o moc.
Podobným způsobem dost možná přemýšlel také člověk odpovědný za maskování nevýkonnější verze A7 z produkce Quattro GmbH, která se už nějakou dobu prohání po veřejných silnicích. Místo lánů folie nebo plastových panelů použili zaměstnanci vývojového oddělení kousek lepicí pásky na lehké překrytí postranních nasávacích otvorů v nárazníku a k tomu nápisy S7.
Výsledná iluze je téměř dokonalá a letmý pohled věnovaný tomuto vozu náhodnému příznivci rychlých Audi mnoho neprozradí. Přestože přední nárazník skutečného modelu S7 vypadá trochu jinak, definitivní jistotu, že to S7 není, dá až přímé srovnání obou strojů na fotografiích. Podrobnější studium obrázků černého vozu odhalí pod pětipaprskovými koly karbon-keramické brzdové kotouče a v hlavních světlech sestavu LED.
Přestože se o autě zatím moc nemluvilo, jeho technika je v podstatě jasnou věcí. Nemůže být pochyb o tom, že vůz dostane čtyřlitrové bi-turbo z modelů S7, S8 nebo Bentley Continental GT V8. Mnohem přesnějším vodítkem ale bude čerstvě představená RS6, která bude pro novinku zřejmě stoprocentním dárcem orgánů. Spekulovat můžeme jen nad výsledným výkonem, který bude muset konkurovat bavorskému M6 Gran Coupe, mimo rozmezí 560 a 600 koní se ale dozajista nepodívá. O přenos výkonu na silnici se pak postará osmistupňový automat a pohon všech kol.
Ani o termínu představení nemusíme dlouze spekulovat. Vzhledem k tomu, že vůz byl aktuálně představen prakticky bez kamufláže, lze počítat s některým z brzce jarních termínů. V takové Ženevě 2013 by to asi RS7 slušelo...
Autor fotek tvrdí, že i přes použití dvou různých sad espézetek jde pořád o to samé auto
Zdroj: decoches.blogspot
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Cristiano Ronaldo protáhl své nové Ferrari za 47 milionů. Už ani neví, kolik jich má, i na takové si vydělá za pár dnů
včera - V Moskvě nafotili nové obrněné auto ruské policie. Ze zbraně proti „zlobivým” jde strach, i když stojí
včera - 50letý Čech musel Američanům ukázat, jak se bourá s Mustangem. Žasnou, auto nevinného řidiče trefil jako řízená střela
27.3.2024
Nejčtenější články
- Audi se chytilo do pasti svých elektrických plánů, cokoli s některými modely teď udělá, bude to špatně
29.2.2024 - Nový levný kombík Lady předčasně odhalil únik patentových obrázků. Divným jménem odrazuje, cenou by měl lákat
29.2.2024 - Lamborghini upravené na 1 250 koní se v běžném provozu rozjelo na 363 km/h, něco takového se pořád nevídá
29.2.2024 - Elon Musk 7 let po premiéře Roadsteru slibuje, že auto vážně dorazí. Stovku má dát pod 1 s a na zadek posadit všechny
29.2.2024 - Do Mercedesu se vrací zdravý rozum, otylý kýč coby náhrada dnešních luxusních SUV dostal stopku
29.2.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva