Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Hyundai i10 sedan nachytáno v provozu, bude to příští Accent?
23.12.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Korejský sedan dorazí již na počátku února s benzinovým čtyřválcem a dieselovým tříválcem. Svou délkou dost možná zastíní i evropské Hyundai i20.
O indické verzi Hyundai i10 s přídomkem Grand jsme se krátce „otřeli“ již během představení modelu určeného pro evropský kontinent, přičemž jsme poznamenali, že oba vozy od sebe dělí rovných 100 milimetrů. Tento rozdíl ale nebude jediným, neboť nově se korejský model vyráběný v indickém Chennai ukázal také ve formě sedanu. Jeho délka by přitom měla narůst až někam ke čtyřem metrům, díky čemuž dost možná zastíní i evropské Hyundai i20.
S ohledem na tento nárůst i „batoh“ za zadní nápravou se rovnou spekuluje, že by novinka do prodeje dorazila rovnou s odlišným názvem. Ve hře je přitom Accent, což by bylo více než logické - daný model má totiž u Hyundai tradici, třebaže by v takové chvíli Korejci prodávali dvě odlišná provedení tohoto modelu - jeden by byl vyhrazený Americe, druhý rozvojovým zemím.
Na potvrzení či vyvrácení výše zmíněného přitom nebudeme muset dlouho čekat, neboť produkční verze sedanu má být odhalena 4. února příštího roku. Podle očekávání by pak měla nabídnout tu samou techniku jako Grand i10, což u pohonných jednotek znamená výskyt 1,1litrového dieselového tříválce o výkonu 71 koní, které bude dopředu přenášet pětistupňový manuál.
Hyundai ovšem rovněž uvažuje o tom, že by z modelu i20 byl převzat také mnohem silnější 1,4litrový diesel. I na toto potvrzení si ovšem musíme počkat, pozornost tak raději přesměrujeme k benzinovému motoru 1,2 Kappa2, jehož 83 koní si vezme na starosti pětistupňový manuál či příplatkový pětistupňový automat.
O jízdní dynamice Hyundai mlčí, v rámci spotřeby bychom ale u dieselu měli očekávat průměr 4,2 l/100 km, zatímco benzinová verze se bude vracet za 5,3 litru. To je pro dnešek vše, na ceny zřejmě přijde řada až blíže k oficiálnímu představení.





Hyundai Grand i10 naroste ke čtyřem metrům. Díky tomu možná změní název na Accent
Zdroj: Indian Autos Blog
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
1914koňový elektromobil ohromil při pohodové jízdě po nejnáročnějším okruhu světa leda tím, kolik při ní ztratil kapacity baterií
včeraPřímé klání dvou dvanáctiválcových italských klenotů je jako z jiné doby, majitele vyšly na 240 milionů korun
24.6.2025Expert před summitem NATO varuje ty, kteří se lepí k silnici: Limuzína prezidenta USA vás klidně přejede
23.6.2025
Nejčtenější články
Srovnejte si nový Nissan Micra s Renaultem, ze kterého vychází. Japonci to s ním zmastili hned dvakrát
27.5.2025Levná nová auta stále existují, na tohoto sympaticky střiženého soupeře Škody Fabia stačí jen 177 tisíc Kč
27.5.2025Mezi 30 nejprodávanějších aut v Evropě se letos nedostal ani jeden elektromobil, ani jeden. A i dál se dějí zajímavé věci
27.5.2025VW unikla podoba ostré verze auta, které i s velikostí překonávající Octavii stojí 465 tisíc Kč. Takhle zkusí odvrátit svůj úpadek
27.5.2025Škoda Octavia stála před 10 léty skutečně skoro půlku, RS jako dnešní základ. Podívejte se na dobové ceníky
27.5.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva