Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Honda Civic Tourer 2014: kombi má české ceny, silnější diesel s nimi končí
5.12.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Japonské kombi oproti hatchbacku podražilo o 28 000 Kč, s jeho příchodem v nabídce končí 2,2litrový turbodiesel, v nabídce je jen se dvěma motory.
První náznak českých cen japonského kombíku jsme vám přinesli před týdnem, kdy ve známost vešly sumy, za které si lze Hondu Civic Tourer pořídit v Německu. Ty začínaly částkou 589 000 Kč, přičemž tuzemskému ceníku jsme start předvídali o sto tisíc korun níže. České zastoupení značky se přitom od našeho odhadu výrazně neodchýlilo, neboť novinku roku 2014 lze nejlevněji koupit za 487 900 Kč. A to v kombinaci s výbavou Comfort, šestistupňovou manuální převodovkou a motorem 1,8 i-VTEC o výkonu 142 koní.
Zajímavé je, že v tomto případě se jedná až o druhý stupeň výbavy, neboť základem je úroveň „S“. Na té je ovšem aktuálně k dispozici pouze verze vybavená turbodieselem 1,6 i-DTEC produkujícím koní 120. Tento model, opět v kombinaci s manuální převodovkou, ovšem stojí 502 900 Kč, přičemž ve výbavě nabízí palubní počítač, přední i zadní okna v elektrice, LEDky pro denní svícení či 16palcová kola. A samozřejmě také unikátní zadní sedadla Magic Seats, u kterých lze zvednout sedáky.
Vraťme se ale zpátky k výbavě Comfort, která kromě výše zmíněných prvků přihazuje automatickou klimatizaci, audio systém s přehrávačem CD a MP3 a čtyřmi reproduktory, tempomat, zadní stěrač nebo dvojité víko zavazadelníku (o objemu od 624 do 1 668 litrů). Ta totiž není spojena jen s jedním motorem, ale rovněž s dieselem, který lze pořídit za 522 900 Kč. Vyjma toho lze pak benzinový motor doplnit pětistupňovým automatem, přičemž cena v takovém případě činí 517 900 Kč.
Pokračovat dále můžeme úrovní Sport, která se pyšní 17palcovými litými koly, zadní parkovací kamerou, dešťovým senzorem, automatickými světly nebo kůží obšitým volantem a dvěma dalšími reproduktory. Ceny přitom startují na 517 900 korunách, za něž je k dispozici benzinová jedna-osma spřažená s manuálem. Automat pak opětovně přihazuje 30 000 Kč, zatímco diesel lze bez jedné stokoruny pořídit za 553 tisíc korun.
Vrcholem jsou pak úrovně Lifestyle a Executive, u kterých již najdete zadní adaptivní tlumiče. V prvním případě se přitom dočkáte prvků, jako je vyhřívání předních sedadel, přední a zadní parkovací senzory, prémiový audio systém s 8 reproduktory, střešní ližiny ve stříbrné barvě či síť v zavazadlovém prostoru. Po stránce cenové pak Tourer Lifestyle startuje na sumě 561 400 Kč za benzinový motor, turbodiesel je k dispozici za 596 400 Kč.
Příplatek 30 tisíc za automatickou převodovku přitom platí jak u této výbavy, tak u vrcholného stupně Executive, který lze koupit za 619 900 Kč, respektive 656 900 Kč. Standard pak na této úrovni zahrnuje kožené čalounění, bezklíčový vstup a starování, bi-xenonové světlomety, elektricky stavitelnou boční podporu sedadla řidiče či modré ambientní podsvícení. Mimo to je ovšem k dispozici i rozsáhlá příplatková výbava.
Veškeré další podrobnosti si samozřejmě můžete vyhledat v kompletním oficiálním ceníku (PDF, 95 kB). Zároveň vám doporučujeme i průzkum nového ceníku Hondy Civic hatchback (PDF, 96 kB), který je oproti kombíku levnější o 28 tisíc Kč. V rámci nového modelového roku totiž podražil o 10 000 Kč. V obou případech je navíc patrná absence 2,2litrového turbodieselu, který v nabídce skončil.
Honda Civic Tourer startuje na českém trhu na částce 488 000 Kč. K mání je přitom pouze se dvěma motory
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
včera - Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024
Nové na MotoForum.cz
- Pre Jerez včera 15:00
- Senzace: Bimota v SBK 2025 s továrním týmem Kawasaki včera 13:00
- Časový program Gran Premio Estrella Galicia 0,0 de España včera 10:00
- Vostatek po Assenu: „ Na suché trati jsem se cítil silný, na mokré to nešlo“ 24.4.2024
- Začalo letošní MS-Side 24.4.2024
Nejnovější články
- Tesla si nechala zaplatit v roce 2017 od Pepsi za 100 tahačů, dodala jich jen 36. Ze 125 kamionů pro UPS ani jeden
před 14 minutami - „Příšerné” nařizování elektromobilů zabije automobilový průmysl, říká šéf Stellantisu, začne to ve Velké Británii
před hodinou - BMW začalo majitelům nabízet „rodný list” jejich starších aut, cena i způsob objednání berou slova z úst
včera - Šéf Bosche najednou říká, že elektromobily budou za pár let kupovat skoro všichni, ještě před měsícem si otevíral pusu
včera - Se sportovními Peugeoty je amen, říká šéfka značky, po současné 508 PSE už přijde jen prázdnota
včera
Živá témata na fóru
- Jak snižovat spotřebu 04.26. 07:41 - nostromo23
- Audi A6 C7 převodovky 04.25. 23:27 - Milanito
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.25. 23:10 - M.Z.
- Onboard videa 04.25. 23:07 - Lachende Bestien
- Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style 04.25. 20:34 - M.Z.
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.25. 19:05 - řidičBOB
- Fiat a vše kolem nich 04.25. 18:24 - Brus
- IT poradna 04.25. 10:15 - pavproch