Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Designér zkrachovalé Marussie chce postavit vlastní superauto, říká si Vlk
3.8.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Igor Ermilin, designér zkrachovalé automobilky Marussia, přichází s vlastním strojem. Jmenuje se Vlk, inspiruje se v Británii a Itálii a má být velmi exkluzivní.
Automobilka Marussia měla sen o tom, že bude vyrábět a prodávat ryze ruská superauta. Vyráběla je a prodávala, prý poslala do světa několik tisíc kusů modelů B1 a B2 a její sebevědomí jen rostlo. Měla vlastní tým ve Formuli 1 a chtěla postavit i limuzínu pro Putina a vlastní BMW X5. Pak ale přišel bankrot, skončil i formulový tým, zaměstnanci odešli, napůl dokončené vozy zůstaly ležet ladem. A co zbylo z Marussie dnes je velmi smutná podívaná.
Jeden z designérů této automobilky, Igor Ermilin, se nicméně nevzdává snu dále vyrábět sportovní auta a prezentoval dvě ilustrace nového vozu. Je nazvaný jednoduše Vlk a má být „perfektní, krásný, rychlý a komfortní” a také kompletně ručně stavěný, jak uvádí Ermilin. Má to být ruský rival vozů značek Koenigsegg a Pagani a má se prodávat ve velmi omezených počtech a za 1 až 2 miliony Eur, tedy 27 - 54 milionů korun.
To jsou velké plány na člověka, který zrovna stál u bankrotu jiné automobilky s podobnými cíli, nicméně nevynášejme předčasné soudy. Ermilin je také poradce prezidenta Ruské automobilové asociace, takže toho o výrobě aut jistě bude vědět spoustu na to, aby se mu podařilo s Vlkem aspoň začít. Jaké ale bude pokračování, je zatím otázkou.
Po stránce techniky toho není moc známo, na fotkách jen vidíme křídlové dveře, nijak neobvyklé ve světě hypersportů. V designu také vidíme, že se příď inspirovala LaFerrari a záď zase trochu McLarenem F1. Je tu dokonce i aktivní zadní křídlo. Co bude vůz pohánět, nevíme, ale když už kombinujeme Italy a Brity, třeba atmosférický desetiválec by nemusel být marný.
Kdy a zda vůbec tento stroj uvidíme na silnicích, je nicméně brzy odhadovat. Obrázky níže jsou pochopitelně „jen” počítačové ilustrace, Igor Ermilin prý teď údajně shání investory. Pokud se najdou dost rychle a budou dost štědří, první funkční prototyp by mohl být hotov během šesti měsíců.
Povedený design Ermilinovu Vlkovi upřít nelze
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
před 9 hodinami - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
včera - Vojáci předvedli, jak rozeberou a znovu složí celé auto jen za dvě minuty, výměna kol v F1 je rázem nuda
16.4.2024
Nejnovější články
- Číňané po dlouhá léta od VW „opisovali“, nově mu mají pomoci znovu vyrábět lidové vozy
před 2 hodinami - Maserati se s novým Quattroporte vrací skoro až k rýsovacímu prknu, plán nabídnout rychle jen elektromobil vyletěl komínem
před 4 hodinami - První majitel najel 556 tisíc km s malým 45koňovým autem, jen tachometry na něm utavil tři. Tomu se říká oddanost
před 5 hodinami - V Německu začali nabízet elektromobily v Media Marktu jako ledničky, od 8 tisíc za měsíc budou vaše
před 7 hodinami - Čínský stylový kombík konkurující Porsche a Ferrari předčasně odhalil únik, na Evropany si vyšlápne s 965 koňmi
před 8 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva