Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Bisimoto na SEMA Show představil tisícikoňové Hyundai Genesis a Hondu Odyssey
7.11.2013 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Že může mít i sedmimístné MPV ochrannou klec a více než tisíc koní, ukázal na SEMA Show tuner Bisimoto. Přivezl také očekávané tisícikoňové Hyundai Genesis.
I když úpravce Bisimoto na starém kontinentu není příliš znám, jeho práce si rozhodně zaslouží pozornost. Na právě probíhající SEMA Show v Las Vegas přivezl dva stroje - tunerův sen a naprostou šílenost. Tím prvním je tisícikoňové Hyundai Genesis, které je součástí stánku Hyundai, tím druhým sedmimístné MPV Honda Odyssey s 1029 koni na přední nápravě.
Hyundai Genesis většina z nás vede v povědomí - patří k nejdostupnějším třísetkoňovým zadokolkám na trhu a s motorem 3,8 V6 jsme jej měli i v testu. Bisimoto zapracoval právě na tomto motoru a sériový zůstal v podstatě jen blok. Nová jsou dvě turbodmychadla Turbonetics BTX6462, ventily Supertech, kované písty Arias, palivové čerpadlo Magnafuel, mezichladič Spearco, řídící jednotka AEM a mnoho dalšího. Výsledkem je již zmíněných 1000 koní.
Ostatní úpravy zahrnují brzdicí padák, ochrannou klec, nové odpružení, novou kardanovou hřídel a poloosy a 20" kola Incurve s pneumatikami Toyo R888. V interiéru jsou největší změnou sedadla, závodní pásy a závodní displej místo sériového přístrojového štítu. Tisková zpráva se nezmiňuje o výfuku, převodovce ani diferenciálu, i když sériové zůstaly jen těžko.
Druhou kreací pánů od Bisimota je Honda Odyssey. Pod kapotou pracuje vidlicový šestiválec, který dostal podobně velkou hromadu vylepšení, jako v případě Genesisu. Základem výkonu jsou dvě turba Turbonetics BTZ7265, elektronika AEM, řídící jednotka Infinity, písty Arias, vstřikovače Deatschwerks, nový výfuk a mnoho dalšího. Dohromady to dává 1029 koní.
Uvnitř přibyla ochranná klec, lepší kůže na sedadlech a závodní displej nahradil sériovou přístrojovku, sedmimístné uspořádání však zůstalo nedotčeno. Vnějšek dostal speciální lakování a kola Fifteen52 s pneumatikami Toyo T1. O modifikacích převodovky nevíme a předpokládáme také, že všech 1029 koní mají na starosti přední kola.
Tisícikoňový Genesis je jistě zajímavý a čas na čtvrtmíli, na který člověka přiložené video navnadí, bude velmi dobrý. Sériovou výrobu ale neočekávejte, a to ani v případě splašené Odyssey.





























Hyundai Genesis od Bisimota míří zejména na čtvrtmílové sprinty













Partner, tchýně, čtyři děti, nákup a tisíc koní? U Bisimota to není problém
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
To pravé nadělení? Tři moderní auta s motory V12 si to rozdala ve sprintu, jejich symfonie nejlíp zní bez turba
před 6 hodinami
Řidič Ferrari ještě s motorem V12 bez turba se v běžném provozu rozjel na 326 km/h, je to let za zvuku jako ze starých F1
26.12.2025
Ford Mustang s továrním kompresorem se postavil vrcholné Tesle Model 3 ve sprintu s jednou zatáčkou, favorit dostal na zadek
24.12.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
Nové Porsche Cayenne dál šokuje svou otylostí. Je vůbec nejtěžším Porsche historie, překonává i firemní traktory
27.11.2025
Bývalému olympionikovi zabavili vzácný Mercedes za stovky milionů a jdou po něm, je teď mezi 10 nejhledanějšími lidmi světa
27.11.2025
Automobilka vlastnící Land Rover začala prodávat menší Land Rover za cenu lepších kol na originál
28.11.2025
Muž najel s novým kupé Bentley s motorem W12 za pár let neuvěřitelné kilometry, jen za benzin zaplatil tolik, kolik jste vy dali za několik aut
28.11.2025
Nástupce Simsonu zkusil s novými stroji přejít na elektrický pohon a selhal. Firma spadla do insolvence, bankrot je na dohled
28.11.2025
Živá témata na fóru
- Přituhuje 12.27. 20:31 - řidičBOB
- Porsche - vse o sportovnich modelech 12.27. 18:27 - pavproch
- BMW Divize 12.27. 17:22 - pavproch
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 12.26. 19:08 - Truck Daškam
- Mazda MX5 (Miata) 12.25. 19:41 - Brus
- Jaguar a dalsi britske zverstvo 12.24. 15:58 - řidičBOB
- Nejlepsi silnice v Ceske republice ( + SK) 12.24. 13:24 - pavproch
- Škoda Auto obecně 12.24. 12:48 - pavproch
