Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Fiat Tipo kombi má konečně české ceny, oproti hatchbacku citelně vzrostly
30.1.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Tipo kombi startuje o 10 procent výše než hatchback. Stejně jako zbylé verze má v základu jedna-čtyřku, lepší typy se cenou vyšplhají až nad půl milionu.
Fiat Tipo kombi byl představen současně s hatchbackem, tedy krátce před loňským ženevským autosalonem. Méně praktický pětidveřový model byl na tuzemský trh uveden již v létě, kombík se cestou do showrooů někde pořádně zapomněl. Jeho české ceny jsou totiž známy teprve nyní.
Hned v úvodu je nutné zmínit, že ve srovnání s hatchbackem Fiat Tipo kombi citelně nepodražil. Jeho ceny startují o 30 tisíc korun výše, což není zase tak vysoký suma, vztáhneme-li si ale k ceně vozu, jde v případe základního provedení o 10 procent, a to je vážně dost. Kombík tak startuje na 329 900 Kč, za což lze počítat s atmosférickou jedna-čtyřkou, která byla naladěna na 95 koní a 127 Nm točivého momentu. Tato pohonná jednotka je spojena s pohonem předních kol a šestistupňovým manuálem.
Spolu se základním motorem je v ceně i základní výbava Tipo. Ta zahrnuje 15palcové ocelové ráfky, černě vyvedené střešní ližiny, manuální klimatizaci či přední okna a zpětná zrcátka v elektrice. Nechybí ani rádio nebo šest airbagů, de facto si tedy z showroomu odvezete vše, co k životu potřebujete. Pochopíme ovšem, pokud zatoužíte po větším luxusu, jde-li u auta této třídy o něčem takovém mluvit.
Střední úroveň Plus již zahrnuje šestnáctipalcová (i nadále ocelová) kola, LEDky pro denní svícení, kůží obšitý volant či kupříkladu audio systém UConnect s pětipalcovým displejem a šesti reproduktory. K tomu jsou kryty zpětných zrcátek v barvě karoserie a kliky dveří chromované. Ceny startují na 356 900 Kč, opět za základní 1,4litrový agregát.
Ještě než zamíříme na vrcholnou úroveň Lounge, v rychlosti zmíníme, že s prostředním stupněm je možné mít i přeplňovanou jedna-čtyřku T-Jet o výkonu 120 koní. Za tu dáte 393 300 Kč, ještě hlouběji do kapsy ovšem musí sáhnout milovníci dieselů. Za základní 1,3 Multijet s 95 koňmi zaplatí 421 900 Kč, za 1,6 MultiJet se 120 koňmi pak dokonce 449 900 Kč.
Nyní již můžeme probrat vrchol italské praktičnosti spárované kupříkladu s 16palcovými litými koly, tempomatem, automatickou klimatizací či multimédii se sedmipalcovým displejem. Kromě toho nechybí ani UConnect Live služby. V případě motorizací jste ale omezeni třemi variacemi - 1,4 T-Jet (421 900 Kč), 1,6 E-Torq (433 900 Kč) a 1,6 Multijet (477 900 Kč).
Tak jako v případě hatchbacku i sedanu, který startuje o 60 tisíc korun níže než kombík, je možné sáhnout rovněž po příplatkové výbavě. Paket Luxury zahrnující kožené čalounění a vyhřívaná sedadla vychází na 24 500 Kč, sada Business Digital se zpětnou kamerou, navigací a sedmipalcovou dotykovou obrazovkou vychází na dalších dvacet tisíc korun.
Kromě manuálu je Tipo kombi 1,6 Multijet k dispozici také s dvouspojkovou převodovkou DCCT. Za tu se připlácí 56 tisíc korun, šestistupňový automat je pro změnu spojen s motorem 1,6 E-Torg naladěným na 110 koní standardně. Oficiální ceník dodáme, jakmile jej české zastoupení Fiatu pustí do světa - zatím není k dispozici ani ten, ani fungující online-konfigurátor.












Fiat Tipo kombi konečně dorazil na český trh, k mání je od 330 tisíc korun
Zdroj: Auto.cz
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Stačí skutečně velmi, velmi málo, aby nejnovější Ferrari vypadalo dokonale věrohodně jako nová Toyota
včeraBMW se hlásí o rekord z nejnáročnějšího okruhu světa. Pomalé jeho auto není, vše ostatní je ale diskutabilní
4.7.2025Čínskému SUV Ferrari za cenu Škody začaly při ostré jízdě hořet brzdy, výrobce říká, že je to úplně normální
2.7.2025
Nejnovější články
Fiasko kdysi převratného motoru Nissanu přichází pro firmu v nejhorší možný čas, může ji přivést až do záhuby
včeraVědci popsali, proč se tolika lidem dělá z elektrických aut fyzicky špatně
včeraAž komicky silný Ariel Atom je tu po 25 letech od zrodu proto, aby vám zdeformoval obličej jako Clarksonovi. Vypadá i jede jako malá F1
včeraPorsche je nepoučitelné a znovu opakuje 12 let starou chybu, tentokrát v ještě větším měřítku
včeraStačí skutečně velmi, velmi málo, aby nejnovější Ferrari vypadalo dokonale věrohodně jako nová Toyota
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva