Hyundai se rozhodlo zcela obejít dealery, auta začíná prodávat bez nich

 | 53 příspěvků | 11.10.2017 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený Shal

Další inspirace u Tesly? | 11.10.2017 10:43reagovat
avatar

Další inspirace u Tesly?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Fero

Co na to dealeři se zavede.. | 11.10.2017 11:08reagovat
avatar

Co na to dealeři se zavedeným servisem? Spokojí se s nižším výdělkem, nebo zdraží servis?

:-)

Nepřihlášený Fero

Reakce na: Další inspirace u Tesly? | 11.10.2017 11:10reagovat
avatar

Čuměl jsem na Alzu, kde nabízí Teslu mezi ostatními domácími spotřebiči

:-D

Bude možné Teslu nebo Hyundai vrátit do 14 dnů podle zákona online prodeje?

:-D

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Moik

Dealeři jsou nejmíň příjem.. | 11.10.2017 12:16reagovat
avatar

Dealeři jsou nejmíň příjemnou součástí toho koloběhu, když kupuju služebáka, dělají z toho strašnou vědu a přikládají svojí práci zbytečnou důležitost. Jasně, kdybych si vybíral... ale já celkem přesně vím, pro který auto tam jdu. Chci přijet, podespat, zaplatit a s plnou důvěrou odjet..práce na 20min

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený TV

Tak to bude soused z Boles.. | 11.10.2017 12:22reagovat
avatar

Tak to bude soused z Boleslavi opravdu "čumět", jak budou řešit i nepojízdnou reklamaci před webovou aplikaci!

Nepřihlášený X

Reakce na: Čuměl jsem na Alzu, kde na.. | 11.10.2017 12:27reagovat
avatar

Přesně tohle mně napadlo, 14 denní lhůta na vrácení :) :) :)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jenda

Reakce na: Přesně tohle mně napadlo,.. | 11.10.2017 12:32reagovat
avatar

Přímo z diskuse pod modelem S

Dobry den, pokud provedete objednavku, rezervaci, nakup nebo jiny ukon mimo provozovnu prodavajiciho lze zbozi bez udani duvodu vratit do 14ti dnu od data prevzeti zbozi kupujicim bez uvedeni duvodu. Prodavajici ma povinnost toto zbozi prijmout a vratit castku, ktera byla za zbozi uhrazena ovsem tuto castku muze ponizit o prokazatelne snizeni hodnoty zbozi... Tedy pokud vas dotaz shrnu, objednavku nebo rezervaci provedete elektronickou cestou mimo provozovnu prodavajiciho a na provozovne nasledne vyridite pravni nalezitosti nutne k prodeji, prevodu a prevzeti automobilu (obdoba prevzeti zbozi zjednodusene receno). Z tohoto vypliva, ze pokud ucinite takto jako nepodnikajici fyzicka osoba mate do 14ti dnu od prevzeti automobilu pravo jej bez udani duvodu vratit. Pokud prodavajici ve svych obchodnich podminkach uvadi, ze toto neni mozne je tato casy obchodnich podminek neplatna tak jak je uvedeno v obcanskem zakoniku. Za toto poruseni obcanskeho zakoniku muze prodavajicimu byt udelena pokuta ve spravnim rizeni do vyse 5.000.000 Kc.

Nepřihlášený 14 denni lhuta

Není to tak, že zboží vrát.. | 11.10.2017 12:33reagovat
avatar

Není to tak, že zboží vrátíte, ale dostanete kupní cenu poníženou o částku, která se rovná opotřebení a ztrátě na hodnotě auta? tzn vám třeba zkrouhnou několik desítek tisíc - v tom lepším případě. Auto pak pravděpodobně prodají jako předváděčku.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený 14 denni lhuta

Je to tak jak píše Jenda,.. | 11.10.2017 12:36reagovat
avatar

Je to tak jak píše Jenda, mě takto ponížili vrácenou částku za kávovar :-D

Nepřihlášený Bobek

A není to tak, že když si.. | 11.10.2017 12:39reagovat
avatar

A není to tak, že když si něco objednám přímo na objednávku (na zakázku se svoji konfigurací, výbavou, barvou atd.) tak žádná 14denní doba na vrácení není? u věcí na míru?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Shal

Reakce na: Čuměl jsem na Alzu, kde na.. | 11.10.2017 12:43reagovat
avatar

Nebude. Protože ta možnost vrácení platí pouze pro online prodej. Teslu bude možno koupit pouze na prodejně. Oni nad tím trochu přemýšleli :)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Řidič

No to bude soused na *ikačo.. | 11.10.2017 12:45reagovat
avatar

No to bude soused na *ikačovinu opravdu čumět, to je tedy péče o ňoumu co hundaja kupuje

Nepřihlášený Bobek

Reakce na: A není to tak, že když si.. | 11.10.2017 12:45reagovat
avatar

Podle zákona nemůže nakupující odstoupit od těchto smluv:

c) na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu (například oblek nebo počítač "na míru"), jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání (například potraviny)

Nepřihlášený Paco2

Logický krok jen na první.. | 11.10.2017 12:56reagovat
avatar

Logický krok jen na první pohled. Dle tvrzení dealerů na prodeji aut se vydělat nedá. Jen na servisu. V tomto bodě tedy budou všichni zajedno: Hyundai bude auta prodávat na vlastní náklady a riziko v malém množství prodejen, jimiž obslouží více zákazníků pomocí virtuální reality. Servisy se zbaví zatěžující povinnosti nakupovat na sklad a držet prodejní personál spolu s tím spojenou administrativou prováděnou zase na vlastní náklady. Takže vlastně jo, proč ne? Jenže to už bude doba autonomních elektrických aut, podobných si jako vejce vejci, u kterých zákazník nebude koukat na barvu, kůži na sedadlech a na výbavu. To všechno bude snadno "konfigurovatelné" po netu a prodejna bude sloužit pouze k přijetí platby a předání "auta". Snad do té doby umřu....

Nepřihlášený Surcuf

To je koloběh světa, všech.. | 11.10.2017 12:58reagovat
avatar

To je koloběh světa, všechny "hotové" výrobky skončí časem na netu, i kdyby to byly raketoplány. Budoucnost je ve službě, proto prodávám své myšlenky (ty nelze koupit on-line) a k tomu se nabaluje zboží nutné k jejich realizaci, ale samotné zboží už za chvíli de facto prodávat v klasickém schématu nebude ekonomické.

Nepřihlášený Shal

řešíte blbosti. Má to fung.. | 11.10.2017 12:59reagovat
avatar

řešíte blbosti. Má to fungovat tak, že online si auto pouze zaregistrujete. Pak se musíte dostavit na prodejnu, kde se sepíše normální kupní smlouva. Tím odpadá nějaká možnost vrácení zboží, protože to je možné jenom při nákupu mimo prodejnu.

Až to auto bude na skladě, tak vás kontaktují, domluví se na termínu předání a to auto vám odvezou až před barák.

Žádná možnost vrácení zboží neexistuje. Mimo běžných záručních podmínek.

Nepřihlášený Rad

Trochu mi nedává smysl nej.. | 11.10.2017 13:00reagovat
avatar

Trochu mi nedává smysl nejdřív dealery zrušit a pak jejich slovy na nich postavit porovnání ceny:

...hledání dobré ceny proběhne s pomocí jeho vlastní aplikace, kde budou zobrazeny nejlepší nabídky vybraných dealerů značky. Ti ovšem poslouží jen jako vodítko k oné transparentní nákupní ceně...

Dál si myslím, že někdo, kdo nebude chtít konkrétně Hyundai, ale auto daných parametrů, bude stejně hledat i cenu relevantní konkurence. No možná to srovnání za Hyundai nakonec bude pro zákazníky jednodušší, protože bude stát všude stejně jak za komančů.

Uvidíme, jak moc lákavé bude po tomto kroku pro budoucí nedealery auta Hyundai servisovat a poskytovat záruční opravy byť za úhradu od "fabriky". Ale třeba to nakonec povede k tomu, že se utratí míň peněz za stavění nesmyslných showroomů naporoučených automobilkou, které teď máme "v ceně" servisu.

Nepřihlášený Tom

Kuš....že by se Vláďa chys.. | 11.10.2017 13:10reagovat
avatar

Kuš....že by se Vláďa chystal do Emériky?!? Toto bych viděl, že je snad z jeho hlavy, dealeři (krom pár řiťolezců) byli pro něj problém vždycky...

Nepřihlášený Gašpo

Tak neviem. Asi som už vym.. | 11.10.2017 13:35reagovat
avatar

Tak neviem. Asi som už vymierajúci druh, nemožem súdiť. :-)

Cez internet robím nákupy bežne, dokonca som už dospel do štádia že takto kupujem aj oblečenie. Keď sme vyberali auto, presurfoval som hodne stránok, zistil dosť informácií, ale nedokážem si predstaviť že by som to absolvoval bez návštevy autosalónu, kde som chcel vidieť ako v reále vyzerá vybraná farba, ako farebné varianty interiéru, pozrieť na motor, do kufru, aký je prístup k výmene zadných žiaroviek a také kraviny. Auto človek nekupuje ako sezónne topánky. Ak by mi auto aj pristavili k skúšobnej jazde, asi ťažko bude presne podľa vybranej modifikácie. Keď sme si kupovali Golfíka, tiež som musel preliezať z jedného do druhého aby som našiel prvky odpovedajúce zvolenej výbave, na jazdu sme si dokonca vyšli v Sportsvane, pretože 1.4 TSI tam v inom nebol k dispozícii. A potreboval som vyskúšať akceleráciu.

Ale časy sa menia, asi sa už dnes fakt uspokoja s virtuálnou realitou aby boli ochotní vypláznuť pol mega a viac.

Nepřihlášený huff

Nevítám to. Online prodej.. | 11.10.2017 14:02reagovat
avatar

Nevítám to. Online prodej znamená, že si od dealera nevykecáte slevu ve vysi 10-25 % z ceny nového vozu. Onehda, kdyz jsem kupoval auto nizsi stredni za 400 tisic, dostal jsem slevu 75 tisic :-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Shal

Reakce na: Nevítám to. Online prodej.. | 11.10.2017 14:28reagovat
avatar

o to máš pravdu. Kouzlo smlouvání je fuč. Prostě cena je daná. Když si kupuješ pračku, tak taky nesmlouváš o ceně. Auto už je prostě běžná komodita jako cokoliv jiného. Ale chápu, že někoho mohla bavit ta výzva :)

Ale aspoň budou moci prodávat za skutečné ceny a ne za ty navýšené o 20 procent, protože ví, že lidi budou chtít smlouvat.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Lukas

Podobné projekty fungují n.. | 11.10.2017 14:43reagovat
avatar

Podobné projekty fungují například v Anglii, kde lze Hyundai koupit přes internet už několik let. Bez většího zájmu či rozšíření. Je vidět, že článek píše někdo, kdo automobilový trh zná z teorie, ale prakticky si k němu nečuchl, protože některé i prodejní procesy aktuálně HMCZ a defacto i HME(urope) nejsou schopni zajistit.

Nepřihlášený rad

Reakce na: o to máš pravdu. Kouzlo sm.. | 11.10.2017 14:45reagovat
avatar

Myslí, že motivace je jinde a k

"Ale aspoň budou moci prodávat za skutečné ceny a ne za ty navýšené o 20 procent, protože ví, že lidi budou chtít smlouvat."

nedojde.

Automobilky našly způsob, jak se dostat ke konečným zákazníkům - dokáže jich oslovit obrovské množství pomocí internetu a tím lokální dealeři přicházejí o svou výhodu. To má za následek úvahu na téma, proč by teda dealerům měl z celkové ceny výrobku zůstat tak velký podíl jako v minulosti. No a odpověď je jasná, pokud existuje alternativa, pak existuje i konkurence ve způsobu oslovení zákazníka a to dostává dealey pod tlak. Ale to neznamená, že by se měla celková cena snížit, to může zařídit jen konkurence mezi automobilkami a k té nutně vyřazením článku dealerů z řetězu dojít nemusí. Dokonce to může být naopak, "pár" automobilek / dovozců se na daném trhu domluví / udrží cenovou válku na uzdě snáz než banda dealerů.

Nepřihlášený Břetislav Černík

No nevím jak moc to bude H.. | 11.10.2017 15:02reagovat
avatar

No nevím jak moc to bude Hyundai fungovat.

Když jsem si kupoval auto, tak jsem to co by mohlo přicházet v úvahu nejdříve několik hodin prolézal, zkoušel atp. jestli jsou z praktického hlediska použitelné a cenově snesitelné.

Např. jak se v tom sedí, jak má řešené odkládací prostory, kufr, kolik má prostoru na nohy, zda si za řidiče může vůbec někdo sednout. Zrovna z Hyunday nebylo použitelné nic, má děsně málo místa na nohy. Rovněž doplňkovou výbavu si na iternetu také moc nevyzkoušíte. Např. jak chcete zkoušet v jedné jízdě, obyčejná/ergonomická/sklopná sedadla, případně různé typy vzájemně neslučitelné výbavy...

A teprve u těch modelů aut, co mne zaujali z hlediska použitelnosti jsem zkoušel, jak se chová na silnici a volil kompromis mezi cenou a mými požadavky.

O tom, že dealer nějakou výbavu doporučí s ohledem na to k čemu auto chcete ani nemluvě.

Nepřihlášený huff

Reakce na: o to máš pravdu. Kouzlo sm.. | 11.10.2017 15:30reagovat
avatar

"Kouzlo smlouvání je fuč. Prostě cena je daná. Když si kupuješ pračku, tak taky nesmlouváš o ceně. Auto už je prostě běžná komodita jako cokoliv jiného. Ale chápu, že někoho mohla bavit ta výzva :"

Jaká výzva? Jaké smlouvani? Proste poslu X dealerum e-mail "Zadost o cenovou nabidku" pro auto XY ve vybave Z, a to je vse. Minuta prace. Zadne smlouvani, zadna vyzva :)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: "Kouzlo smlouvání je fuč... | 11.10.2017 15:58reagovat
avatar

Ještě tam můžeš doplnit, že v této konfiguraci mám nabídku za tolik peněz. Pokud se dostanete pod uvedenou cenu, kontaktujte mne do třech pracovních dnů. A pak jde o to zda někdo bude reagovat. Na podobné emaily odpovídám, že cena je pro nového zákazníka vždy pevná. Při následném dealu, se rozhodnu zda toho zákazníka vůbec chci. Velmi podobná věc ti může u rozumného klienta stát za 50% slevu, pro jiného už bych nikdy nic nedělal ani za dvojnásobek.

U aut je to trochu jiné, ale slevy jen na hubu. A stejně je vysoké riziko, že si to někdo nahraje.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Karel B.

Jsou to zmrdi všechno stej.. | 11.10.2017 16:01reagovat
avatar

Jsou to zmrdi všechno stejný! Dealeři je investují co oni si diktují aplatí a platí a platí a ve výsledku mají za prodaná auta hovno, ale dovozce (filiálka) si plní kapsy. Tohle je i u Renaultu.Prodejce prodává kusové prodeje za almužnu, ale za zády si tiše dovozce dělá velkoodběry za nehorázné slevy které měl prodejce zakázané a nedostal se na ně.A dealeři jim to jen jako otroci zadarmo chystají a předávají. Než aby kšeft odkázala filiálka spravedlivě na prodejce v regionu, aby si každý vydělal tak si mastí kapsu filiálka.

Hyundai v tom není vyjímka!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Dežo

Reakce na: Čuměl jsem na Alzu, kde na.. | 11.10.2017 16:03reagovat
avatar

Co se tady sereš do Tesly ty cikáne

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený peter

VŠICHNI JSTE ČURÁCI | 11.10.2017 16:38reagovat
avatar

VŠICHNI JSTE ČURÁCI

Nepřihlášený Rad

Reakce na: Jsou to zmrdi všechno stej.. | 11.10.2017 17:16reagovat
avatar

No to je popis, jak rubání uranové rudy z donucení.

Pokud se to dealerům nevyplácí, proč to dělají ?

Nepřihlášený Rad

Reakce na: Ještě tam můžeš doplnit, že.. | 11.10.2017 17:56reagovat
avatar

Proč vůbec psát o konkurenční nabídce? Není jednodušší udělat první kolo poptávek, ať se sejdou nejlepší nabídky a pak vzít ty tři nejlepší a zavolat jim, že postoupili do dalšího kola a pokud chtějí, mohou ještě nabídku vylepšit a pak si vybrat vítěze?

Úplně stejně to můžete dělat s hypotékou a bůhví čím, za co utrácíte jednorázově velké peníze. Na dotaz, kolik je konkurenční nabídka je jediná odpověď "To je mezi mnou a konkurenční firmou, ukažte, co mi můžete nabídnout Vy". Argument typu sleva jen ústně, to neberu. Buď nabídka existuje a platí, nebo jsou to řeči do větru a za ty se nenakupuje.

A ještě, abych vyvážil minulý příspěvek, zákaznický pohled na věc: Jak se na to dívá dealer / prodejce je součást jeho know-how a na to jako zákazník nemám vliv. Pokud to má být můj první nákup u dealera, pak s ním nemám žádnou zkušenost, považuju to za riziko a budu chtít velkou slevu/co nejlepší cenu. U případného dalšího nákupu můžu zvážit zkušenost s kvalitou služeb a akceptovat o něco větší cenu než u konkurence.

Nepřihlášený Sinuhet

Reakce na: Není to tak, že zboží vrát.. | 11.10.2017 17:58reagovat
avatar

Nemohou ho prodat jako předváděčku, maximálně jako zánovní, použité, lehce opotřebené, přinejlepším rozbalené :)

Takže těch 14 dní bude ve finále pěkně drahých.

Nepřihlášený Sinuhet

Reakce na: Nebude. Protože ta možnost.. | 11.10.2017 18:00reagovat
avatar

Ono by takové vrácení taky stálo minimálně desítky tisíc, protože u auta proběhne změna z nové zboží na zánovní, použito, opotřebené... a to je dost velký cenový rozdíl.

Nepřihlášený sukovf

Super zpráva! Dealeři obec.. | 11.10.2017 22:56reagovat
avatar

Super zpráva! Dealeři obecně jsou k ničemu a jen se bezdůvodně přiživují na cestě vozu z továrny ke koncovému zákazníkovi a celé to tak zcela zbytečně zdražují. Tesla toto chápe od samého začátku - pryč s nimi!

Nepřihlášený xxx

Reakce na: Další inspirace u Tesly? | 12.10.2017 07:25reagovat
avatar

to co stalo v Třinci Hyundai Prokes nepochopitelné, spokojenost atd. neuvěřitelné . jak jen se mohlo zničit tak něco fantastického pro zákazníky.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Fanda

Pokud vybírám auto,tak si.. | 12.10.2017 08:57reagovat
avatar

Pokud vybírám auto,tak si ho chci pořádně prohlédnout,odzkoušet,projet se ,porovnat s konkurencí.Když jsem kupoval vůz před deseti lety,tak nás poprvé provezl prodejce,poté jsem se svezl sám a nakonec si okruh objela i manželka.Při posledním nákupu v době krize,jsme měli vůz zapůjčený na odzkoušení u toho samého prodejce na víkend.Navíc byla dohodnuta i zajímavá sleva,že se jedná o druhý vůz a že s prvním bylo ježděno na pravidelný servis.

Nepřihlášený

Reakce na: to co stalo v Třinci Hyund.. | 12.10.2017 09:13reagovat
avatar

Můžete napsat na zastoupení Hyundai ČR, že Vám to zastoupení chybí. Asi dostanete nějakou nemastnou neslanou okecávací odpověď. Jako jednotlivec samozřejmě věc nezměníte hned, ale oni se dovědí, že Vám to vadí, to je důležité pro jejich směrování. Bez informací neudělá nikdo správná rozhodnutí. To platí ve všech případech, kdy nejste spokojeni, důležité je napsat tomu, kdo to má na starosti, ne se potichu vztekat. A další věc k tomuto - neslibujte si okamžitou změnu, k té nedojde, ale zvyšuje to tlak dělat věci tak, jak to opravdu očekávají zákazníci a ne jak si někdo ve firmě myslí, že to zákazníci chtějí.

Nepřihlášený Neprihlaseny

Na co dealeři? Tomuto plec.. | 12.10.2017 09:20reagovat
avatar

Na co dealeři? Tomuto plechovymu nesmyslu evidentne nepomáhá sebevíc agresivní reklama. Tohle je je další zoufalý pokus vnutit se neúspěšně na trh.

Nepřihlášený Fero

Reakce na: Co se tady sereš do Tesly.. | 12.10.2017 09:44reagovat
avatar

Shal se zmínil o Tesle a mě zaujal jejich obchodní model. Dovolíš mi diskutovat, Dežo?

:-)

Nepřihlášený Nepřihlášený

Reakce na: o to máš pravdu. Kouzlo sm.. | 12.10.2017 10:20reagovat
avatar

O 20% ? Jsi hlupák :-)

Nepřihlášený Nepřihlášený

Reakce na: o to máš pravdu. Kouzlo sm.. | 12.10.2017 10:27reagovat
avatar

Znám to z druhé strany, tedy prodejce. A k tomuto kroku říkám: proč ne. Konečně odpadne neefektivní práce a budeme dělat to, co nás skutečně živí, tedy servis. Je tu spoustu příspěvků naprosto zcestných na téma, jak si dealer mastí kapsy. Nemastí, protože to v reálu skutečně funguje tak, že zákazník rozešle hromadu mailů a koupí tam, kde je to nejlevnější. Nebo ještě jinak: šaškuju kolem zákazníka celé odpoledne, on vezme nabídku, jede o pár km dál, kde už ji jen předloží, konkurence nabídne koberce zdarma a on tam objedná. Kupujte si to přes net, pak se s tím ale i sami naučte podle manuálu a nejzděte opruzovat, že nevíte, co s tímhle a támhletím....A komentáře, jak si mastí dealer kapsu, jsou naprosto zcestné. Je to skutečně tak, že většina aut se prodá téměř s nulovým či nulovým výdělkem a prodej se dotuje ze servisů.....

Nepřihlášený Josef Moucha

Mám Tudsona r.výroby 2005.. | 12.10.2017 13:43reagovat
avatar

Mám Tudsona r.výroby 2005 a vadí mi, že Hyundai neumožňuje druhovýrobu náhradních dílů ale jde všechno přes jejich sklady. A to je drahé.

Již bych nikdy auto od tohoto výrobce nechtěl.

Nepřihlášený řidič Karel

Kde jsou ty sliby o prospe.. | 12.10.2017 17:51reagovat
avatar

Kde jsou ty sliby o prosperitě drobných a středních podnikatelů a zrušení socialistické gigantománie? Třeba Škoda pod křídly WW zlikvidovala prodejce, kteří neměli peníze předělat své prodejny do jednotného stylu, který nařídili z WW!!!

Nepřihlášený Jste mimo

Tento krok nemiri na nikoh.. | 12.10.2017 21:54reagovat
avatar

Tento krok nemiri na nikoho co tady zasvecene pise picoviny. Za 10 let doroste generace lidi, kterym je dnes 15 a ti budou kupovat jenom na netu a bude jim u pr... jak to auto vypapa. Dealeru jsou ekonomicke mrtvoly, zivi je servis. Bude jen par firem, mali nebudou. Dneska auta prodavaji uz jen aby meli co sevisovat. Je to jako s tiskarnami, ta stoji 1000kc, ale toner 1500 ( s nadsazkou ). Prace v autosalonu byla prestizni tak pred 10 roky, dnes tam v 90% sedi vyzili prodejci kolem 50tky vzpominajici na 90ta leta, kdyz jeste byl prodej “neco” nebo mladosi co si smeli do kapsy za prodej pojistek a leasingu a zitra budou prodavat elektrinu. Nedivm se, ze automobilky jdou cestou on-line a udelaji jedno misto treba v obchodaku, kde si auto lidi osahaji.

Nepřihlášený Henri

Reakce na: Dealeři jsou nejmíň příjem.. | 13.10.2017 15:32reagovat
avatar

A kde prosím tě nakupuješ, že jim to trvá déle jak 20 minut ?

Nepřihlášený Sam1

Reakce na: Dealeři jsou nejmíň příjem.. | 13.10.2017 15:55reagovat
avatar

Pro dealery krásná budoucnost . Auta budou za pevný paušál výrobce jen připravovat a předávat, nikdo nebude žebrat o slevy a prudit. Tady máš co sis objednal a mazej :-) . Hlavní činnost se soustředí na napálenej servis a obchod s ojetinama.

A hádej kdo ostrouhá .........

Tak snad to nebude honem, já si ten zažitej dosavadní proces rád vychutnám, protože mne zkrátka baví.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše