Designér zkrachovalé Marussie chce postavit vlastní superauto, říká si Vlk

Igor Ermilin, designér zkrachovalé automobilky Marussia, přichází s vlastním strojem. Jmenuje se Vlk, inspiruje se v Británii a Itálii a má být velmi exkluzivní.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Designér zkrachovalé Marussie chce postavit vlastní superauto, říká si Vlk

3.8.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek

Designér zkrachovalé Marussie chce postavit vlastní superauto, říká si Vlk

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Igor Ermilin, designér zkrachovalé automobilky Marussia, přichází s vlastním strojem. Jmenuje se Vlk, inspiruje se v Británii a Itálii a má být velmi exkluzivní.

Automobilka Marussia měla sen o tom, že bude vyrábět a prodávat ryze ruská superauta. Vyráběla je a prodávala, prý poslala do světa několik tisíc kusů modelů B1 a B2 a její sebevědomí jen rostlo. Měla vlastní tým ve Formuli 1 a chtěla postavit i limuzínu pro Putina a vlastní BMW X5. Pak ale přišel bankrot, skončil i formulový tým, zaměstnanci odešli, napůl dokončené vozy zůstaly ležet ladem. A co zbylo z Marussie dnes je velmi smutná podívaná.

Jeden z designérů této automobilky, Igor Ermilin, se nicméně nevzdává snu dále vyrábět sportovní auta a prezentoval dvě ilustrace nového vozu. Je nazvaný jednoduše Vlk a má být „perfektní, krásný, rychlý a komfortní” a také kompletně ručně stavěný, jak uvádí Ermilin. Má to být ruský rival vozů značek Koenigsegg a Pagani a má se prodávat ve velmi omezených počtech a za 1 až 2 miliony Eur, tedy 27 - 54 milionů korun.

To jsou velké plány na člověka, který zrovna stál u bankrotu jiné automobilky s podobnými cíli, nicméně nevynášejme předčasné soudy. Ermilin je také poradce prezidenta Ruské automobilové asociace, takže toho o výrobě aut jistě bude vědět spoustu na to, aby se mu podařilo s Vlkem aspoň začít. Jaké ale bude pokračování, je zatím otázkou.

Po stránce techniky toho není moc známo, na fotkách jen vidíme křídlové dveře, nijak neobvyklé ve světě hypersportů. V designu také vidíme, že se příď inspirovala LaFerrari a záď zase trochu McLarenem F1. Je tu dokonce i aktivní zadní křídlo. Co bude vůz pohánět, nevíme, ale když už kombinujeme Italy a Brity, třeba atmosférický desetiválec by nemusel být marný.

Kdy a zda vůbec tento stroj uvidíme na silnicích, je nicméně brzy odhadovat. Obrázky níže jsou pochopitelně „jen” počítačové ilustrace, Igor Ermilin prý teď údajně shání investory. Pokud se najdou dost rychle a budou dost štědří, první funkční prototyp by mohl být hotov během šesti měsíců.


Designér zkrachovalé Marussie chce postavit vlastní superauto, říká si Vlk - 1 - ermilin wolf 01Designér zkrachovalé Marussie chce postavit vlastní superauto, říká si Vlk - 2 - ermilin wolf 01aDesignér zkrachovalé Marussie chce postavit vlastní superauto, říká si Vlk - 3 - ermilin wolf 02
Povedený design Ermilinovu Vlkovi upřít nelze

Zdroje: GT Spirit, Car Buzz

Marek Bednář

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.