Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Hyundai Elantra Sport 2017: švihácký sedan má 204 koní a multi-link
28.4.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Korejský sedan se pyšní dynamičtěji stylizovanou karoserií, líbivějším interiérem a přeplňovanou jedna-šestkou. Ozdobit jej může i paket Extreme.
Hyundai Elantra se v českých luzích a hájích už oficiálně nenabízí, což je při pohledu na novou generaci opravdu škoda. Zvláště nyní, neboť korejská automobilka představila na domácím trhu variantu Sport (pod jménem Avante, tak si Elantra v Koreji říká). Dostat se má také do Spojených států, kde je debut spojen s listopadovým tuningovým veletrhem SEMA v Las Vegas. Dá se ovšem předpokládat, že rozdíly budou drobné, pokud vůbec nějaké.
Oč tedy přijdeme? Především o agresivněji laděnou karoserii, která dostala do vínku nové nárazníky s většími vzduchovými otvory a také horizontálně posazené LEDky pro denní svícení namísto vertikálních u základního provedení. Čelní masku pak zdobí nápis „Turbo“, zatímco na víku zavazadelníku se objevuje označení „Sport“. Nechybí ani chromové koncovky výfuku či modifikované pozadí světel.
Dále je možné zmínit 18palcová litá kola obutá do pneumatik o rozměru 225/40, která jsou k dispozici ve vícepaprskovém rozměru. Korejský sedan ovšem bude možné za příplatek osadit ještě paketem Extreme Package, jenž zahrnuje pětiparskové osmnáctky, zadní spoiler, snížený a přitvrzený podvozek nebo kupříkladu „tuningově“ vypadající kryt motoru.
Samotná pohonná jednotka se ovšem ani po zakoupení „extrémní“ sady lišit nebude, pokaždé je tedy možné počítat s 1,6litrovým přeplňovaným čtyřválcem T-GDi známým třeba z místního Cee'du GT. Tento motor byl naladěn na 204 koní a 265 Nm točivého momentu a standardně počítá s šestistupňovým manuálem. Pořídit je ovšem možné i sedmistupňový automat, stovka tam přitom padne za 8 sekund.
Ještě než se přesuneme do interiéru, musíme zmínit také modifikace týkající se podvozku, kde se nově objevuje víceprvková zadní náprava. Kabina pak dostala do vínku volant se zploštělou spodní částí, sportovní sedadla nebo doplňky imitující karbon a červeně lakované detaily. Tím je ale přerod již definitivně u konce.
Hyundai Elantra je nyní k mání ve verzi Sport, která počítá s 204 koňmi a agresivnějším vzhledem. Ten je navíc možné umocnit paketem Extreme
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Cristiano Ronaldo protáhl své nové Ferrari za 47 milionů. Už ani neví, kolik jich má, i na takové si vydělá za pár dnů
včera - V Moskvě nafotili nové obrněné auto ruské policie. Ze zbraně proti „zlobivým” jde strach, i když stojí
včera - 50letý Čech musel Američanům ukázat, jak se bourá s Mustangem. Žasnou, auto nevinného řidiče trefil jako řízená střela
27.3.2024
Nejčtenější články
- Nový levný kombík Lady předčasně odhalil únik patentových obrázků. Divným jménem odrazuje, cenou by měl lákat
29.2.2024 - Lamborghini upravené na 1 250 koní se v běžném provozu rozjelo na 363 km/h, něco takového se pořád nevídá
29.2.2024 - Elon Musk 7 let po premiéře Roadsteru slibuje, že auto vážně dorazí. Stovku má dát pod 1 s a na zadek posadit všechny
29.2.2024 - Do Mercedesu se vrací zdravý rozum, otylý kýč coby náhrada dnešních luxusních SUV dostal stopku
29.2.2024 - Kolabující elektrická odnož Volva má po odvrhnutí Švédy dál problémy, ani nalitých 22 miliard nestačí na její záchranu
29.2.2024
Živá témata na fóru
- Sleva na ověření historie přes Cebia.cz 03.29. 01:42 - brnenska.odchytova
- Dříve M135i, nyní ///M2 03.28. 22:53 - Předseda
- Zapojení rádia s reversing kabelem. 03.28. 21:35 - Čičo
- Lampárna (stěžovatelna) 03.28. 19:02 - HondaMan
- Řidiči, co to mají v ruce... 03.28. 16:36 - abgx1
- BMW Divize 03.28. 16:16 - pavproch
- Onboard videa 03.28. 13:17 - GeneHawkins
- Elektromobily a vse kolem nich 03.28. 10:11 - jerry