Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Land Rover Discovery Sport SVR nebude, výkonnější verze ovšem dorazí
20.1.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Britové chystají dynamickou dieselovou i benzinovou verzi své novinky. Ty budou svou techniku sdílet také s Range Roverem Evoque.
Britská automobilka v současné době rozjela již druhé kolo novinářských testů nového Land Roveru Discovery Sport, a tak již na konci ledna či na počátku února můžete počítat s první recenzí tohoto modelu i na našem webu. To ovšem neznamená, že bychom britské SUV do té doby ignorovali. Právě naopak máme aktuálně k dispozici informace, jež se týkají dalšího vývoje. Počítat máme hned s několika ostřejšími variantami, žádná z nich však nepůjde ve stopách Range Roveru Sport SVR.
Příchod novinek potvrdil Murray Dietsch, který je zodpovědný nejen za Discovery Sport, ale také za Range Rover Evoque. Ten uvedl, že divize Special Operations se bude soustředit pouze na určité segmenty trhu a specifické modely, čímž nepřímo naznačil, že chystané ostřejší verze nebudou enormně drahé. Platit to přitom nemá pouze o Land Roveru, ale také o chystané výkonnější variantě Evoque.
Je však otázkou, co si pod těmito zprávami máme představit. Kupříkladu loni v Ženevě totiž již debutoval „baby“ Range Rover v provedení Dynamic, který namísto standardních 240 koní dostal do vínku koní 285. Ostřejší verze by tak mohla produkovat rovné tři stovky, což by se ohledem na shodnou platformu D8 stalo maximem také pro Land Rover Discovery Sport. Oficiální potvrzení však chybí.
Mimo benzinové provedení ovšem britská automobilka nabídne také ostřejší dieselovou variantu, kde by nový dvoulitrový čtyřválec z rodiny Ingenium mohl být naladěn na více než 190 koní a 420 Nm, jež aktuálně produkují pohonné jednotky použité v již několikráte zmíněném modelu Evoque. Opět ale není jasné, kam až Britové zajdou. Více jak 200 koní by ale nemuselo být problémem.
Bližší informace se pokusíme zjistit během testu standardního Land Roveru Discovery Sport, již nyní ovšem víme jistě, že minimálně letos bychom s ostřejšími verzemi počítat neměli. Více se jako pravděpodobná doba uvedení na trh jeví až rok 2016.





Land Rover Discovery Sport dorazí „pouze“ v lehce přiostřené verzi, nikoliv jako plnohodnotný model divize Special Operations
Zdroj: Motoring
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
včera
Nejsilnější a nejrychlejší VW Golf GTI má svou cenu, „lidová” je asi tak jako cifry na kabelkách od Diora
31.10.2025
Nová Honda Prelude nakonec umí být i rychlá, ale jen pokud v ní vypnete funkci, která měla „fejkovat” její sportovnost
28.10.2025
Nejčtenější články
VW se v nouzi zbavuje zaměstnanců, jak to jen jde. Letos pro pochybení ukončil poměr 548 lidem, další tisíce jsou „v podmínce”
5.10.2025
Za nejslavnějšími kreacemi Top Gearu stojí nenápadný manželský pár, který auta stlouká pomalu doma za stodolou
5.10.2025
Peugeot 308 po faceliftu nabízí v levných provedeních to, po čem majitelé těch drahých marně touží
5.10.2025
Sympatické kompaktní Hyundai si jako ojetina velmi dobře drží cenu, navzdory jeho velikosti ho totiž hned tak něco nerozhází
6.10.2025
K mání je exportní Škoda Rapid 136 ve stavu nového auta, jedna z posledních vyrobených. I z jejího motoru by šlo svačit
6.10.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
